Προϊόντα-Υπηρεσίες

Influencers διαφημίζουν παράνομες στοιχηματικές εταιρείες

Mηνυτήρια αναφορά στρέφεται εναντίον δύο γνωστών Ελλήνων influencers, οι οποίοι μέσω του περιεχομένου που αναρτούν στα μέσα κοινωνικής τους δικτύωσης, προωθούν μη αδειοδοτημένες ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών

Εντείνονται οι προσπάθειες που πραγματοποιεί ο Σύνδεσμος Παρόχων και Προμηθευτών Διαδικτυακών Τυχερών Παιγνίων (Hellenic Gaming Association-HGA) ενάντια στο φαινόμενο του παράνομου τζόγου στο διαδίκτυο, ο οποίος έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις τα τελευταία χρόνια με ανυπολόγιστες επιπτώσεις σε οικονομικό αλλά και κοινωνικό επίπεδο.

Μετά τη μήνυση που κατέθεσε πρόσφατα ο οργανισμός υπό τον πρόεδρο Χρήστο Παναγόπουλο σε βάρος εταιρείας, με διεθνή δραστηριότητα, η οποία διεξάγει στην χώρα μας παράνομα τυχερά παιχνίδια χωρίς την απαιτούμενη αδειοδότηση από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ), έρχεται να προστεθεί η μηνυτήρια αναφορά, η οποία στρέφεται εναντίον δύο γνωστών Ελλήνων influencers, οι οποίοι μέσω του περιεχομένου που αναρτούν στα μέσα κοινωνικής τους δικτύωσης, προωθούν μη αδειοδοτημένες ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών.

Διαφημίζουν παράνομες στοιχηματικές εταιρείες

Οι συγκεκριμένες προσωπικότητες του διαδικτύου σε μια σειρά από βίντεο, που έχουν ανεβάσει προτρέπουν το κοινό που τους παρακολουθεί, το οποίο απαρτίζεται κυρίως από νεαρές ηλικίες, ανάμεσά τους και ανήλικοι, να επισκεφθούν τις εν λόγω ιστοσελίδες στο πλαίσιο εξιστόρησης από τους ίδιους στο πώς “κατάφεραν” να κερδίσουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ, στοιχηματίζοντας και παίζοντας στις πλατφόρμες των εν λόγω παράνομων παρόχων. Ωστόσο, αποκρύπτουν ότι πρόκειται για εταιρείες παράνομου τζόγου, την ίδια στιγμή που προβάλλουν σαν δέλεαρ το εύκολο κέρδος.

Παράλληλα, πρέπει να υπογραμμιστεί το γεγονός ότι απευθύνονται μεταξύ άλλων και σε παιδιά. Και αυτό γιατί οι ανήλικοι βρίσκουν μια ανοιχτή πόρτα στο μη αδειοδοτημένο περιβάλλον όπου δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και περιορισμός εν αντιθέσεις με τις νόμιμες διαδικτυακές εταιρείες, στις οποίες για να ανοίξει κάποιος λογαριασμό και να παίξει, θα πρέπει να έχει συμπληρώσει το 21ο έτος της ηλικίας του.

Αναφορές σε social media

Εκτός, όμως, από τους δύο Έλληνες influencers, ο σύνδεσμος σχεδιάζει να υποβάλλει αναφορές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και σε διαδικτυακές πλατφόρμες, οι οποίες φιλοξενούν διαφημίσεις και προωθούν προϊόντα μη αδειοδοτημένων παρόχων, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στο Capital.gr, ο πρόεδρος της HGA, Χρήστος Παναγόπουλος, λέγοντας ότι σε πρώτη φάση θα απευθυνθούν στα αρμόδια τμήματα των συγκεκριμένων οργανισμών ενώ δεν αποκλείεται να φθάσουν μέχρι το κατώφλι των εισαγγελικών αρχών. Οι πρωτοβουλίες που έχει, μέχρι στιγμής, αναλάβει η HGA για την καταπολέμηση του παράνομου τζόγου, σε αρκετές περιπτώσεις, επιχειρούν να καλύψουν το κενό της Πολιτείας, η οποία είναι ουσιαστικά η καθ’ ύλην αρμόδια, με τις κατάλληλες δράσεις να αντιμετωπίσει αυτή την ανοιχτή πληγή και όχι ένας ιδιωτικός φορέας.

Πάντως, οι γιγαντιαίες διαστάσεις του παράνομου τζόγου στην χώρα μας επιβεβαιώθηκε και από την επίσημη έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα η ΕΕΕΠ σε συνεργασία με την ΚΑΠΠΑ Research, ρίχνοντας φως στην αθέατη πλευρά της έκνομης δραστηριότητας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, 900.000 Έλληνες, ήτοι σχεδόν 1 στους 10, έχει συμμετάσχει σε παράνομα τυχερά παιχνίδια, έστω και μια φορά τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ υπολογίζεται ότι δαπανήθηκε το αστρονομικό ποσό του 1,7 δισ. ευρώ για πονταρίσματα στο μη αδειοδοτημένο περιβάλλον.

Από το συνολικό ποσό του 1,7 δισ. ευρώ, το 1,1 δισ. τοποθετήθηκε σε παράνομα παιχνίδια στο διαδίκτυο και τα υπόλοιπα 600 εκατ. ευρώ αφορούσαν χρήματα που διακινήθηκαν στο επίγειο δίκτυο, όπως για παράδειγμα σε μη αδειοδοτημένες λέσχες και καζίνο. Το μέσο ετήσιο ποσό που δαπανήθηκε ανά παίκτη στο διαδίκτυο έφθασε περίπου τα 1.200 ευρώ, ενώ για το επίγειο το αντίστοιχο ποσό διαμορφώθηκε στα 738 ευρώ.

close menu