Οι επενδύσεις που προηγήθηκαν αλλά και όσες έγιναν μέσα στην πανδημία σε συνδυασμό με την επέκταση στην αγορά οικιακών ηλεκτρικών ειδών επιβραβεύτηκαν με εκτίναξη των πωλήσεων της Πλαίσιο το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς στο υψηλότερο επίπεδο της τελευταίας δεκαετίας.
Το πρώτο μισό του 2021 έκλεισε με τις πωλήσεις του ομίλου ανεβασμένες κατά 34,1%, επίδοση που επιτεύχθηκε παρότι υπήρξαν διαστήματα στα οποία τα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας παρέμειναν κλειστά. Ποιο συγκεκριμένα:
- Ο τζίρος ανέβηκε στα €199,2 εκατ. από €148,6 εκατ. κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
- Καταγράφεται αύξηση των κερδών προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) στα €6,6 εκατ. από €5,3 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο (+24,2%)
- Διαμορφώνονται υψηλά επίπεδα ταμειακής και καθαρής ρευστότητας στα €39,2 εκατ. και €21,8 εκατ. αντίστοιχα.
- Τα ίδια κεφάλαια φτάνουν τα €96 εκατ. ποσό που υπερβαίνει τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Πρόεδρος του Πλαισίου, Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε τα εξής: «Οι ενοποιημένες πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2021 (αύξηση 34,1%) αντικατοπτρίζουν εκτός από το συνεχές κτίσιμο εμπιστοσύνης στο brand Πλαίσιο και της αξιοπιστίας μας, την επέκταση της πελατειακής μας βάσης, ιδίως πέρα από τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, και τη συνεπακόλουθη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς. Συνεχίζοντας τη στρατηγική του συνεχούς diversification, επεκτείναμε τις εργασίες μας στην κατηγορία των Οικιακών Συσκευών το 2019, πετυχαίνοντας στο τρέχον εξάμηνο σημαντική άνοδο των σχετικών πωλήσεων κατά σχεδόν 150% σε σχέση με το εξάμηνο 2020. Το επίπεδο των πωλήσεων που προσεγγίζει αυτό του εξαμήνου του 2008, της χρονιάς που καταγράψαμε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών, οδήγησε στη βελτιωμένη κερδοφορία του ομίλου που, σε επίπεδο προ φόρων, ήταν περίπου τετραπλάσια σε σχέση με πέρυσι, αλλά και η υψηλότερη κατά τα τελευταία έξι χρόνια».
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Κωνσταντίνο Γεράρδο, τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου είναι μια απόδειξη της δυναμικής που έχει αποκτήσει το Πλαίσιο στην post-Covid οικονομία. Ο καταναλωτής θέλει να μπορεί να δουλεύει από παντού, να παραγγέλνει από κάθε κανάλι και να παραλαμβάνει γρήγορα και στο σημείο και στο χρόνο που τον βολεύει. Αυτές οι συγκυρίες καθιστούν τις υποδομές σε logistics, e-commerce και omnichannel περισσότερο κρίσιμες ακόμα και από το μέγεθος του δικτύου. Η επένδυση σε logistics νέας γενιάς, σε e-commerce τεχνολογίες και σε omnichannel εμπειρίες προηγήθηκαν της πανδημίας. Σε αυτό προστίθεται το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και η δυναμική του ανθρώπινου δυναμικού που μπορεί να αξιοποιήσει με ταχύτητα τις ευκαιρίες της νέας οικονομίας, ακόμα και δουλεύοντας εκτός γραφείου.
Η αμιγώς ελληνική επιχείρηση πάντως, δεν «ξέχασε» τις δράσεις κοινωνικής ευθύνης. Η ομάδα εθελοντών «Πλάι σου» της εταιρείας παρέδωσε περισσότερα από 35.000 σχολικά είδη στους 3.089 μαθητές που φοιτούν στα σχολεία των πυρόπληκτων περιοχών της Βόρειας Εύβοιας. Προχώρησε σε στήριξη τηλεκπαίδευσης μέσω χορηγιών τεχνολογικού εξοπλισμού σε δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα αλλά και σην υποστήριξη φορέων με σημαντική κοινωφελή δραστηριότητα, όπως η ένωση «Μαζί για το παιδί», το Ινστιτούτο Prolepsis, και το Ίδρυμα «Κάνε μια Ευχή».