Κοινωνική δράση

KPMG: Back to School με νέα σχολικά είδη για τα γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ!

Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού η KPMG διοργάνωσε και φέτος μία από τις αγαπημένες δράσεις συνεισφοράς των εργαζομένων της, με τίτλο «Back to School».

Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους οι εργαζόμενοι της KPMG συνέλεξαν νέα σχολικά είδη σε παιδιά ηλικίας από 18 μηνών έως 7 ετών, τα οποία βρίσκονται στα τμήματα πρώιμης παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Με κύρια προτεραιότητα τη διασφάλιση και τήρηση των μέτρων υγιεινής και ασφαλείας λόγω του COVID-19 φέτος ήταν η μοναδική φορά -στα πέντε χρόνια της δράσης- κατά την οποία αναβλήθηκε η προγραμματισμένη επίσκεψη εκπροσώπων της εταιρείας.

Η δράση της KPMG πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του τέταρτου στόχου βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών σχετικά με τη διασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης και σε συνέπεια των ενεργειών που πραγματοποιεί η εταιρεία διεθνώς για την καταπολέμηση του παιδικού αναλφαβητισμού όπως πραγματοποιούνται από το KPMG’s Family for Literacy (KFFL).

Η Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια και COO, KPMG δηλώνει σχετικά: «Λαμβάνοντας το δικό μας κομμάτι ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και θέλοντας να σπάσουμε το φαύλο κύκλο των ανισοτήτων, στηρίζουμε τη δια βίου εκπαίδευση. Παρά τη φετινή πρόκληση του κορωνοϊού που αντιμετωπίζει η χώρα μας, εμείς συνεχίζουμε δυναμικά τις δράσεις μας, προσαρμοζόμενοι στις νέες συνθήκες. Πιστεύουμε στη συνέπεια των λόγων και των έργων και για αυτόν το λόγο φροντίζουμε να στηρίζουμε το έργο της ΕΛΕΠΑΠ ποικιλοτρόπως τα τελευταία 5 χρόνια. Η φετινή επίσκεψη μας μπορεί να αναβλήθηκε, η σύνδεσή μας όμως με τους ανθρώπους και τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ διατηρείται ανέπαφη».

close menu