Στον σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας να «διπλασιαστεί το ποσοστό των ειδικών στις τεχνολογίες πληροφορικής» με συγκεκριμένα προγράμματα του υπουργείου σε συνεργασία με συναρμόδια υπουργεία και πρώτο από όλα το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αναφέρεται με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, στον απόηχο της ΓΣ του ΣΕΠΕ.
Όπως σημειώνει ο κ. Πιερρακάκης, «ο νέος εθνικός στόχος που έχουμε θέσει είναι να διπλασιάσουμε το ποσοστό των ειδικών στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ώστε η Ελλάδα να διαθέτει επαρκές ανθρώπινο δυναμικό για να συνεχίσει να προοδεύει ψηφιακά με τους ίδιους υψηλούς ρυθμούς των τελευταίων ετών».
Και καταλήγει ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού: «Για τον λόγο αυτό, σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία, στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επενδύουμε στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης στο σχολείο, δίνουμε έμφαση στις σπουδές πληροφορικής και σχεδιάζουμε στοχευμένα προγράμματα επιμόρφωσης πάνω σε γλώσσες προγραμματισμού».
Η ανάρτηση του Κυριάκου Πιερρακάκη
«Η σημερινή ΓΣ του ΣΕΠΕ πραγματοποιήθηκε λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της έκθεσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που φέρνει για το 2023 την Ελλάδα στον ευρωπαϊκό μέσο όρο αναφορικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δημοσίου, όπως είχαμε θέσει ως βασικό στόχο τετραετίας το 2019.
Είχα τη χαρά να βρεθώ με ανθρώπους που συνεργαστήκαμε στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των πολιτών. Μαζί με τον Δημήτρη Παπαστεργίου μιλήσαμε για τα επόμενα ψηφιακά βήματα της χώρας, για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά μας.
Ο νέος εθνικός στόχος που έχουμε θέσει είναι να διπλασιάσουμε το ποσοστό των ειδικών στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ώστε η Ελλάδα να διαθέτει επαρκές ανθρώπινο δυναμικό για να συνεχίσει να προοδεύει ψηφιακά με τους ίδιους υψηλούς ρυθμούς των τελευταίων ετών.
Για τον λόγο αυτό, σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία, στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επενδύουμε στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης στο σχολείο, δίνουμε έμφαση στις σπουδές πληροφορικής και σχεδιάζουμε στοχευμένα προγράμματα επιμόρφωσης πάνω σε γλώσσες προγραμματισμού».