Μια μοναδική βραδιά χάρισε η Lenovo στους προσκεκλημένους της, στην ετήσια εκδήλωση του No1 κατασκευαστή ηλεκτρονικών υπολογιστών στον κόσμο, με αφορμή τη νέα στρατηγική της εταιρείας, το «Smarter ΑΙ for All”, αλλά και τη συνεργασία της με το ELLE.gr
Η εκδήλωση ξεκίνησε με τα Lenovo Awards, που κάθε χρόνο αναγνωρίζουν τη συμβολή των συνεργατών της Lenovo στην ανάπτυξη της εταιρείας, η όποια ήρθε Νο1 σε Ελλάδα και Κύπρο για τρίτη συνεχόμενη φορά, ενώ συνεχίστηκε με το ετήσιο συνέδριο της Lenovo που ανέλυσε τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει η Lenovo στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Εισαγωγή στην εκδήλωση έκανε ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, κύριος Παναγιώτης Μακρυνιώτης, ο οποίος τόνισε ότι η εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι ήδη εδώ και ότι η Lenovo είναι έτοιμη να βοηθήσει εταιρείες και ιδιώτες στη μετάβασή τους στη νέα αυτή εποχή. Ακολούθησαν ομιλίες από τους κυρίους: Βασίλη Παλαιολόγο|Lenovo Enterprise and Public Sector Sales Manager, Διονύση Πετρόπουλο|Lenovo Consumer Sales Manager, Γεράσιμο Κοτσώνη|Lenovo IDG Channel Sales Manager, Βασίλη Καπενή|Lenovo Enterprise Account Manager, Κοσμά Κίτσο |Lenovo ISG Country Sales Manager και Χρήστο Αντωνίου| Engineering Manager, Ocado Technology Athens, που ανέλυσαν την ουσία της στρατηγικής «Smarter ΑΙ for All» της Lenovo και έδειξαν με απτά παραδείγματα πως η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον κόσμο και προσφέρει λύσεις, τόσο στα σημαντικότερα προβλήματα της ανθρωπότητας, όσο και σε αυτά της απλής καθημερινότητας. Για όλους! Βιώσιμα! Με τον άνθρωπο και τον πλανήτη πάντα στο πρώτο πλάνο.
Στη συνέχεια παρουσιάστηκε η συνεργασία της Lenovo με το ELLE.gr για τη δημιουργία του νέου site του ELLE.gr, καθώς και το πρώτο AI Catwalk στην Ελλάδα από τη Lenovo από τις κυρίες Μαρία Πατούχα Editor in Chief, Elle Greece και Βικτώρια Λουπάκου, Lenovo Marketing Manager για Ελλάδα και Κύπρο.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με ένα συναρπαστικό πάρτι για το λανσάρισμα του νέου ELLE.gr, με παρουσιάστρια την Δούκισσα Νομικού, ένα φαντασμαγορικό live από τον Good Job Nicky, και ένα upbeat DJ set από τον Αλέξανδρο Χριστόπουλο. Κυρίαρχο στοιχείο για τον εορτασμό του νέου site του ELLE.gr το πρώτο ΑΙ Catwalk στην Ελλάδα, από την Lenovo.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πελάτες και συνεργάτες της Lenovo και μαζί πολλά και αγαπημένα πρόσωπα της ελληνικής μόδας και showbiz όπως: Σταματίνα Τσιμτσιλή, Μαρία Κορινθίου, Έβελυν Καζαντζόγλου, Σήλια Δραγούμη, Νατάσσα Καλογρίδη, Κατερίνα Γκαγκάκη και πολλοί άλλοι.
Με αφορμή την εκδήλωση, o Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo Ελλάδας και Κύπρου, κ. Παναγιώτης Μακρυνιώτης, δήλωσε: «Η φετινή εκδήλωση της Lenovo είναι ένα ταξίδι σε όσα έχει να προσφέρει η εποχή της Τεχνητή Νοημοσύνης, καθώς και το όραμά μας για το
«Smarter AI for All», που επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο η Lenovo απελευθερώνει τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης για να φέρει τον έξυπνο μετασχηματισμό σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Με ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο δυνατοτήτων Τεχνητής Νοημοσύνης, ικανό να καλύψει τις ανάγκες κάθε κλάδου, η Lenovo είναι έτοιμη να υποστηρίξει επιχειρήσεις και ιδιώτες στην μετάβασή τους στην εποχή του AI , προσφέροντας τα εργαλεία που χρειάζονται για να απογειώσουν την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητα τους.»
Παράλληλα, η κυρία Βικτωρία Λουπάκου, Marketing Manager της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο δήλωσε: «H εκδήλωση απόψε ενώνει δύο κόσμους – της τεχνολογίας και της μόδας – οι οποίοι μπορεί αρχικά να φαίνονται διαφορετικοί αλλά δεν είναι, γιατί εκτός από το γεγονός ότι έχουν κοινό αποδέκτη τον τελικό καταναλωτή, το ELLE εκπροσωπεί ένα ολόκληρο industry, αυτό της μόδας, των δημοσιογράφων, των editors, των σχεδιαστών, των δημιουργών και των creator πάσης φύσης. Το ΑΙ φέρνει επανάσταση σε όλους τους κλάδους και όλους τους τομείς της ζωής μας, αλλά και στην ίδια την δημιουργικότητα, το content creation, το beauty, το fashion, το design και άπειρες άλλες κατηγορίες. Με πηγή έμπνευσης τη συνεργασία μας για το νέο site του ELLE.gr, η Lenovo δημιούργησε το πρώτο AI Catwalk στην Ελλάδα και είναι μεγάλη χαρά μας που είχαμε σήμερα την ευκαιρία να το μοιραστούμε σήμερα με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας.»
Για την συνεργασία, η Chief Editor του Elle για την Ελλάδα, κα Μαρία Πατούχα δήλωσε: «Είμαστε από τους πρώτους που αντιληφθήκαμε πως η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στη δημοσιογραφία, τους εκδοτικούς οίκους και στη μόδα είναι επίσης τεράστια. Στη συνεργασία μας με τη Lenovo, μας ενδιέφερε να διερευνήσουμε την ισορροπία μεταξύ της ανθρώπινης δημιουργικότητας και του περιεχομένου που παράγεται από ΤΝ με αφορμή τον επανασχεδιασμό του site του ELLE.gr., με την τεχνολογία να ενισχύει και όχι να υποκαθιστά την ανθρώπινη δημιουργικότητα και αυθεντικότητα. Αυτή την ισορροπία μεταξύ ανθρώπινης και τεχνητής νοημοσύνης σεβάστηκε απόλυτα η Lenovo, ο τεχνολογικός μέντοράς μας σε αυτή τη διαδικασία επαναλανσαρίσματος του ELLE.gr, παρέχοντας στην ομάδα σχεδιασμού μας τα workstation, τα laptop και τους servers που χρειάστηκαν για να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητά τους»