• Τελευταία
Mastercard: Η περιβαλλοντική συνείδηση των καταναλωτών αυξάνεται ραγδαία μετά το ξέσπασμα της πανδημίας

Mastercard: Η περιβαλλοντική συνείδηση των καταναλωτών αυξάνεται ραγδαία μετά το ξέσπασμα της πανδημίας

19/04/2021
Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

08/02/2023
Το πρώτο Tesla pop-up store βρήκε στέγη στο Golden Hall

Αυξήθηκαν κατά 18% οι πωλήσεις αυτοκίνητων Tesla στην Κίνα

08/02/2023
Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

08/02/2023
Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

08/02/2023
Η Check Point Software παρουσίασε τη νέα στρατηγική της κατεύθυνση στην ετήσια εκδήλωση CPX 360 και αποκάλυψε το ταχύτερο τείχος προστασίας στον κόσμο

Έκθεση ασφαλείας Check Point: Οι γεωπολιτικές συγκρούσεις αυξάνουν τις κυβερνοεπιθέσεις

08/02/2023
Υπ. Εσωτερικών: Έτσι θα λειτουργήσει το δημόσιο εν μέσω δεύτερου κύματος του κορωνοϊού

Σε δημόσια διαβούλευση το ν/σ του υπουργείου Εσωτερικών για την καινοτομία στο Δημόσιο

08/02/2023
Η eBay διευρύνει τη διαχείριση πληρωμών της στην Ελλάδα

H eBay προχωρά σε 500 απολύσεις

08/02/2023
iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

08/02/2023
Στα 650 δισ. δολάρια η βιομηχανία τεχνολογιών καθαρής ενέργειας το 2030

Πειραιώς-Eurobank: Δάνειο στη Sunrider για επένδυση 82 εκατ. ευρώ στη Δράμα

08/02/2023
Ήπια επιδείνωση στην ελληνική αγορά Πληροφορικής τον Σεπτέμβριο

Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις θα ξοδέψουν 1,45 τρισ. δολάρια σε τεχνολογία το 2023

08/02/2023
Η Vodafone ενισχύει  τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

Η Vodafone ενισχύει τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

08/02/2023
H Eurobank καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στη Δυτική Ευρώπη το 2021

Eurobank: Συμφωνία με το ΕΤαΕ για χρηματοδότηση ΜμΕ, ύψους 250 εκατ. ευρώ 

08/02/2023
Συνεργασία Uber με Allianz για κάλυψη οδηγών ταχυμεταφορών

Επιστροφή στην κερδοφορία αναμένει το 2023 η Uber

08/02/2023
H Microsoft πιο κοντά στις ελληνικές startups

CMA: Η εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft θα μπορούσε να βλάψει τον ανταγωνισμό

08/02/2023
Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

08/02/2023
Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

08/02/2023
Συνεργασία Google με Vodafone για προώθηση του Ευρωπαϊκού cloud

Η Vodafone στηρίζει τους πληγέντες από τους σεισμούς σε Τουρκία και Συρία

08/02/2023
Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

08/02/2023
Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

08/02/2023
Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

08/02/2023
Τετάρτη 08-02-2023 | 19:41
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Έρευνες - Μελέτες

Mastercard: Η περιβαλλοντική συνείδηση των καταναλωτών αυξάνεται ραγδαία μετά το ξέσπασμα της πανδημίας

19/04/2021
σε: Έρευνες - Μελέτες, Κορωνοϊός
Mastercard: Η περιβαλλοντική συνείδηση των καταναλωτών αυξάνεται ραγδαία μετά το ξέσπασμα της πανδημίας
4
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
54
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Νέα έρευνα της Mastercard για την βιώσιμη ανάπτυξη αποκαλύπτει σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για το περιβάλλον, ως αποτέλεσμα της πανδημίας του COVID-19. Περισσότεροι από 2 στους 5 Ευρωπαίους (48%) θεωρούν τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος πιο σημαντική σήμερα, από ότι την θεωρούσαν πριν το ξέσπασμα της πανδημίας. Παράλληλα, από την έναρξη της πανδημίας και μετά, 7 στους 10 Έλληνες (70%) πιστεύουν ότι η προσπάθεια μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα, για την προστασία του περιβάλλοντος, είναι πιο σημαντική. Την ίδια στιγμή, το 52% των ευρωπαίων ερωτηθέντων, αναφέρουν πως έχουν συνειδητοποιήσει περισσότερο από ποτέ τον αντίκτυπο των ενεργειών τους στο περιβάλλον, με την Gen Z και τους Millennials (58%) να ηγούνται της κατηγορίας. Το γεγονός αυτό, καταδεικνύει την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών για πιο οικολογικές δαπάνες και συνειδητή κατανάλωση, καθώς και την διάθεσή τους να προσφέρουν μέσα από τις αγορές τους και τα ανταποδοτικά προγράμματα τραπεζών, σε ουσιαστικές δράσεις για τον πλανήτη.

Η επιθυμία για πιο συνειδητή κατανάλωση έχει αυξηθεί την τελευταία δεκαετία. Ωστόσο, μετά την έλευση του COVID-19, παρατηρείται μια ακόμα ταχύτερη αλλαγή στις πεποιθήσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών, καθώς γίνονται πιο ευσυνείδητοι, με σχεδόν τρεις στους πέντε (58%), να πιστεύουν ότι οι εταιρείες πρέπει να συμπεριφέρονται με πιο βιώσιμους και φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους. Η Gen-Z ηγείται και σε αυτή τη κατηγορία (62%), παρουσιάζοντας τα υψηλότερα ποσοστά. Σε εθνικό επίπεδο, σχεδόν οι μισοί Έλληνες (45%) δηλώνουν ότι θα δώσουν μεγαλύτερη αξία σε εταιρίες που ενεργούν με υπεύθυνο και διαφανή τρόπο, ενώ το 84% των Ελλήνων θεωρούν σημαντικό οι εταιρείες να συμπεριφέρονται με έναν πιο φιλικό και βιώσιμο, προς το περιβάλλον, τρόπο.

Η μείωση των απορριμμάτων (39%), η αντιμετώπιση της ρύπανσης του πλαστικού από συσκευασίες και προϊόντα (38%) και η μείωση της ρύπανσης της ατμόσφαιρας και των υδάτινων πόρων (35%), αποτελούν σύμφωνα με τους Ευρωπαίους τις τρεις πιο άμεσες προτεραιότητες που πρέπει να εστιάσουν οι επιχειρήσεις, μαζί με την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Όταν ζητήθηκε από τους Έλληνες να επιλέξουν τις άμεσες προτεραιότητες των επιχειρήσεων, συνδυαστικά με την αντιμετώπιση της πανδημίας, το 28% κρίνει πως οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρωθούν στη φροντίδα της ευημερίας των υπαλλήλων τους και μόλις το 11% υποστηρίζουν την ανάγκη να εστιάσουν στην παραγωγή πιστοποιημένων και βιώσιμων προϊόντων. Τέλος, σχεδόν οι μισοί (47%) δήλωσαν ότι οι επιχειρήσεις χρειάζεται να επικεντρωθούν στη μείωση των αποβλήτων, κατά το 2021.

Η Mastercard, στο πλαίσιο των εταιρικών της δεσμεύσεων για βιώσιμη ανάπτυξη, έχει συστήσει από τον Ιανουάριο του 2020, την περιβαλλοντική πρωτοβουλία Priceless Planet Coalition. Η πρωτοβουλία αποτελεί την πλέον μακροχρόνια δέσμευση της εταιρείας, για την υποστήριξη επιχειρήσεων και καταναλωτών στην ενίσχυση ενεργειών βιώσιμης ανάπτυξης, με στόχο τη φύτευση 100 εκατομμυρίων δέντρων. Επιπλέον, η εταιρεία έχει αναπτύξει το Mastercard Carbon Calculator Mastercard Carbon Calculator μαζί με τη σουηδική fintech Doconomy. Το ψηφιακό αυτό εργαλείο είναι ενσωματωμένο στο παγκόσμιο δίκτυο της Mastercard και επιτρέπει στις τράπεζες να συμβαδίζουν και να προσαρμόζονται με τους οικολογικά ευσυνείδητούς καταναλωτές, που αναζητούν περισσότερους τρόπους ενημέρωσης σχετικά με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δαπανών τους. Παράλληλα, η εφαρμογή παρέχει πρόσβαση σε πληροφορίες και δεδομένα, σχετικά με το ανθρακικό αποτύπωμα των καταναλωτών, προσφέροντάς τους  τη δυνατότητα να συνεισφέρουν στην προσπάθεια προστασίας του περιβάλλοντος.

Το Carbon Calculator επιτρέπει στους καταναλωτές να λαμβάνουν ένα «στιγμιότυπο» των εκπομπών άνθρακα που δημιουργούνται από τις αγορές τους, σε διάφορες κατηγορίες δαπανών. Οι υπολογισμοί της ψηφιακής εφαρμογής, υποστηρίζονται από τον ανεξάρτητο δείκτη μέτρησης ανθρακικού αποτυπώματος Åland Index, και ενισχύονται ακόμα περισσότερο, με συναφή και εύκολα ως προς την κατανόηση τους ισοδύναμα, (όπως για παράδειγμα ο αριθμός των δέντρων που απαιτούνται για την απορρόφηση μια ισότιμης ποσότητας διοξειδίου του άνθρακα), καθώς και με συμβουλές για έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής. Οι καταναλωτές έχουν επίσης τη δυνατότητα να συνεισφέρουν στις δράσεις αποκατάστασης δασών του Priceless Planet Coalition, είτε μέσα από τη δωρεά χρημάτων, είτε κάνοντας χρήση των προγραμμάτων ανταμοιβής που τους προσφέρουν οι τράπεζες τους. Οι τράπεζες μπορούν να ενσωματώσουν με μεγάλη ευκολία το Carbon Calculator στις mobile εφαρμογές του, μέσω νέων API, που είναι πλέον διαθέσιμα στο Mastercard Developers.

Η Mastercard εξοπλίζει το παγκόσμιο δίκτυό της για να αποτελέσει μια θετική δύναμη για το περιβάλλον.

Πριν από την Παγκόσμια Ημέρα της Γης στις 22 Απριλίου, η πρωτοβουλία Priceless Planet Coalition έχει ενεργοποιήσει πολλά προγράμματα, που σχετίζονται με την βιώσιμη ανάπτυξη, με στόχο την αποκατάσταση 100 εκατομμυρίων δέντρων.

Η πρωτοβουλία Priceless Planet Coalition συνεχίζει να αυξάνει την παγκόσμια δυναμική της και σήμερα διαθέτει περισσότερα από 50 μέλη. Για την Ευρώπη, οι πιο πρόσφατοι συνεργάτες που συμμετέχουν είναι μεταξύ άλλων οι ekko, GLS Bank, Paybox Bank, UKRSIBBANK BNP Paribas Group και Hellenic Bank.

Εκτός από την εφαρμογή Carbon Calculator, η Mastercard προσφέρει μία σειρά από περιβαλλοντικά φιλικά προϊόντα και υπηρεσίες, όπως οι κάρτες από βιώσιμα υλικά, με στόχο τη συμβολή της στη μείωση της ρύπανσης από πλαστικό. Η εταιρεία έχει επίσης δεσμευτεί να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050, επεκτείνοντας έτσι τις υφιστάμενες δεσμεύσεις της για μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου. Επιπρόσθετα, η Mastercard έχει εκδώσει ομόλογο βιωσιμότητας 600 εκατομμυρίων δολαρίων και πρόσφατα ανακοίνωσε αλλαγές στα προγράμματα αποζημίωσης των στελεχών της, για την επιτάχυνση της προόδου της, γύρω από τρεις παγκόσμιους στόχους ESG: ουδετερότητα άνθρακα, χρηματοοικονομική ένταξη και ισοτιμία αμοιβής φύλου. Όλα τα παραπάνω υποστηρίζουν τον στόχο της εταιρείας να οικοδομήσει μία βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακή οικονομία.

Ο Mark Barnett, Πρόεδρος της Mastercard Europe ανέφερε σχετικά: «Αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις να αναγνωρίσουν τον ρόλο τους στην προστασία του περιβάλλοντος και τη διάσωση του πλανήτη. Η συγκεκριμένη ανάγκη είναι κομβικής σημασίας, όχι μόνο επειδή αποτελεί σημαντικό ζήτημα για τους καταναλωτές, αλλά γιατί αυτό είναι το σωστό. Στο τέλος της ημέρας, ο πλανήτης στον οποίο κατοικούμε ανήκει σε όλους μας, και έχουμε συλλογική ευθύνη να πράξουμε αναλόγως. Από το ξέσπασμα της πανδημίας, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες των καταναλωτών έχουν αυξηθεί ραγδαία, γεγονός που σημαίνει πως το ίδιο πρέπει να συμβεί και με τις ενέργειες και τις δράσεις μας. Από την πλευρά μας, εξερευνούμε νέους και καινοτόμους τρόπους, μέσα από τους οποίους θα μπορούμε να συνεισφέρουμε ουσιαστικά ως εταιρεία στην αντιμετώπιση του ζητήματος. Επιπλέον, εργαζόμαστε σκληρά για να μπορέσουμε να μοιραστούμε τις φιλοδοξίες μας με ένα μεγαλύτερο δίκτυο για να ενθαρρύνουμε και άλλους να συμμετέχουν μαζί μας σε αυτή τη κρίσιμη προσπάθεια».

O Mathias Wikström, Διευθύνων Σύμβουλος της Doconomy συμπλήρωσε: «Η Mastercard, μέσα από τις δράσεις της για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, έχει επαναπροσδιορίσει το ρόλο της χρηματοπιστωτικής βιομηχανίας, κινητοποιώντας έναν ολόκληρο κλάδο να ενημερωθεί και να δράσει σε συλλογικό επίπεδο. Όταν οι υπόλοιπες εταιρείες μιλούν για τη σημασία του ESG, η Mastercard το ενεργοποιεί, θέτοντας την περιβαλλοντική, κοινωνική και εταιρική διακυβέρνηση στα χέρια των καταναλωτών».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις περιβαλλοντικές δράσεις της Mastercard μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.PricelessPlanet.org

Λέξεις-κλειδιά: Covid-19mastercard
Κοινοποίηση2Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Ο Όμιλος Epsilon Net πιστοποιημένος συνεργάτης της Microsoft στην Ελλάδα για την ελληνικοποίηση του D365 Business Central on cloud!

Επόμενη δημοσίευση

Η MetLife Ελλάδας συνεχίζει να επενδύει στη νέα γενιά

Σχετικά Άρθρα

Ήπια επιδείνωση στην ελληνική αγορά Πληροφορικής τον Σεπτέμβριο

Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις θα ξοδέψουν 1,45 τρισ. δολάρια σε τεχνολογία το 2023

08/02/2023
Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

08/02/2023
Θεόδωρος Λιβάνιος: Αναπτύσσονται 2.600 σημεία σε όλη την Ελλάδα με δωρεάν πρόσβαση στο internet

Αυξάνεται σταθερά η χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα – Χρήστες το 91% του πληθυσμού 

07/02/2023
ΕΥ: Οι «νεοτράπεζες» αλλάζουν το τραπεζικό τοπίο

Το ψηφιακό έγκλημα στοχοποιεί τις ανέπαφες πληρωμές

07/02/2023
Επόμενη δημοσίευση
Η MetLife μια από τις πιο αξιοθαύμαστες εταιρίες στον κόσμο για το 2021, με βάση την κατάταξη του περιοδικού Fortune

Η MetLife Ελλάδας συνεχίζει να επενδύει στη νέα γενιά

Συνεργασία της Mobile Technology με το εργαστήριο CoNSeRT του ΠΑΔΑ για την ενσωμάτωση των ρομπότ ΝΑΟ στην εκπαίδευση

Συνεργασία της Mobile Technology με το εργαστήριο CoNSeRT του ΠΑΔΑ για την ενσωμάτωση των ρομπότ ΝΑΟ στην εκπαίδευση

Νέα σειρά τηλεοράσεων LG OLEDZ19LA: Εξαιρετικά ρεαλιστικές εικόνες με Real 8K ανάλυση που κάνει τη διαφορά

Νέα σειρά τηλεοράσεων LG OLEDZ19LA: Εξαιρετικά ρεαλιστικές εικόνες με Real 8K ανάλυση που κάνει τη διαφορά

H Samsung Electronics κέρδισε 71 βραβεία Design στη διοργάνωση iF

H Samsung Electronics κέρδισε 71 βραβεία Design στη διοργάνωση iF

SUNLIGHT και ACE Power Electronics: Αρωγοί στο πολύτιμο έργο του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

SUNLIGHT και ACE Power Electronics: Αρωγοί στο πολύτιμο έργο του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.