Σάββατο 27-02-2021 | 02:05
8 °c
Athens
10 ° Σα
10 ° Κυ
8 ° Δε
10 ° Τρ
11 ° Τε
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Advertisement
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Mastercard: Οι καταναλωτές επιστρέφουν μαζικά στα μαγαζιά της γειτονιάς

Το 74% των καταναλωτών πραγματοποιεί περισσότερες αγορές απο τα καταστήματα της γειτονιάς σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο

06/10/2020
σε: Έρευνες - Μελέτες
Mastercard: Οι καταναλωτές επιστρέφουν μαζικά στα μαγαζιά της γειτονιάς
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
7
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Νέα έρευνα της Mastercard, αποκαλύπτει πως 3 στους 4 καταναλωτές (74%) τείνουν να πραγματοποιούν όλο και περισσότερες αγορές στα καταστήματα της γειτονιάς τους, σε σχέση με τις αντίστοιχες συναλλαγές τους πριν από ένα χρόνο.

Ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη δομή των σύγχρονων εθνικών οικονομιών έχει διαταραχθεί πλήρως από τη παγκόσμια υγειονομική κρίση της φετινής χρονιάς, όμως η δυσμενής κατάσταση που βιώνουν οι επιχειρήσεις αυτές είναι αναστρέψιμη. Μέσα από τη δέσμευση της Mastercard για τη χορήγηση 250 εκατομμυρίων δολαρίων με στόχο την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και εμπόρων, καθώς και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα τοπικά καταστήματα να βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να ευδοκιμήσουν ξανά και να αναπτυχθούν εντός των τοπικών κοινωνιών που δραστηριοποιούνται, αλλά και στο σύνολο της παγκόσμιας οικονομίας.

Στην Ευρώπη, η Mastercard έχει ξεκινήσει να προσφέρει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών για την υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως οι πλατφόρμες Business Unusual (vCITA) και Mastercard Trade Solution (Octet). Οι συγκεκριμένες πλατφόρμες δίνουν την ευκαιρία στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες τους, βελτιώνοντας τις λειτουργικές τους δυνατότητες, μέσα από καινοτόμες εφαρμογές που ξεφεύγουν από τα όρια της παραδοσιακής τραπεζικής.

Για την υποστήριξη και ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, η Mastercard, από την 1η Ιουλίου, προσφέρει τη νέα ψηφιακή υπηρεσία Virtual Personal Assistant. Όλες οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που διαθέτουν εταιρική κάρτα Mastercard, έχουν δωρεάν, απεριόριστη και αποκλειστική πρόσβαση σε έναν «ψηφιακό προσωπικό βοηθό», απολαμβάνοντας ένα ευρύ φάσμα υποστηρικτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, για όλες τις πτυχές της δραστηριότητας και των επαγγελματικών αναγκών τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εμφανίζονται ευαισθητοποιημένοι σχετικά με τη βιωσιμότητα των τοπικών καταστημάτων στις γειτονιές τους. Κύριος τρόπος υποστήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αναφέρεται η αύξηση των αγορών από τοπικά καταστήματα (49%). Παράλληλα, οι καταναλωτές σημειώνουν πως έχουν αναπτύξει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταστηματάρχες της γειτονιάς τους (28%), ενώ εμπιστεύονται όλο και περισσότερο προτάσεις αγορών που προέρχονται από γείτονές τους ή ανθρώπους που πραγματοποιούν αγορές στην ίδια τοπική κοινωνία (26%).

Δύο στους τρεις Ευρωπαίους (65%) αναφέρουν πως έχουν επανεκτιμήσει την αξία των αγορών από τα καταστήματα της γειτονιάς τους,  από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού και έπειτα, αναφέροντας τη διευκόλυνση (50%), τις μικρότερες ουρές στα μεγάλα πολυκαταστήματα (40%) και τον περιορισμό των μετακινήσεων (31%), ως τους τρεις βασικότερους λόγους.

Επιπλέον, σχεδόν τρεις στους τέσσερις καταναλωτές (72%) σημειώνουν πως προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα από εμπόρους που γνωρίζουν, ενώ στο ίδιο ποσοστό (72%) δηλώνουν πως εμπιστεύονται πολύ περισσότερο τις προτάσεις τους για τις αγορές τους.

Η περίοδος του lockdown, εκτός από τη διάθεση υποστήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων,  έχει επαναφέρει και παραδοσιακές αξίες, καθώς το 58% των ερωτηθέντων δηλώνει πως χαιρετάει πιο αβίαστα τους γείτονες του σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Επιπλέον 1 στους 5 (19%) αναφέρει πως διαθέτει εφεδρικό κλειδί του σπιτιού της διπλανής πόρτας, 44% δηλώνει πως βοηθάει τον γείτονά του στην παραλαβή διαδικτυακών παραγγελιών, ενώ το 18% των ερωτηθέντων σημειώνει πως έχει δημιουργήσει μία κοινή συνομιλία με τους γείτονες του στις πλατφόρμες και εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.

Τέλος, η έρευνα αποκαλύπτει πως τα ταχυδρομεία, τα μπαρ, τα σχολεία, τα πάρκα και τα ψιλικατζίδικα, αποτελούν τα χαρακτηριστικότερα σημείων της εκάστοτε γειτονιάς.

Η Δεκάδα των χαρακτηριστικότερων σημείων αποτελείται από

  • Σχολείο
  • Καφετέρια
  • Φούρνος
  • Ταχυδρομεία
  • Πάρκο
  • Ψιλικατζίδικο
  • Μπαρ
  • Εκκλησία
  • Βιβλιοθήκη
  • Κρεοπωλείο

Ο Mark Barnett Πρόεδρος της Mastercard Europe, ανέφερε σχετικά : «Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας. Η επανασύνδεση των ανθρώπων με τις τοπικές κοινωνίες, τους οδηγούν στην εκ νέου ανακάλυψη ενός μεγάλου εύρους σπουδαίων, πολύτιμων και μοναδικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στις γειτονιές τους. Στη Mastercard, έχουμε διευρύνει και εισάγει έναν μεγάλο αριθμό υπηρεσιών για την υποστήριξη και ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τόσο σε παγκόσμια όσο και ευρωπαϊκή κλίμακα. Ενθαρρύνουμε όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην προσπάθειά μας και να στηρίξουν τους καταστηματάρχες, ψωνίζοντας απο τα καταστήματα της γειτονίας τους. Η επανασύσταση της οικονομίας μας, ξεκινάει απο τη γειτονιά μας και τα τοπικά καταστήματα, ενώ οι τοπικές κοινωνίες διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο για την ανάκαμψη και επιστροφή στην ανάπτυξη».

Λέξεις-κλειδιά: mastercard
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Homo Digitalis: Ολοκληρώθηκε η ημερίδα «Technology-led Policing: Μεταξύ ιδιωτικότητας & Ασφάλειας»

Επόμενη δημοσίευση

Πως θα κλιμακωθεί η επένδυση της Microsoft στην Ελλάδα

Σχετικά Άρθρα

Οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμόστηκαν στην ψηφιακή λειτουργία των καταστημάτων

Οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμόστηκαν στην ψηφιακή λειτουργία των καταστημάτων

26/02/2021
Νέα έκθεση αποκαλύπτει ότι η υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών θα μπορούσε να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 18,7%

Νέα έκθεση αποκαλύπτει ότι η υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών θα μπορούσε να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 18,7%

25/02/2021
Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για το 5G – πάνω από τα 370 εκατ. ευρώ τα έσοδα του δημοσίου

5G: Υγεία και κοινωνική μέριμνα οι τομείς που θα επωφεληθούν περισσότερο από την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα της τεχνολογίας 5G

24/02/2021
Η πανδημία σαν ευκαιρία επίτευξης ισότητας στις διοικήσεις των εταιρειών

Η πανδημία σαν ευκαιρία επίτευξης ισότητας στις διοικήσεις των εταιρειών

22/02/2021
Επόμενη δημοσίευση
Πως θα κλιμακωθεί η επένδυση της Microsoft στην Ελλάδα

Πως θα κλιμακωθεί η επένδυση της Microsoft στην Ελλάδα

Nέα φορητή οθόνη 15,6” από την AOC με αναγνώριση αφής 10 σημείων

Nέα φορητή οθόνη 15,6” από την AOC με αναγνώριση αφής 10 σημείων

Ξεκινάνε οι δηλώσεις συμμετοχής για το πρόγραμμα υποτροφιών της Cosmote

Ξεκινάνε οι δηλώσεις συμμετοχής για το πρόγραμμα υποτροφιών της Cosmote

COSMOTE TV: “Η μέρα που τελείωσε ο πόλεμος” – Σειρά ντοκιμαντέρ για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

COSMOTE TV: "Η μέρα που τελείωσε ο πόλεμος" - Σειρά ντοκιμαντέρ για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Huawei: O COVID-19 έκλεισε πολλές πόρτες, αλλά η καινοτομία προσφέρει ένα παράθυρο ελπίδας

Huawei: O COVID-19 έκλεισε πολλές πόρτες, αλλά η καινοτομία προσφέρει ένα παράθυρο ελπίδας

26/02/2021
Ενημερωτική ημερίδα της Epsilon Net για τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Ενημερωτική ημερίδα της Epsilon Net για τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

26/02/2021
Ψηφιακό Συνέδριο της Check Point για την Ψηφιακή Ασφάλεια στον Δημόσιο τομέα

Το Security Report της Check Point Software αποκαλύπτει το μέγεθος της παγκόσμιας πανδημίας στον κυβερνοχώρο

26/02/2021
Ο Χρίστος Δήμας στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Έρευνας & Καινοτομίας της Ε.Ε για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

Ο Χρίστος Δήμας στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Έρευνας & Καινοτομίας της Ε.Ε για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

26/02/2021
Η Kaspersky αναλύει την κατάσταση του stalkerware το 2020 – τη χρονιά της πανδημίας

Η Kaspersky αναλύει την κατάσταση του stalkerware το 2020 – τη χρονιά της πανδημίας

26/02/2021
Η Intracom Telecom διακρίθηκε με το βραβείο “Outstanding Contribution to TM Forum assets”

Το εργαστήριο δοκιμών της Intracom Telecom διαπιστεύθηκε σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17025:2017

26/02/2021
ICTplus

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.