Παρασκευή 05-03-2021 | 03:19
8 °c
Athens
14 ° Πα
11 ° Σα
11 ° Κυ
12 ° Δε
12 ° Τρ
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Advertisement
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Mastercard: Ταχεία άνοδος στην υιοθέτηση ψηφιακών τραπεζικών λύσεων από τους Ευρωπαίους

24/11/2020
σε: Έρευνες - Μελέτες, Τράπεζες
Mastercard: Οι καταναλωτές επιστρέφουν μαζικά στα μαγαζιά της γειτονιάς
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
11
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η ραγδαία ψηφιοποίηση της καθημερινότητας των Ευρωπαίων πολιτών κατά τις περιόδους των lockdowns, έχει αυξήσει το ενδιαφέρον τους για τις ψηφιακές τραπεζικές λύσεις και εφαρμογές, με τους καταναλωτές να εμφανίζουν νέα, «αναδυόμενα» ενδιαφέροντα, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Mastercard με τίτλο “2020 European Evolution of Banking study”.

Η τάση των καταναλωτών προς τη ψηφιοποίηση πολλών διαδικασιών κατά την πάροδο των τελευταίων χρόνων, κερδίζει ακόμα περισσότερο έδαφος λόγω της πανδημίας του Covid-19, καθώς οι Ευρωπαίοι πρέπει να προσαρμοστούν στους φυσικούς περιορισμούς που τους επιβάλλονται.  Το γεγονός αυτό, προκάλεσε απότομη αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας και μαζική υιοθέτηση των ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών, ως έναν τρόπο άμεσης πρόσβασης των καταναλωτών στα κεφάλαια τους, καθώς επίσης διευκόλυνε και επιτάχυνε την ασφαλή διαχείριση των προσωπικών τους οικονομιών.

Η έρευνα της Mastercard, εξέτασε τις τάσεις γύρω από την ψηφιακή τραπεζική σε 12 Ευρωπαϊκές αγορές, αποκαλύπτοντας την αυξημένη διάθεση των καταναλωτών να χρησιμοποιήσουν διαδικτυακές λύσεις. Το 62% των ερωτηθέντων εξέφρασαν ενδιαφέρον για μια πιθανή μετάβαση από τις φυσικές τραπεζικές διαδικασίες, στις ψηφιακές πλατφόρμες μέσα στο 2020, ποσοστό αυξημένο κατά 13% σε σχέση με προηγούμενη έρευνα της Mastercard το 2017.

Τα αποτελέσματα της έρευνας συσχετίζονται άμεσα με μία ακόμα έρευνα της εταιρείας, με τίτλο “State of Pay”, η οποία αποκαλύπτει πως περισσότερο από το μισό (53%) του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί τις τραπεζικές εφαρμογές πολύ περισσότερο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Η έρευνα – η οποία διενεργήθηκε σε 14 διαφορετικές χώρες – σημειώνει επίσης, πως οι άνθρωποι απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τη χρήση μετρητών, καθώς το 64% αυτών δηλώνει πως τείνει να χρησιμοποιεί τα μετρητά όλο και λιγότερο μετά την είσοδο της πανδημίας του κορωνοϊού στη ζωή τους.

Η εξέλιξη της πανδημίας φέρνει πολλές χώρες αντιμέτωπες με ένα δεύτερο κύμα κορωνοϊού, γεγονός που αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι Ευρωπαίοι επικοινωνούν και συναλλάσσονται, ενώ παράλληλα αυξάνεται η χρήση ψηφιακών πλατφορμών για την πραγματοποίηση τηλεδιασκέψεων, διαδικτυακών αγορών και τηλεκπαίδευσης. Στην ίδια κατεύθυνση, καθώς τα μέτρα που επιβάλλονται τις περιόδους των lockdowns περιορίζουν τη δυνατότητα επίσκεψης σε φυσικά τραπεζικά καταστήματα, η πλειοψηφία των Ευρωπαίων εξερευνά νέες τραπεζικές λύσεις, για να διευκολύνουν και να διασφαλίσουν τις τακτικές οικονομικές τους δραστηριότητες. Σε σύνολο 9.600 ερωτηθέντων, το 46% απάντησε πως ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για αυτές τις νέες ψηφιακές τραπεζικές λύσεις, ενώ το 42% δήλωσε ενδιαφέρον για την εξασφάλιση προηγμένων μέτρων χρηματοοικονομικής ασφάλειας.

Το ενδιαφέρον των πολιτών μεταφράζεται σε μια ουσιαστικότερη αποδοχή και υιοθέτηση των ψηφιακών διαδικασιών, καθώς δύο στους πέντε (42%) Ευρωπαίους αναφέρουν πως πραγματοποιούν χρηματοοικονομικές συναλλαγές διαδικτυακά ή μέσω εφαρμογών, με μεγαλύτερη συχνότητα από ότι στο παρελθόν, σημειώνοντας την εξοικονόμηση χρόνου και την απλοποίηση των διαδικασιών ως τα κυριότερα προνόμια. Οι μισοί (52%) παραδοσιακοί χρήστες ψηφιακών τραπεζικών εφαρμογών δηλώνουν πως η πανδημία δεν επηρέασε τη συχνότητα των οικονομικών συναλλαγών τους τη φετινή χρονιά, ενώ μόλις το 6% εξ αυτών αναφέρει πως οι διαδικτυακές συναλλαγές τους μειώθηκαν σε σχέση με το 2019.  Τα αποτελέσματα της έρευνας State of Pay, συμφωνούν και με αυτά της 2020 European Evolution of Banking study, καθώς το 87% των ερωτηθέντων που δεν χρησιμοποιούσαν τραπεζικές εφαρμογές πριν το ξέσπασμα του Covid-19, δηλώνει πως θα συνεχίσει την χρήση αυτών και μετά το τέλος της πανδημίας.

Τα γεωγραφικά στοιχεία της έρευνας φανερώνουν υψηλότερα ποσοστά αποδοχής των ψηφιακών τραπεζικών εφαρμογών και λύσεων από τις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, σε σχέση με τις Δυτικές Ευρωπαϊκές χώρες, με διαφορά 13 ποσοστιαίων μονάδων (57%-44%). Οι Βούλγαροι συμμετέχοντες εμφανίζουν τα υψηλότερα ποσοστά ενδιαφέροντος (62%) ανάμεσα στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, ενώ αντίστοιχα για της χώρες της Δυτικής, πρώτοι εμφανίζονται οι Ισπανοί (61%). Οι Γερμανοί (17%) και οι Ολλανδοί (18%) εμφανίζονται ως οι πλέον σκεπτικοί απέναντι στις νέες τραπεζικές τεχνολογίες, παραμένοντας πιστοί στις παραδοσιακές διαδικασίες τραπεζικής και τις λύσεις πληρωμών.

Σχετικά με την χρήση, σε μέσους όρους, οι μισοί πολίτες της Ανατολικής Ευρώπης (50%), δηλώνουν πως πραγματοποιούν χρηματοοικονομικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου ή εφαρμογών με όλο και μεγαλύτερη συχνότητα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης είναι μόλις 39%.

Παρόλο που η εξοικονόμηση χρόνου και η ευκολία στη χρήση διατηρούν την πρωτοκαθεδρία, παραμένοντας ανάμεσα στα σημαντικότερα προνόμια της υιοθέτησης ψηφιακών λύσεων τραπεζικής για τους ερωτηθέντες, η έρευνα ανέδειξε πως οι καταναλωτές εστιάζουν λίγο λιγότερο σε αυτές (66% το 2019, 63%  φέτος και 65% το 2019, 57% φέτος , αντίστοιχα), ένα στοιχείο ενδεικτικό της αλλαγής του τρόπου ζωής κατά την περίοδο των lockdowns. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (51%) αναφέρει πως το σημαντικότερο χαρακτηριστικό των ψηφιακών λύσεων παραμένει η ασφάλεια, γεγονός που αντανακλά την άνοδο στα περιστατικά που αφορούν παραβίαση δεδομένων στον κυβερνοχώρο κατά τους τελευταίους μήνες.

Ωστόσο, παράλληλα με την συνεχή ετήσια άνοδο των ψηφιακών τραπεζικών λύσεων, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ευρωπαίων (85%) πιστεύει πως τα φυσικά καταστήματα των τραπεζών θα συνεχίσουν να υπάρχουν στη χώρα τους τα επόμενα 10 χρόνια. Γεγονός που οφείλεται εν μέρει στην προσφορά όλο και περισσότερων ψηφιακών λύσεων από τα παραδοσιακά τραπεζικά ιδρύματα, με αποτέλεσμα τη σταθερή διατήρηση των πελατών τους. Μόλις το 23% των ερωτηθέντων δηλώνει διαθέσιμο να αλλάξει την παραδοσιακή τράπεζα του, με μια ψηφιακή, στους επόμενους 12 μήνες. Συμπληρωματικά, το 61% των Ευρωπαίων, εξακολουθεί να θεωρεί τα τραπεζικά ιδρύματα ως τους κορυφαίους παρόχους χρηματοοικονομικών συμβουλών, υψηλότερα από οποιοδήποτε άλλο παράγοντα, όπως οι φίλοι, η οικογένεια και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Για το 2020, η Mastercard παραμένει ο συνεργάτης που επιλέγουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για την παροχή ψηφιακών λύσεων. Στην Ευρώπη η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερες από 60 ψηφιακές τράπεζες, καθώς και με το 80% των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στους κλάδους των fintech και paytech, αριθμός διπλάσιος από τον αντίστοιχο του 2018.

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η προσαρμογή όλων μας στην συνεχώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα έχει αναδείξει μια οικουμενική αλήθεια: η καθημερινότητα μας γίνεται ολοένα και περισσότερο ψηφιακή. Γνωρίζουμε με ασφάλεια, πως οι Ευρωπαίοι επιθυμούν απλές και ασφαλείς λύσεις σε ό,τι αφορά στις τραπεζικές και συναλλαγματικές τους ανάγκες. Η Mastercard, αποτελεί εταίρο επιλογής τόσο για τις εδραιωμένες όσο και για τις αναδυόμενες επιχειρήσεις, που επιθυμούν να ψηφιοποιήσουν τις διαδικασίες τους και να ενισχύσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Εστιάζουμε στην ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων που βελτιώνουν την εμπειρία των ανθρώπων στις τραπεζικές και συναλλαγματικές διαδικασίες που πραγματοποιούν καθημερινά. Σε συνεργασία με τους εταίρους μας, στόχος μας είναι η παροχή εύκολων, ασφαλών και έξυπνων ψηφιακών διαδικασιών που διευκολύνουν τις καθημερινές μας δραστηριότητες».

Λέξεις-κλειδιά: Fintechmastercard
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

H επανεκκίνηση μέσα από το 5G και την τεχνολογία θα οδηγήσει το μέλλον

Επόμενη δημοσίευση

KPMG: Ισχυρό τρίμηνο που ξεπερνά τις προσδοκίες με αύξηση των επενδύσεων επιχειρηματικών κεφαλαίων

Σχετικά Άρθρα

Η πανδημία ωθεί έναν στους τρεις εργαζόμενους σε αλλαγή καριέρας

Η πανδημία ωθεί έναν στους τρεις εργαζόμενους σε αλλαγή καριέρας

04/03/2021
Οι εταιρείες πληροφορικής οδηγούν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το 2021

Οι εταιρείες πληροφορικής οδηγούν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το 2021

03/03/2021
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ερευνά τις fintech

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ερευνά τις fintech

02/03/2021
Η Visa ενεργοποιεί τον ψηφιακό σχεδιασμό των μικρών επιχειρήσεων

Η Visa ενεργοποιεί τον ψηφιακό σχεδιασμό των μικρών επιχειρήσεων

02/03/2021
Επόμενη δημοσίευση
Eρευνα: “Οι ψηφιακά ώριμες μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν καλύτερα τις επιπτώσεις του COVID-19”

KPMG: Ισχυρό τρίμηνο που ξεπερνά τις προσδοκίες με αύξηση των επενδύσεων επιχειρηματικών κεφαλαίων

Περισσότερα από όσα περιμένετε: Η POCO κυκλοφορεί το ολοκαίνουριο POCO M3 για ψυχαγωγία χωρίς όρια

Περισσότερα από όσα περιμένετε: Η POCO κυκλοφορεί το ολοκαίνουριο POCO M3 για ψυχαγωγία χωρίς όρια

LEXIS & VIVOTEK παρουσιάζουν τη νέα σειρά συστημάτων παρακολούθησης iNSIGHT

LEXIS & VIVOTEK παρουσιάζουν τη νέα σειρά συστημάτων παρακολούθησης iNSIGHT

Marketplace από το Skroutz: Online πωλήσεις για κάθε εμπορικό  κατάστημα

Skroutz: Οδηγός επιβίωσης Black Friday - Αυξημένη κίνηση στις online αγορές -

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πλήρης αυτοματοποίηση διαχείρισης δανείων και microlending μέσω του FMS.next

H Ρωσική ATON επέλεξε το AXIA της Profile Software για την ψηφιοποίηση της

04/03/2021
Το 5G της Cosmote επεκτείνεται σε νέες περιοχές της Ελλάδας

Το 5G της Cosmote επεκτείνεται σε νέες περιοχές της Ελλάδας

04/03/2021
Νίκος Παπαθανάσης: Το Δημόσιο παραμένει κυρίαρχος του ελέγχου των δημόσιων συμβάσεων

Νίκος Παπαθανάσης: Το Δημόσιο παραμένει κυρίαρχος του ελέγχου των δημόσιων συμβάσεων

04/03/2021
Ψηφιακή πλατφόρμα για βοήθεια ατόμων με προβλήματα όρασης από το ΑΠΘ

Ψηφιακή πλατφόρμα για βοήθεια ατόμων με προβλήματα όρασης από το ΑΠΘ

04/03/2021
Ολοκληρώθηκε και φέτος με επιτυχία ο 10ος Διαγωνισμός Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Ειδικό ταμείο συμμετοχών 60 εκατ. ευρώ για νεοφυείς επιχειρήσεις από την Αναπτυξιακή Τράπεζα

04/03/2021
Κυριάκος Πιερρακάκης: Το Ταμείο Ανάκαμψης είναι μεγάλη πρόκληση για την Ελλάδα

Κυριάκος Πιερρακάκης: Το Ταμείο Ανάκαμψης είναι μεγάλη πρόκληση για την Ελλάδα

04/03/2021
ICTplus

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.