Συνολικά αυξημένα παρουσιάζονται τα οικονομικά μεγέθη του πρώτου έτους της νέας Nova, μετά την συγχώνευση με την Wind, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσίευσε η εταιρεία. α συνολικά έσοδα της Nova αυξήθηκαν κατά +3,0% και διαμορφώθηκαν σε ~830 εκατ. ευρώ. Η πελατειακή βάση σε συμβόλαιο αυξήθηκε κατά +9,0%, φθάνοντας τα 2,9 εκατομμύρια RGUs (μονάδων παραγωγής εσόδων).
Το προσαρμοσμένο EBITDAal αυξήθηκε σε €268 εκατ., κατά +8,5%, τόσο λόγω της αναπτυξιακής πορείας της εταιρείας όσο και λόγω των οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν με την ενοποίηση συστημάτων και εργασιών.
Tην ίδια στιγμή, οι συνδρομητές Nova στο Pay TV έχουν ξεπεράσει τους 435.000 στο πρώτο τρίμηνο του 2024, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση 6,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ιδιαίτερη αύξηση έχει σημειωθεί στο συμβόλαιο κινητής καθ’ όλη την διάρκεια του 2023, η οποία συνεχίζεται και το 2024, που έχει ως αποτέλεσμα το μερίδιο της Nova να διαμορφώνεται στο 21%.
Η Nova το 2023 συνέχισε να πραγματοποιεί επενδύσεις -υψηλότερες συγκριτικά με το 2022- σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 5G και οπτικών ινών μέχρι το σπίτι (FTTH), επιτυγχάνοντας 76% κάλυψη εξωτερικού πληθυσμού 5G (η οποία τώρα υπερβαίνει το 80%) και προσθέτοντας 117.000 σπίτια που έχουν ήδη εγκατάσταση, φτάνοντας τα 247.000 σπίτια με δίκτυο οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH) μέχρι το τέλος του 2023 (και έχοντας σήμερα ήδη υπερβεί τα 330.000 σπίτια).
Τα παραπάνω αποτελούν απόδειξη της δέσμευσης της United Group για επενδύσεις στην Ελλάδα ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ μέχρι το 2027, γεγονός που καθιστά τη United Group τον 4ο μεγαλύτερο επενδυτή στη χώρα.
«Το 2023 ήταν για τη νέα Nova ένα έτος επιτυχημένης αναδιάρθρωσης, επανασχεδιασμού της εμπορικής στρατηγικής και αύξησης των επενδύσεων, θέτοντας τα θεμέλια για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της εταιρείας», αναφέρουν πηγές της εταιρείας.
Το 2023, σηματοδότησε ολική αναδιάθρωση των εργασιών της Nova, με ενοποίηση των συστημάτων, βελτίωση της καθαρής θέσης των ιδίων κεφαλαίων, ενίσχυση των επενδύσεων σε 5G και FTTH και επαναπροσδιορισμό των σχέσεων με τους πελάτες, με το λανσάρισμα μιας νέας εμπορικής προσέγγισης.
«Με νέες, απλοποιημένες προσφορές που χαρακτηρίζονται από άριστη σχέση ποιότητας-τιμής, η Nova εισήγαγε διαφάνεια τιμών για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, θέτοντας τις βάσεις για μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες που βασίζονται στην εμπιστοσύνη, την προηγμένη τεχνολογία και την εξαιρετική εμπειρία στην καλύτερη δυνατή αξία», επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.