Σε 4 νέες Διευθύνσεις Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας επεκτείνεται η λειτουργία των Ψηφιακών ραντεβού η οποία έχει ξεκινήσει σε πιλοτικό επίπεδο και συμβάλει καθοριστικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και στη μείωση της ταλαιπωρίας τους.
Δεδομένης της υγειονομικής κρίσης, της απόλυτης ανάγκης αποφυγής του συνωστισμού και της ανάγκης για την αδιάλειπτη λειτουργία του Φορέα, η ειδική εφαρμογή εξυπηρέτησης πολιτών με ραντεβού ενεργοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας Κεντρικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής και στη συνέχεια επεκτάθηκε και σε άλλες Υπηρεσίες.
Οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω τηλεφώνου στην αρμόδια Διεύθυνση και μέσω διαδικτύου. Για την υπηρεσία των Ψηφιακών ραντεβού οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται τη ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.patt.gov.gr/appointments για να εξυπηρετηθούν.
Στο πλαίσιο του σχεδιασμού της Περιφέρειας Αττικής, σύμφωνα και με τις οδηγίες του Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη είναι η σταδιακή επέκταση της εφαρμογής εξυπηρέτησης πολιτών με ραντεβού σε όλες τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας που εξυπηρετούν κοινό.
Ειδικότερα, τα Ψηφιακά Ραντεβού λειτουργούν αυτή τη στιγμή στις ακόλουθες Διευθύνσεις της Περιφέρειας Αττικής:
· Δημόσιας Υγείας Κεντρικού Τομέα
· Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Πειραιώς και Νήσων
· Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Νότιου Τομέα
· Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Βορείου Τομέα
Με αφορμή τη σχετική εξέλιξη ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισήμανε τα εξής: «Η Περιφέρεια αξιοποιεί την υφιστάμενη τεχνολογική και ψηφιακή υποδομή της και συνεχίζει τον εμπλουτισμό του ψηφιακού οπλοστασίου της. Στόχος μας είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Η Περιφέρεια Αττικής με σταθερά βήματα περνά σε μία νέα ψηφιακή εποχή με τον πολίτη στην πρώτη γραμμή και στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Τα βήματα που σημειώνονται αποτελούν μικρές αλλά ουσιαστικές νίκες κατά της Γραφειοκρατίας. Η Περιφέρεια Αττικής, πιστή στις δεσμεύσεις της και το σχεδιασμό για μια Ψηφιακή Περιφέρεια, έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε πρωτοπόρο Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης στον τομέα των Ψηφιακών Υπηρεσιών, της Ψηφιακής Ενημέρωσης και της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων. Μέσα από τη χρήση του «ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ», της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης «1512» και της αξιοποίησης των ψηφιακών αιτημάτων, έχει κατορθώσει να μειώσει τον αριθμό των πολιτών που επισκέπτονται τους χώρους της και ταυτόχρονα να αυξήσει τόσο την δική της παραγωγικότητα, όσο και την ικανοποίηση των συναλλασσόμενων με τις Υπηρεσίες της.
Ωστόσο, το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο για ένα μεγάλο μέρος των παρεχόμενων από την Περιφέρεια Αττικής υπηρεσιών, εξακολουθεί να απαιτεί την αυτοπρόσωπη επίσκεψη του πολίτη ή του εκπροσώπου της επιχείρησης προκειμένου να εξυπηρετηθεί. Αυτή ακριβώς την έλλειψη θα μπορούσε να καλυφθεί με παρεμβάσεις όπως η ειδική εφαρμογή εξυπηρέτησης πολιτών με ραντεβού».
Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση υλοποίησης του έργου, έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μαρίας Κουρή.
«Σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία λόγω έξαρσης της Πανδημίας και των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε εξαιτίας της υποστελέχωσης των Υπηρεσιών μας, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για μια Ψηφιακή Περιφέρεια με σκοπό την καλύτερη, ευκολότερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων της Αττικής», αναφέρει σε δήλωση της η κ. Μαρία Κουρή.