Κοντά στους επαγγελματίες της εστίασης θα βρεθεί η Megasoft στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης HORECA που θα πραγματοποιηθεί από 09 έως 12 Φεβρουαρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Στο Stand D36 (Hall 2) οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της διαχείρισης ενός σύγχρονου χώρου εστίασης με τις λύσεις PRISMA Win!
Τις εφαρμογές που με ευκολία και απλότητα επιτυγχάνουν την άψογη οργάνωση και διαχείριση όλων των καθημερινών εργασιών κάθε εστιατορίου, café, πολυχώρου κτλ (παραγγελιοληψία, παρακολούθηση διανομών, διαχείριση τραπεζιών, κρατήσεις, παρακολούθηση αποθήκης, αναλώσεων κ.ά,) υποστηρίζοντας παράλληλα όλους τους τρόπους εξυπηρέτησης (Dine in, delivery, take away, online).
Νέοι επιχειρηματίες του κλάδου, αλλά και υφιστάμενοι επιχειρηματίες – πελάτες της Megasoft, στο περίπτερό της, θα μπορέσουν να πειραματιστούν με τις αξιόπιστες εφαρμογές και διαχειρίσεις που στηρίζουν και αναδεικνύουν το σύγχρονο επιχειρείν της Εστίασης. Self Service Kiosk (Αυτόματος πωλητής), σύνδεση με τις δημοφιλείς πλατφόρμες e-Food, Wolt & Box, e-menu (online κατάλογος στο κατάστημα), delivery tracking και όλες οι απαραίτητες λύσεις που ενισχύουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, αυξάνοντας τη παραγωγικότητα και το ρυθμό της ανάπτυξής τους.
Η Megasoft, εξασφαλίζει κάλυψη όλων των φορολογικών υποχρεώσεων των επιχειρήσεων που την εμπιστεύονται, υλοποιώντας έγκαιρα στις εφαρμογές της ό,τι είναι απαραίτητο για τη σύννομη λειτουργία τους. Η σύνδεση με την πλατφόρμα Lotify που αφορά τους επιτηδευματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της παραγωγής και διάθεσης αλκοολούχων ποτών, η ενσωμάτωση του QRcode στα παραστατικά, το ψηφιακό ωράριο και η ψηφιακή κάρτα εργασίας, με την αξιόπιστη cloud υπηρεσία της eErgani, είναι κάποια από αυτά που θα έχουν την ευκαιρία να δουν οι επιχειρηματίες του επισιτιστικού κλάδου στο περίπτερό της.