• Τελευταία
ΟΑΕΔapp: Σε λειτουργία η νέα εφαρμογή για κινητά του ΟΑΕΔ

myoaedrendezvous.gov.gr – Η νέα πλατφόρμα για ραντεβού με τον ΟΑΕΔ

27/10/2021
Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

08/02/2023
Το πρώτο Tesla pop-up store βρήκε στέγη στο Golden Hall

Αυξήθηκαν κατά 18% οι πωλήσεις αυτοκίνητων Tesla στην Κίνα

08/02/2023
Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

08/02/2023
Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

08/02/2023
Η Check Point Software παρουσίασε τη νέα στρατηγική της κατεύθυνση στην ετήσια εκδήλωση CPX 360 και αποκάλυψε το ταχύτερο τείχος προστασίας στον κόσμο

Έκθεση ασφαλείας Check Point: Οι γεωπολιτικές συγκρούσεις αυξάνουν τις κυβερνοεπιθέσεις

08/02/2023
Υπ. Εσωτερικών: Έτσι θα λειτουργήσει το δημόσιο εν μέσω δεύτερου κύματος του κορωνοϊού

Σε δημόσια διαβούλευση το ν/σ του υπουργείου Εσωτερικών για την καινοτομία στο Δημόσιο

08/02/2023
Η eBay διευρύνει τη διαχείριση πληρωμών της στην Ελλάδα

H eBay προχωρά σε 500 απολύσεις

08/02/2023
iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

08/02/2023
Στα 650 δισ. δολάρια η βιομηχανία τεχνολογιών καθαρής ενέργειας το 2030

Πειραιώς-Eurobank: Δάνειο στη Sunrider για επένδυση 82 εκατ. ευρώ στη Δράμα

08/02/2023
Ήπια επιδείνωση στην ελληνική αγορά Πληροφορικής τον Σεπτέμβριο

Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις θα ξοδέψουν 1,45 τρισ. δολάρια σε τεχνολογία το 2023

08/02/2023
Η Vodafone ενισχύει  τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

Η Vodafone ενισχύει τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

08/02/2023
H Eurobank καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στη Δυτική Ευρώπη το 2021

Eurobank: Συμφωνία με το ΕΤαΕ για χρηματοδότηση ΜμΕ, ύψους 250 εκατ. ευρώ 

08/02/2023
Συνεργασία Uber με Allianz για κάλυψη οδηγών ταχυμεταφορών

Επιστροφή στην κερδοφορία αναμένει το 2023 η Uber

08/02/2023
H Microsoft πιο κοντά στις ελληνικές startups

CMA: Η εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft θα μπορούσε να βλάψει τον ανταγωνισμό

08/02/2023
Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

08/02/2023
Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

08/02/2023
Συνεργασία Google με Vodafone για προώθηση του Ευρωπαϊκού cloud

Η Vodafone στηρίζει τους πληγέντες από τους σεισμούς σε Τουρκία και Συρία

08/02/2023
Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

08/02/2023
Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

08/02/2023
Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

08/02/2023
Τετάρτη 08-02-2023 | 19:10
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Ψηφιακή Στρατηγική

myoaedrendezvous.gov.gr – Η νέα πλατφόρμα για ραντεβού με τον ΟΑΕΔ

27/10/2021
σε: Ψηφιακή Στρατηγική
ΟΑΕΔapp: Σε λειτουργία η νέα εφαρμογή για κινητά του ΟΑΕΔ
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
5
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Nέα ειδική ψηφιακή πλατφόρμα επισκέψεων με τον τίτλο «Πλατφόρμα Ραντεβού ΟΑΕΔ» και την κωδική ονομασία «myoaedrendezvous.gov.gr» παρουσίασε ο ΟΑΕΔ. Πρόκειται για πλατφόρμα η οποία, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης, παρέχει σε φυσικά πρόσωπα και τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων τη δυνατότητα προγραμματισμού εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία από τα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) και τα καταστήματα εξυπηρέτησης Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.)

Με τη νέα κοινή υπουργική απόφαση 81611/ 2021 καθορίζεται όλη η διαδικασία για την παροχή υπηρεσιών σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) μέσω πλατφόρμας ραντεβού «myoaedrendezvous.gov.gr»

Δημιουργία πλατφόρμας επισκέψεων φυσικών προσώπων και των εκπροσώπων των επιχειρήσεων με υπαλλήλους των αρμόδιων υπηρεσιών του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.)

1. Δημιουργείται ειδική πλατφόρμα επισκέψεων με τον τίτλο «Πλατφόρμα Ραντεβού ΟΑΕΔ» και την κωδική ονομασία «myoaedrendezvous.gov.gr». Πρόκειται για πλατφόρμα η οποία, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης, παρέχει σε φυσικά πρόσωπα και τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων τη δυνατότητα προγραμματισμού εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία από τα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) και τα καταστήματα εξυπηρέτησης Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.).

2. Στην «Πλατφόρμα Ραντεβού ΟΑΕΔ», το φυσικό πρόσωπο ή η επιχείρηση, μέσω του εκπροσώπου της, δύνανται να αιτηθούν φυσικό ραντεβού για την εξυπηρέτηση τους, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, για υπηρεσίες σύμφωνα με το άρθρο 4 της παρούσας.

3. Πριν από την υποβολή του αιτήματος προγραμματισμού ραντεβού και για τον σκοπό της κρίσης του αιτήματος, το φυσικό πρόσωπο ενημερώνεται ότι είναι απαραίτητη η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τους διαχειριστές του πληροφοριακού συστήματος «Πλατφόρμα Ραντεβού ΟΑΕΔ» και τον υπάλληλο του Ο.Α.Ε.Δ. που θα εξυπηρετήσει το αίτημα σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και ιδίως σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, ΕΕ L119 (ΓΚΠΔ) και του ν. 4624/2019.

Είσοδος πολιτών και των εκπροσώπων των επιχειρήσεων στην ειδική πλατφόρμα «myoaedrendezvous.gov.gr»

1. Ο αιτών (φυσικό πρόσωπο ή επιχείρηση μέσω του εκπροσώπου της) εισέρχεται στην πλατφόρμα είτε απευθείας μέσω του myoaedrendezvous.gov.gr είτε μέσω σχετικού ηλεκτρονικού συνδέσμου που διατίθεται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο αιτών – φυσικό πρόσωπο χρησιμοποιεί τους κωδικούς – διαπιστευτήριά του της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) και ο αιτών – εκπρόσωπος επιχείρησης χρησιμοποιεί είτε τους κωδικούς – διαπιστευτήριά του της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) είτε τους κωδικούς – διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) της επιχείρησης που εκπροσωπεί.

2. Κάθε φυσικό πρόσωπο δύναται να προγραμματίσει ραντεβού με τη διαδικασία που περιγράφεται στο παρόν άρθρο και για λογαριασμό άλλου προσώπου. Στην περίπτωση αυτή το φυσικό πρόσωπο οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου για λογαριασμό του οποίου προγραμματίζει το φυσικό ραντεβού.

3. Μετά την είσοδο στην ανωτέρω πλατφόρμα ο αιτών επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί, όπως αυτό αναλύεται στο άρθρο 4 της παρούσας. Μετά την επιλογή της υπηρεσίας, ο αιτών – φυσικό πρόσωπο συμπληρώνει τον ταχυδρομικό κωδικό της διαμονής του και ο αιτών – εκπρόσωπος επιχείρησης τον ταχυδρομικό κωδικό της περιοχής στην οποία η επιχείρηση ασκεί τη δραστηριότητά της. Αν ο ταχυδρομικός κωδικός περιλαμβάνει περιοχές που εξυπηρετούνται από περισσότερα από ένα ΚΠΑ2 ή γραφείο ΕΚΟ, ο αιτών πρέπει να επιλέξει και την αντίστοιχη περιοχή. Βάσει του ταχυδρομικού κωδικού και της επιλεγμένης περιοχής επιλέγεται το αρμόδιο ΚΠΑ2 ή γραφείο ΕΚΟ για τη διεκπεραίωση του αιτήματός του.

4. Κατόπιν, ο αιτών επιλέγει την ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και καταχωρίζει τα ακόλουθα στοιχεία του προσώπου που θα παραστεί στο φυσικό ραντεβού: α) το ονοματεπώνυμο β) τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου γ) τον αριθμό τηλεφώνου δ) τη διεύθυνση επικοινωνίας και ε) τον ΑΦΜ.

5. Για την υποβολή του αιτήματος προγραμματισμού ραντεβού ο αιτών δηλώνει υπεύθυνα ότι τα υποβληθέντα προσωπικά δεδομένα είναι αληθή και ακριβή και ότι έλαβε γνώση των όρων και πολιτικών προστασίας των προσωπικών δεδομένων του.

6. Με την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον αιτούντα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε για την ολοκλήρωση του αιτήματος προγραμματισμού ραντεβού.

7. Το αίτημα προγραμματισμού ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να καταχωρισθεί νέο αίτημα σύμφωνα με τη διαδικασία του παρόντος άρθρου.

8. Λίγο πριν την ώρα του προγραμματισμένου ραντεβού αποστέλλεται στον αιτούντα μήνυμα υπενθύμισης στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο με περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα που έλαβε κατά τον προγραμματισμό του ραντεβού του.

Εξειδίκευση στοιχείων λειτουργίας της πλατφόρμας

1. Το φυσικό πρόσωπο, επιλέγοντας το ΚΠΑ2, ανατίθεται από την πλατφόρμα προς εξυπηρέτηση σε υπάλληλο της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Ο υπάλληλος που θα εξυπηρετήσει τον αιτούντα επιλέγεται από την πλατφόρμα με τέτοιο τρόπο ώστε να μη συμπίπτουν ή αλληλεπικαλύπτονται τα ραντεβού του.

2. Η παραμετροποίηση της πλατφόρμας διασφαλίζει ότι διατηρείται χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των αιτούντων για τον ίδιο υπάλληλο, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει ένα επόμενο.

3. Οι ώρες και οι μέρες των διαθέσιμων ραντεβού είναι μεταβλητές παράμετροι του συστήματος και δύναται να ληφθούν υπόψη περιορισμοί στο ωράριο και στη διαθεσιμότητα του υπαλλήλου ανά χρονικά διαστήματα ανά θέση εργασίας.

4. Το σύστημα δύναται να παραμετροποιηθεί έτσι ώστε να λάβει υπόψη του το ωράριο λειτουργίας των ΚΠΑ.

5. Για τη διαχείριση της πλατφόρμας ορίζονται ειδικοί ρόλοι διαχειριστών. Οι διαχειριστές της πλατφόρμας έχουν τη συνολική εικόνα χρήσης της πλατφόρμας και μπορούν να παραμετροποιούν την πλατφόρμα σύμφωνα με τις επιχειρησιακές απαιτήσεις του Ο.Α.Ε.Δ.. Οι διαχειριστές μπορούν να αλλάζουν τη διάρκεια των ραντεβού, να προσθέτουν και να αφαιρούν υπαλλήλους που εξυπηρετούν τα φυσικά πρόσωπα, να προσαρμόζουν και να διαφοροποιούν το ωράριο και τέλος να μεταφέρουν ένα ραντεβού σε άλλον υπάλληλο του Ο.Α.Ε.Δ. ή σε άλλο χρόνο με τη σύμφωνη γνώμη του αιτούντος. Η διαχείριση της πλατφόρμας γίνεται από τη Διεύθυνση Υποστήριξης Λειτουργίας Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τη Διεύθυνση Συντονισμού και Ανάπτυξης Υπηρεσιών Απασχόλησης του Ο.Α.Ε.Δ.

Θεματικές κατηγορίες παρεχόμενων υπηρεσιών

1. Οι υπηρεσίες που παρέχονται οργανώνονται στις ακόλουθες θεματικές κατηγορίες:

Επιδόματα/Παροχές

– Αιτήσεις παροχών που δεν διατίθενται ηλεκτρονικά

– Βεβαίωση λήψης τακτικής Επιδότησης Ανεργίας (εκτός του τρέχοντος έτους)

– Υποβολή ενστάσεων για τις παροχές ασφάλισης πλην των κοινωνικών παροχών

– Υπηρεσία εξυπηρέτησης οικιστών εργατικών κατοικιών/δανειοληπτών τέως ΟΕΚ

Απασχόληση

– Αίτηση καταβολής αποδοχών σε μαθητές – σπουδαστές – φοιτητές που απέχουν από την εργασία τους για συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις

– Υποβολή αιτήσεων για καταβολή επιχορήγησης από εργοδότες/Προσκόμιση δικαιολογητικών

– Υποβολή ενστάσεων από εργοδότες για προγράμματα απασχόλησης

– Αίτηση επιχορήγησης από εργοδότες για πρακτική άσκηση σπουδαστών ΑΤΕΙ – ΑΣΠΑΙΤΕ

Υπηρεσίες Μητρώου

– Υποβολή αίτησης αναγνώρισης χρόνου ανεργίας λόγω περιστασιακής απασχόλησης

– Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου/Προσκόμιση δικαιολογητικών

– Έκδοση κλειδαρίθμου (όπου απαιτείται)

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

– Συμβουλευτική ανέργων

– Συμβουλευτική εργοδοτών

– Συμβουλευτική ανέργων Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων

2. Οι θεματικές κατηγορίες των παρεχόμενων υπηρεσιών μπορούν να αναπροσαρμόζονται ή να τροποποιούνται με κριτήριο τόσο τις ανάγκες εξυπηρέτησης των φυσικών προσώπων όσο και των ΚΠΑ2 και των δομών χωρικής τους αρμοδιότητας, όπως αυτές καθορίζονται από το Διοικητή του Ο.Α.Ε.Δ. Κάθε αναπροσαρμογή ή τροποποίηση συμπληρώνεται στην ιστοσελίδα της πλατφόρμας με μέριμνα των διαχειριστών της παρ. 5 του άρθρου 3.

Είσοδος υπαλλήλων Ο.Α.Ε.Δ. στην ειδική πλατφόρμα «myoaedrendezvous.gov.gr»

1. Κάθε αρμόδιος υπάλληλος ΚΠΑ2 και ΕΚΟ δύναται να προγραμματίσει ραντεβού μέσω της «Πλατφόρμα Ραντεβού ΟΑΕΔ» για λογαριασμό φυσικού προσώπου που έχει αιτηθεί τηλεφωνικά ραντεβού. Στην περίπτωση αυτή ο υπάλληλος οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου για λογαριασμό του οποίου προγραμματίζει το φυσικό ραντεβού.

2. Ο αρμόδιος υπάλληλος του ΚΠΑ2 ή ΕΚΟ εισέρχεται στην πλατφόρμα μέσω του myoaedrendezvous.gov.gr με χρήση των διαπιστευτηρίων που δημιουργούνται στην εφαρμογή «Κωδικοί Δημόσιας Διοίκησης» της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπως ορίζονται στο άρθρο 2 της υπ’ αρ. 29810 ΕΞ 2020 απόφασης του Υπουργού Επικρατείας.

3. Μετά την είσοδο στην ειδική πλατφόρμα ο υπάλληλος επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί ο αιτών, όπως αυτό αναλύεται στο άρθρο 4 της παρούσης. Μετά την επιλογή της υπηρεσίας, ο υπάλληλος συμπληρώνει τον ταχυδρομικό κωδικό της διαμονής του αιτούντος – φυσικού προσώπου ή στην περίπτωση του αιτούντος – εκπροσώπου επιχείρησης τον ταχυδρομικό κωδικό της περιοχής στην οποία ασκεί τη δραστηριότητά της η επιχείρηση. Αν ο ταχυδρομικός κωδικός περιλαμβάνει περιοχές που εξυπηρετούνται από περισσότερα από ένα ΚΠΑ2 ή γραφείο ΕΚΟ, ο υπάλληλος επιλέγει την αντίστοιχη περιοχή. Βάσει του ταχυδρομικού κωδικού και της επιλεγμένης περιοχής επιλέγεται το αρμόδιο ΚΠΑ2 ή γραφείο ΕΚΟ για τη διεκπεραίωση του ραντεβού.

4. Κατόπιν, ο υπάλληλος επιλέγει την ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί ο αιτών και καλείται να καταχωρίσει τα ακόλουθα στοιχεία του προσώπου που θα παραστεί στο φυσικό ραντεβού: α) το ονοματεπώνυμο β) τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου γ) τον αριθμό τηλεφώνου δ) τη διεύθυνση επικοινωνίας και ε) τον ΑΦΜ.

6. Με την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον αιτούντα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε, το οποίο ενημερώνει για την ολοκλήρωση της κράτησης.

7. Το αίτημα προγραμματισμού ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να καταχωρισθεί νέο αίτημα με την υποβολή αιτήματος για την παροχή νέας υπηρεσίας σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 2.

8. Λίγο πριν την ώρα του προγραμματισμένου ραντεβού αποστέλλεται στον αιτούντα μήνυμα υπενθύμισης στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο με περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα που έλαβε κατά τον προγραμματισμό του ραντεβού του.

Οργανωτικά και τεχνικά μέτρα ασφαλείας -Ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων

1. Για τους σκοπούς εφαρμογής της απόφασης, ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης λειτουργούν ως Υπεύθυνοι Επεξεργασίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ), έκαστος για τους δικούς του σκοπούς. Αμφότεροι οφείλουν να τηρούν όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 (ΓΚΠΔ), καθώς και τις διατάξεις του ν. 4624/2019 (Α’ 137).

2. O Ο.Α.Ε.Δ. και η Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. έχουν την υποχρέωση λήψης και διαρκούς τήρησης των κατάλληλων και αναγκαίων τεχνικών μέτρων ασφάλειας των λαμβανομένων πληροφοριών και, κατ’ ελάχιστον, την καταγραφή και παρακολούθηση των προσβάσεων, τη διασφάλιση ιχνηλασιμότητας και την προστασία των διακινούμενων δεδομένων, προσωπικού ή μη χαρακτήρα, από κάθε παραβίαση, καθώς και από σκόπιμη ή τυχαία απειλή.

 

 

Λέξεις-κλειδιά: myoaedrendezvous.gov.grOAED
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Οι συνδέσεις 5G θα τριπλασιαστούν το 2021 σε όλο τον κόσμο

Επόμενη δημοσίευση

Με αύξηση εσόδων και κερδοφορίας τα ετήσια αποτελέσματα της CPI

Σχετικά Άρθρα

Κυκλοφόρησε η ετήσια έκδοση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 2022

Κυκλοφόρησε η ετήσια έκδοση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 2022

07/02/2023
Διαθέσιμη στο Gov.gr Wallet η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

ΔΥΠΑ: Από 13/2 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας

07/02/2023
Διευρύνεται με νέες υπηρεσίες ο Ψηφιακός Φάκελος Ασθενούς

Διευρύνεται με νέες υπηρεσίες ο Ψηφιακός Φάκελος Ασθενούς

07/02/2023
Έρχεται ο “e-κληρονόμος”, το ενιαίο ψηφιακό πιστοποιητικό κληρονομιάς

Έρχεται ο “e-κληρονόμος”, το ενιαίο ψηφιακό πιστοποιητικό κληρονομιάς

23/01/2023
Επόμενη δημοσίευση
Στην CPI A.E. η ανάθεση προμήθειας εκτυπωτικού εξοπλισμού Sharp στην Τράπεζα Πειραιώς

Με αύξηση εσόδων και κερδοφορίας τα ετήσια αποτελέσματα της CPI

Το Galaxy Mobile SFA της Epsilon SingularLogic του Ομίλου Epsilon Net επέλεξαν οι SOS ΙΑΤΡΟΙ για την ψηφιακή τους αναβάθμιση

Το Galaxy Mobile SFA της Epsilon SingularLogic του Ομίλου Epsilon Net επέλεξαν οι SOS ΙΑΤΡΟΙ για την ψηφιακή τους αναβάθμιση

O Zuckerberg βάζει “τέλος” στο Facebook και παρουσιάζει το Meta

O Zuckerberg βάζει "τέλος" στο Facebook και παρουσιάζει το Meta

Με ιστορικό ρεκόρ εσόδων έκλεισε το τρίτο τρίμηνο για την LG

Με ιστορικό ρεκόρ εσόδων έκλεισε το τρίτο τρίμηνο για την LG

Η Apple το brand που αντιγράφουν περισσότερο οι κυβερνοεγκληματίες σε επιθέσεις phishing

Με αύξηση 5% των εσόδων στα 534 εκατ. δολάρια έκλεισε το τρίτο τρίμηνο για την Check Point

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.