Η Coca-Cola μόλις κυκλοφόρησε μια νέα γεύση περιορισμένης έκδοσης που ονομάζεται Y3000, η οποία δημιουργήθηκε μέσω τεχνητής νοημοσύνης. Η εταιρεία συγκέντρωσε «βασικές γευστικές προτιμήσεις και τάσεις για να κατανοήσει τι φαντάζονται και σκέφτονται οι καταναλωτές για τις μελλοντικές γεύσεις» και στη συνέχεια χρησιμοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη για να αναπτύξει τα προφίλ γεύσης και τους συνδυασμούς.
Η γεύση Y3000 αποτελεί μέρος της σειράς Creations της Coca-Cola, η οποία στοχεύει να φέρει νέες εκφράσεις στην εμβληματική μάρκα Coca-Cola μέσω της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας όπως αναφέρει η εταιρεία. Η πλατφόρμα Creations είναι ανοικτή στο κοινό το οποίο συμμετέχει με τη γνώμη του και τις ιδέες του.
Η Coca-Cola είναι μία από τις δύο υπερδυνάμεις που ελέγχουν το μεγαλύτερο μέρος της βιομηχανίας ανθρακούχων αναψυκτικών και ποτών με την εταιρεία να έχει ένα φιλόδοξο σχέδιο να διπλασιάσει τον αριθμό των καταναλωτών της τα επόμενα χρόνια και ένα κοινό στόχος είναι αυτό της GenZ και GenA στις οποίες απευθύνεται η νέα Coca-Cola Y3000.
Η Coca-Cola Y3000 κυκλοφορεί ήδη στις ΗΠΑ και τον Καναδά με περιορισμένη διαθεσιμότητα, έχει τις ίδιες τιμές με τις άλλες εκδόσεις και θα προσφέρεται σε έκδοση με ζάχαρη και Zero.
Η Coca-Cola σχεδιάζει να αυξήσει ξανά τις τιμές της το 2023, αλλά η τιμολόγηση θα φαίνεται διαφορετική μεταξύ των περιοχών, δεδομένων των διαφορετικών ποσοστών πληθωρισμού σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες.
Όσον αφορά τα δεδομένα από τις παγκόσμιες αγορές, τα καταναλωτικά ποτά και αναψυκτικά αντιπροσωπεύουν περίπου το 70% της κατανάλωσης ποτών στον ανεπτυγμένο κόσμο και η Coca-Cola κατέχει μερίδιο 14% στα κρύα και ζεστά μη αλκοολούχα ποτά με πολύ μικρή θέση στα αρωματισμένα αλκοολούχα ποτά. Στον αναπτυσσόμενο και αναδυόμενο κόσμο, μόνο περίπου το 30% της κατανάλωσης ποτών διατίθεται στο εμπόριο και η θέση της Coca-Cola σε αυτό το μερίδιο όγκου είναι περίπου το ήμισυ αυτού που είναι στον ανεπτυγμένο κόσμο.