Τετάρτη 06-07-2022 | 04:38
9 °c
Athens
7 ° Δε
9 ° Τρ
10 ° Τε
8 ° Πε
7 ° Πα
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Νέα ψηφιακή υπηρεσία και Ψηφιακός Βοηθός από την Τράπεζα Πειραιώς

24/05/2022
σε: Uncategorized
Νέα ψηφιακή υπηρεσία και Ψηφιακός Βοηθός από την Τράπεζα Πειραιώς
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
21
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

H Τράπεζα Πειραιώς εμπλουτίζει συνεχώς τις πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που παρέχει μέσω της Winbank, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για τη συνεχή αναβάθμιση των λειτουργικών της συστημάτων με στόχο την άνετη και ταχεία κάλυψη των αναγκών των πελατών της.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι η μοναδική Τράπεζα στην Ελλάδα που προσφέρει στους πελάτες της έναν ψηφιακό βοηθό (Winbank Virtual Assistant) που μπορεί να απαντά αυτοματοποιημένα σε απορίες σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών καναλιών και τις συναλλαγές που μπορεί να πραγματοποιήσει ένας πελάτης σε αυτά. Η εμπειρία του χρήστη βελτιώνεται σημαντικά, καθώς λαμβάνει απαντήσεις άμεσα μέσα στο περιβάλλον του ψηφιακού καναλιού που χρησιμοποιεί, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει μέσω email ή τηλεφώνου για να αναζητήσει απάντηση, και να διακόψει έτσι την πλοήγησή του μέσα στην Winbank.

Συγκεκριμένα, ο ψηφιακός βοηθός Winbank Virtual Assistant είναι διαθέσιμος μέσω:

  • Winbank Web Banking – Μπορεί να απαντήσει σε θέματα πληροφόρησης και πλοήγησης που αφορούν συναλλαγές μέσα στην Winbank Web Banking (π.χ. πώς μπορώ να κάνω αίτηση για καταναλωτικό δάνειο) και να κατευθύνει τον χρήστη με σύνδεσμο (link) στην απαραίτητη σελίδα. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ανατροφοδότηση (feedback) σχετικά με την απάντηση του ψηφιακού βοηθού, έτσι ώστε οι απαντήσεις του να βελτιώνονται στην επόμενη ερώτηση.
  • Winbank Web Banking – Ο ψηφιακός βοηθός (Winbank Virtual Assistant) είναι διαθέσιμος στη Login σελίδα της Winbank Web Banking, για να διευκολύνει τους νέους πελάτες που απέκτησαν πρόσβαση στην Winbank ή ακόμα και για θέματα που αφορούν την εγγραφή τους στην Winbank με online registration, προβλήματα σύνδεσης και γενικά θέματα σχετικά με τις δυνατότητες της Winbank.
  • Winbank Mobile εφαρμογή – Ο ψηφιακός βοηθός (Winbank Virtual Assistant) είναι διαθέσιμος και στην Winbank Mobile εφαρμογή, για να εξυπηρετήσει τους χρήστες για θέματα της εφαρμογής, καθώς επίσης και για ερωτήματα για ATM (ενδεικτικά, πού είναι το κοντινότερο ATM ενώ προσφέρονται και οδηγίες μετάβασης στον χάρτη), κινήσεις κάρτας, έκδοση νέας κάρτας, πώς γίνεται αίτηση για καταναλωτικό δάνειο και άλλα.

Ο ψηφιακός βοηθός συνεχώς εκπαιδεύεται σε νέες απαντήσεις και νέα θέματα, μιας και όλες οι περιπτώσεις που ο πελάτης θεωρεί ότι δεν έλαβε ικανοποιητική απάντηση ελέγχονται, έτσι ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των απαντήσεων. Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει βίντεο με τις οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας Virtual Assistant μέσω winbank mobile app – YouTube

Λέξεις-κλειδιά: Τράπεζα ΠειραιώςΨηφιακός Βοηθός
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Άδωνις Γεωργιάδης: Πάνω από 100 εταιρείες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να μας συναντήσουν στο Νταβός

Επόμενη δημοσίευση

Κων/νος Καραμανλής: 4+4 κινήσεις για λύση του κυκλοφοριακού στην Αττική

Σχετικά Άρθρα

To Samsung Gaming Hub, η νέα πλατφόρμα streaming και ανακάλυψης παιχνιδιών, τώρα διαθέσιμη στις σειρές Smart τηλεοράσεων και Smart Monitor της Samsung για το 2022

To Samsung Gaming Hub, η νέα πλατφόρμα streaming και ανακάλυψης παιχνιδιών, τώρα διαθέσιμη στις σειρές Smart τηλεοράσεων και Smart Monitor της Samsung για το 2022

01/07/2022
Καινοτόμο πιλοτικό πρόγραμμα πυρανίχνευσης με τεχνολογία 5G, τεχνητή νοημοσύνη και drone από Huawei & Nova-Wind

Καινοτόμο πιλοτικό πρόγραμμα πυρανίχνευσης με τεχνολογία 5G, τεχνητή νοημοσύνη και drone από Huawei & Nova-Wind

30/06/2022
Margrette Vestager: Η Ε.Ε. μπορεί να ηγηθεί στην ψηφιακή καινοτομία

Margrette Vestager: Η Ε.Ε. μπορεί να ηγηθεί στην ψηφιακή καινοτομία

30/06/2022
Check Point Research: Έτσι λειτουργεί ένα real-time κακόβουλο λογισμικό LogJ4X Exploitation

Πρόσβαση σε εταιρείες με 2 χιλ. ευρώ μέσω Dark Web

15/06/2022
Επόμενη δημοσίευση
Κων/νος Καραμανλής: 4+4 κινήσεις για λύση του κυκλοφοριακού στην Αττική

Κων/νος Καραμανλής: 4+4 κινήσεις για λύση του κυκλοφοριακού στην Αττική

ΟΟΣΑ: Σημαντική μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης των μισθών στην Ελλάδα το 2021

ΟΟΣΑ: Σημαντική μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης των μισθών στην Ελλάδα το 2021

Γυαλιά μικτής πραγματικότητας ετοιμάζει η Apple

Γυαλιά μικτής πραγματικότητας ετοιμάζει η Apple

Παρουσιάστηκε η ψηφιακή κάρτα εργασίας από τον Κωστή Χατζηδάκη

Παρουσιάστηκε η ψηφιακή κάρτα εργασίας από τον Κωστή Χατζηδάκη

ICTplus

© 2022 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2022 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.