Η Oracle ανακοίνωσε σήμερα ένα νέο πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support για να βοηθήσει τους πελάτες να επιταχύνουν τις μετεγκαταστάσεις στο cloud μειώνοντας ταυτόχρονα τα κόστη υποστήριξης αδειών χρήσης λογισμικού. Τώρα, οι πελάτες που προβαίνουν σε νέες αποφάσεις για αγορά υπηρεσιών Oracle Cloud Infrastructure (OCI) μπορούν να κερδίσουν ανταμοιβές που μειώνουν ή και μηδενίζουν τις δαπάνες τους για υποστήριξη αδειών χρήσης τεχνολογιών Oracle που είναι εγκατεστημένες στο κέντρο δεδομένων τους.
Με αυτό το πρόγραμμα, όλοι οι πελάτες υποστήριξης αδειών χρήσης τεχνολογιών της Oracle θα κερδίσουν τουλάχιστον 25% σε Ανταμοιβές υποστήριξης για τα ποσά των OCI Universal Credits που αγοράζουν και καταναλώνουν. Οι πελάτες που διαθέτουν συμβάσεις Oracle Unlimited License Agreements (ULA) θα εξοικονομήσουν ακόμα μεγαλύτερα ποσά – κερδίζοντας ανταμοιβές της τάξεως του 33%. Αυτό σημαίνει ότι ένας πελάτης με σύμβαση ULA που δαπανά 500.000 $ για υποστήριξη αδειών χρήσης τεχνολογιών Oracle θα μπορούσε να μηδενίσει εντελώς αυτή τη δαπάνη κάνοντας μετεγκατάσταση φόρτων εργασιών αξίας 1,5 εκατ. $ σε λύσεις OCI.
Ο Larry Ellison, Chairman of the Board και Chief Technology Officer της Oracle, δήλωσε: «Οι λύσεις OCI αποτελούν τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο επιχειρηματικό κλάδο της Oracle επειδή δημιουργήσαμε μια πρωτοποριακή πλατφόρμα υποδομής Generation 2 για το cloud που έχει τη δυνατότητα να τρέχει τους πλέον απαιτητικούς και κρίσιμους φόρτους εργασιών πιο γρήγορα, πιο αξιόπιστα και με μεγαλύτερη ασφάλεια σε σχέση με τα συστήματα που τρέχουν σε τοπικό κέντρο δεδομένων. Θέλουμε να δώσουμε σε περισσότερους πελάτες τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις λύσεις Gen 2 της τεχνολογίας Oracle Cloud Infrastructure. Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support δίνει στους πελάτες έναν εύκολο τρόπο ώστε να πετύχουν ταυτόχρονα μείωση των δαπανών υποστήριξης λογισμικού και επιτάχυνση της υιοθέτησης του cloud.»
Οι CIO και οι οργανισμοί IT δέχονται πιέσεις ώστε να προωθήσουν την καινοτομία, συχνά χωρίς νέο προϋπολογισμό. Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support δημιουργεί περισσότερη αξία για τους υφιστάμενους πελάτες λύσεων τεχνολογίας Oracle, καθιστώντας την υιοθέτηση λύσεων Oracle Cloud Infrastructure ακόμα πιο αποδοτική οικονομικά. Όπως συμβαίνει με τα αεροπορικά μίλια που συγκεντρώνουν όσοι ταξιδεύουν συχνά, οι Ανταμοιβές υποστήριξης ενός πελάτη προστίθενται αυτόματα στην Κονσόλα OCI κάθε μήνα, ενώ η εφαρμογή Ανταμοιβών μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή.
Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support έρχεται να προστεθεί στα προγράμματα Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud και στα προγράμματα Oracle Cloud Lift που παρουσιάστηκαν πρόσφατα, προγράμματα που στοχεύουν στην επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού των πελατών, προσφέροντας ταυτόχρονα εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Τα προγράμματα Oracle Cloud Lift σε συνδυασμό με τις Ανταμοιβές Oracle Support και την ήδη ανταγωνιστική τιμολόγηση των λύσεων OCI, κάνουν απλούστερη και πιο αποδοτική οικονομικά για τους πελάτες τη μετεγκατάσταση περισσότερων φόρτων εργασιών στο cloud.
Ο Dave McCarthy, Vice President, Cloud and Edge Infrastructure Services, IDC, δήλωσε: «Η Oracle ενισχύει τη διαφοροποίηση στις υπηρεσίες υποδομής cloud που παρέχει, παραμένοντας αυστηρά προσηλωμένη στις μοναδικές ανάγκες των πελατών της. Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support σε συνδυασμό με την ευέλικτη και διαφανή τιμολόγηση είναι απαραίτητο για την προσέλκυση νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και την επιτάχυνση της υιοθέτησης λύσεων OCI.»
Πελάτες και συνεργάτες όπως οι Allegis Group, Cognizant και Experian ήδη απολαμβάνουν αξία από αυτό το νέο πρόγραμμα. Οι συνεργάτες της Oracle επωφελούνται από το πρόσθετο κίνητρο που έχουν οι πελάτες για να μετακινηθούν στο cloud. Συγκεκριμένα, οι προμηθευτές λύσεων cloud μπορούν να μετακυλήσουν την εξοικονόμηση από το Πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support στους πελάτες τους που χρησιμοποιούν λύσεις OCI.
Ο Brian Lindner, Chief Information Officer, Allegis Group, δήλωσε: «Η Allegis Group είναι παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις διαχείρισης ταλέντων. Η Oracle μας βοήθησε να σχεδιάσουμε μια αξιόπιστη στρατηγική υιοθέτησης του cloud, η οποία εξισορροπεί τα πλεονεκτήματα για τους χρήστες μας και για την επιχείρηση, με άμεσο εκσυγχρονισμό βασικών εφαρμογών, όπως PeopleSoft, και υιοθέτηση λύσεων SaaS με την πάροδο του χρόνου. Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τις υφιστάμενες επενδύσεις στην τεχνολογία, να μειώσουμε θεαματικά τα κόστη και να επενδύσουμε στο μέλλον.»
Ο Anil Cheriyan, Executive Vice President, Strategy and Technology, Cognizant, δήλωσε: «Η Cognizant έχει συνεργαστεί με την Oracle τόσο ως συνεργάτης και ως πελάτης για πάνω από 20 χρόνια, για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να εκσυγχρονίσουν τις επιχειρήσεις τους και τις πλατφόρμες τεχνολογίας που χρησιμοποιούν. Το νέο πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support δίνει στην Cognizant και στους πελάτες μας ακόμα περισσότερα, αξιόλογα κίνητρα για τη μετακίνηση κρίσιμων εργασιών τους σε λύσεις Oracle Cloud Infrastructure.»
Ο Mervyn Lally, Global Chief Enterprise Architect, Experian, δήλωσε: «Ως ηγέτης στον τομέα των δεδομένων και των εργαλείων ανάλυσης, η Experian θεωρεί εξαιρετικά σημαντική την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας πελατών. Συνεργαζόμαστε με την Oracle για πολλά από τα βασικά μας συστήματα εσωτερικής εγκατάστασης, από την ανάλυση δεδομένων του κέντρου κλήσεων μέχρι τις οικονομικές εκθέσεις. Καθώς συνεχίζουμε να υιοθετούμε λύσεις βασισμένες στο cloud, το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support κάνει πολύ ευκολότερη για εμάς την επιλογή του Oracle Cloud για το μέλλον αυτών των συστημάτων. Πιστεύουμε ότι η συνεργασία με την Oracle θα μας επιτρέψει να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τις δυνατότητές μας όσον αφορά την επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων στο cloud και να βοηθήσουμε τα εκατομμύρια καταναλωτών και επιχειρήσεων που εξυπηρετούμε με τις καινοτόμες λύσεις μας.»