• Τελευταία
Οι Έλληνες στρέφονται ολοένα και πιο συστηματικά στα ψηφιακά κανάλια αγορών

Οι Έλληνες στρέφονται ολοένα και πιο συστηματικά στα ψηφιακά κανάλια αγορών

26/11/2021
Η Επιτροπή ξεκινά διαβούλευση σχετικά με τη δέσμη μέτρων νομοθετικής πράξης για τις ψηφιακές υπηρεσίες

Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για την προστασία των πολιτών από τον κίνδυνο ριζοσπαστικοποίησης και στρατολόγησης στο διαδίκτυο από εξτρεμιστές

26/01/2023
H Google έχασε την έφεση για πρόστιμα 9,5 δισ. δολαρίων από την ΕΕ

Η Google δεσμεύεται να συμμορφωθεί με τους κανόνες της ΕΕ

26/01/2023
Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

26/01/2023
Διαγωνισμός 55 εκατ. ευρώ για  πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας από την ΚτΠ

Η Κομισιόν εγκαινίασε αγροτικό παρατηρητήριο

26/01/2023
Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

26/01/2023
Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

26/01/2023
Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

26/01/2023
Κακόβουλο λογισμικό κρύβεται πίσω από κορυφαίους υποψηφίους για βραβείο Grammy

Kaspersky: Πώς το ChatGPT αλλάζει τον κόσμο της κυβερνοασφάλειας

26/01/2023
Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

26/01/2023
Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

26/01/2023
ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

26/01/2023
Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

26/01/2023
Οι εταιρείες πληροφορικής οδηγούν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το 2021

ΚΕΠΕ: Η ανάκτηση επενδυτικής βαθμίδας θα έχει θετικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη

26/01/2023
Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

26/01/2023
“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

26/01/2023
Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

26/01/2023
Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

26/01/2023
Τεχνητή Νοημοσύνη, ΙοΤ και blockchain στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Κυριάκος Πιερρακάκης: “Θα ψηφιοποιήσουμε το σύνολο του κράτους”

26/01/2023
Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

26/01/2023
Κατά 198% αυξήθηκαν οι αφίξεις digital nomads στην Αθήνα σε μια πενταετία

Διαγωνισμός 72,46 εκατ. ευρώ για την τηλεργασία στον Δημόσιο από την ΚτΠ

26/01/2023
Παρασκευή 27-01-2023 | 06:38
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Επιχειρήσεις Retail

Οι Έλληνες στρέφονται ολοένα και πιο συστηματικά στα ψηφιακά κανάλια αγορών

Tο 89% των εγχώριων καταναλωτών παραγγέλνει online τα είδη παντοπωλείου, ενώ 6 στους 10 σκοπεύουν να βάλουν με τον ίδιο τρόπο στο «καλάθι» τους τις απαραίτητες προμήθειες για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι

26/11/2021
σε: Retail
Οι Έλληνες στρέφονται ολοένα και πιο συστηματικά στα ψηφιακά κανάλια αγορών
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
5
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Αλματώδη αύξηση παρουσίασαν οι online παραγγελίες στα super market την περίοδο της πανδημίας, κάτι που αποτυπώνεται και στα στοιχεία πωλήσεων.

Το 89% των Ελλήνων δηλώνει ότι παραγγέλνει είδη παντοπωλείου μέσω διαδικτύου, το 74% επιλέγει την αγοραστική αυτή τάση για να εξοικονομήσει χρόνο, ενώ το 57% σχεδιάζει να αγοράσει online τρόφιμα για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Η νέα αυτή κατάσταση δεν σημαίνει πάντως ότι τα ψώνια στα φυσικά καταστήματα διέρχονται κρίση: στο άμεσο μέλλον διακρίνεται ένα υβριδικό μοντέλο όπου οι αγορές των νοικοκυριών εντός και εκτός διαδικτύου αλληλοσυνδυάζονται άνετα και απρόσκοπτα.

Η PayPal διεξήγαγε μία έρευνα σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, με σκοπό να κατανοήσει πόσο έχουν διαφοροποιηθεί οι συνήθειες στη διαδικασία αγοράς τροφίμων και έτοιμου φαγητού. Τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία διεξήχθη στα μέσα Σεπτεμβρίου 2021 από τη Maru/Matchbox για λογαριασμό της PayPal, αποτυπώνουν το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές αγορές παντοπωλείων έχουν αυξηθεί σημαντικά — με το 89% των Ελλήνων να ισχυρίζεται ότι έχει κάνει αγορές τροφίμων και προϊόντων παντοπωλείου online και ένα εντυπωσιακό ποσοστό (της τάξης του 40%) των Ελλήνων e-shoppers να κάνουν χρήση PayPal για τις εν λόγω συναλλαγές. Ωστόσο, ειδικά όσον αφορά στα φρέσκα προϊόντα, εξακολουθεί να υπάρχει η όρεξη για παραλαβή παραγγελίας από το κατάστημα, αλλά και για τα παραδοσιακά ψώνια δια ζώσης.

Εξοικονόμηση κόπου και χρόνου – τα βασικά πλεονεκτήματα του online shopping

Κάθε φορά που οι Έλληνες ψωνίζουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για το νοικοκυριό τους, η ευκολία και η άνεση αναδεικνύονται σε ολοένα και πιο αδιαπραγμάτευτα κριτήρια. Αυτό και μόνο αποτελεί ένα ισχυρό επιχείρημα υπέρ των αγορών από ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ – τα οποία και προτιμούν οι εγχώριοι καταναλωτές για να κερδίσουν πρωτίστως χρόνο (74%). Καθώς στις μέρες μας έχουμε όλο και λιγότερες ώρες διαθέσιμες για τις άχαρες δουλειές του σπιτιού και τις διάφορες οικιακές υποχρεώσεις, η επιλογή να παραδοθούν τα ψώνια απευθείας στην πόρτα μας, χωρίς ουρές και κουβάλημα, φαντάζει όντως ως μια ιδιαίτερα βολική και ελάχιστα χρονοβόρα λύση.

«Η εξοικονόμηση χρόνου είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους σχεδόν 6 στους 10 Έλληνες ερωτηθέντες σχεδιάζουν να κάνουν online τουλάχιστον ένα μέρος των προμηθειών τους για την επερχόμενη εορταστική περίοδο. Τα γιορτινά ψώνια αποτελούσαν ανέκαθεν την αφορμή για ατελείωτες βόλτες στα μαγαζιά. Τώρα όμως βλέπουμε ένα σημαντικό μέρος αυτής της κίνησης να μετατοπίζεται από τους διαδρόμους των καταστημάτων προς τα ράφια του εικονικού κόσμου, ακόμη και όταν πρόκειται για τρόφιμα από το σούπερ μάρκετ. Καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι εξοικειώνονται με το online shopping, είναι λογική η εκτίμηση ότι η εν λόγω τάση θα συνεχίσει να κερδίζει έδαφος τα επόμενα χρόνια», αναφέρει ο Efi Dahan, Γενικός Διευθυντής της PayPal για την Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη, τη Ρωσία και το Ισραήλ.

Προκλήσεις και ευκαιρίες

Οι κόσμοι των online και των offline αγορών είναι συμπληρωματικοί και κάθε άλλο παρά «ξένοι» μεταξύ τους. Η έρευνα υπογραμμίζει μια υβριδική προσέγγιση για την αγορά νωπών προϊόντων έναντι των μη ευπαθών ειδών στο Διαδίκτυο. Για παράδειγμα, παρόλο που ο αριθμός των Ελλήνων που ισχυρίζεται ότι αγόρασε τρόφιμα online είναι εντυπωσιακός, μόλις το 10% αγόρασε φρέσκα προϊόντα. Έχει ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο τουλάχιστον τρεις φορές περισσότεροι άνθρωποι (31%) αγόρασαν φρούτα και λαχανικά στο διαδίκτυο, γεγονός που υποδηλώνει χαμηλότερο βαθμό ανησυχίας σχετικά με την παράδοση ευπαθών ειδών σε άριστη κατάσταση.

Παράλληλα, μεγάλη μερίδα Ελλήνων αναγνωρίζει και εκτιμά τα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών, όταν πρόκειται για τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια ευρύτερη γκάμα επιλογής ειδών υγιεινής διατροφής. Το 68% ανέφερε ότι η online αγορά τροφίμων επιτρέπει να επιλέξουν «βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα», ενώ το 52% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έτσι έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερη ποικιλία βιολογικών τροφίμων. Το εύρημα αυτό δείχνει ότι οι ηλεκτρονικές αγορές που προσφέρουν ένα πιο διευρυμένο και ποικίλο φάσμα προϊόντων σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για όσους καταναλωτές δίνουν τη δέουσα σημασία στις υγιεινές επιλογές διατροφής.

Η πανδημία έχει επηρεάσει εξίσου την άποψη του καταναλωτικού κοινού, αναφορικά με τις διαφορές ανάμεσα στην επίσκεψη φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων. Εξυπακούεται ότι η νέα αντίληψη συνδέεται άμεσα με τη σημαντική πτυχή της προσωπικής ασφάλειας των αγοραστών, η οποία έχει αποκτήσει εντελώς καινούργιο νόημα από τις αρχές του περασμένου έτους. Το 36% των Ελλήνων ομολόγησε ότι θα εξακολουθεί και στο μέλλον να μη νιώθει άνετα κάνοντας ψώνια σε πολυσύχναστα σημεία.

Το μέλλον της αγοράς προϊόντων είναι υβριδικό

Η πανδημία της COVID-19 έχει αλλάξει σημαντικά τις αγοραστικές μας συνήθειες. Σήμερα οι πελάτες κινούνται απρόσκοπτα μεταξύ διαφόρων τρόπων αγορών – στο διαδίκτυο, εντός φυσικών σημείων πώλησης και με τη μέθοδο του click-and-collect για την παραλαβή παραγγελιών. Η τάση των υβριδικών λύσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων, με γνώμονα την ασφάλεια, την ευκολία και τις λοιπές διευκολύνσεις, μπορεί να σημείωσε ταχεία ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά είναι βέβαιο ότι «ήρθε για να μείνει». Το 56% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα πραγματοποίησε διαδικτυακές πληρωμές -μέσα από πλατφόρμες όπως η PayPal- πιο συχνά μετά την πανδημία, ενώ το 36% δεν αισθάνεται άνετα πλέον να χρησιμοποιεί μετρητά ή να αγγίζει πληκτρολόγια για την εισαγωγή PIN. Ό,τι ξεκίνησε ενδεχομένως από ανάγκη, έχει πλέον κυριολεκτικά ενσωματωθεί στις καθημερινές αγοραστικές συνήθειες.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι με το υβριδικό αυτό μέλλον αγορών, ένα μοντέλο που σημαίνει ότι οι πελάτες είναι σε θέση να πληρώνουν και να παραλαμβάνουν τα προϊόντα όπως και όπου οι ίδιοι το επιθυμούν», επισημαίνει ο Efi Dahan. Και μάλιστα προσθέτει ότι «η πανευρωπαϊκή έρευνα που διεξάγαμε δείχνει πώς έχουν αλλάξει οι συμπεριφορές τα τελευταία δύο χρόνια: οι καταναλωτές θέλουν να κάνουν αγορές, συνδυάζοντας πληθώρα online τρόπων με τις δια ζώσης συναλλαγές, επομένως στόχος μας είναι να τους παρέχουμε μια βολική, ασφαλή και ταχεία μέθοδο πληρωμής».

Καίριο χαρακτηριστικό ενός υβριδικού μοντέλου του λιανικού εμπορίου είναι η τεχνολογία και οι κωδικοί QR αποτελούν ένα εξαιρετικό παράδειγμα καινοτομίας που υποκινεί μακροπρόθεσμες αλλαγές στη συμπεριφορά. Η τεχνολογία κωδικών QR υφίσταται εδώ και καιρό, αλλά βίωσε μια θεαματική αναθέρμανση εν καιρώ πανδημίας, χάρη στο πόσο διευκολύνει τις γρήγορες και ανέπαφες συναλλαγές. Στο πλαίσιο των μέτρων της κοινωνικής αποστασιοποίησης και της τήρησης συγκεκριμένων κανόνων υγιεινής, η PayPal είχε εγκαινιάσει από τον Μάιο του 2020 τις πληρωμές μέσω QR Code, υποστηρίζοντας τις συναλλαγές χωρίς καμία φυσική επαφή και ενισχύοντας ταυτόχρονα την τοπική κοινωνία. Στην Ελλάδα, το 18% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έκανε χρήση κωδικών QR περισσότερο από τότε που ξέσπασε η πανδημία και το ίδιο ποσοστό είπε ότι τους χρησιμοποίησε για πρώτη φορά, σημειώνοντας το υψηλότερο αντίστοιχο ποσοστό μεταξύ των δώδεκα χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, υποδεικνύοντας έτσι τη δυναμική των QR Codes στη χώρα μας.

 

Λέξεις-κλειδιά: PayPalΗλεκτρονικές Πωλήσεις
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Η Ελλάδα είναι η χώρα με τα περισσότερα POS ανά εκατομμύριο κατοίκων

Επόμενη δημοσίευση

Συμμετοχή του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας, στις Βρυξέλλες

Σχετικά Άρθρα

Το υπουργείο Οικονομικών φέρνει νέα ηλεκτρονική εφαρμογή για τα QR codes των αποδείξεων

ΑΑΔΕ: Ψηφιακή φοροδιαφυγή άνω των 30 εκατ. ευρώ από e-shops

20/01/2023
Επαγγελματικό Επιμελητήριο: Αυξημένο ενδιαφέρον για e-shop και site από τις επιχειρήσεις

Οι Έλληνες καταναλωτές ξοδεύουν όλο και περισσότερα σε online αγορές

13/01/2023
Νέο ηλεκτρονικό φυλλάδιο εκπτώσεων της Κωτσόβολος

Νέο ηλεκτρονικό φυλλάδιο εκπτώσεων της Κωτσόβολος

12/01/2023
Η Check Point Software παρουσίασε τη νέα στρατηγική της κατεύθυνση στην ετήσια εκδήλωση CPX 360 και αποκάλυψε το ταχύτερο τείχος προστασίας στον κόσμο

Η εξέλιξη των επιθέσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού στην εποχή του cloud computing

22/12/2022
Επόμενη δημοσίευση
Συμμετοχή του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας, στις Βρυξέλλες

Συμμετοχή του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας, στις Βρυξέλλες

Το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει σήμερα το Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό Covid

Η Επιτροπή χαιρετίζει την έγκριση του Συμφώνου για την Έρευνα και την Καινοτομία στην Ευρώπη και της μελλοντικής διακυβέρνησης του Ευρωπαϊκού Χώρου Έρευνας

Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Χρίστος Δήμας, στο Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας της Ε.Ε. με θέμα τον «Ενιαίο Χώρο Έρευνας»

Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Χρίστος Δήμας, στο Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας της Ε.Ε. με θέμα τον «Ενιαίο Χώρο Έρευνας»

Και εγένετο «αλειτούργητος» διαχωρισμός! Και (ίσως) στο μέλλον . . . ανταγωνισμός!

Και εγένετο «αλειτούργητος» διαχωρισμός! Και (ίσως) στο μέλλον . . . ανταγωνισμός!

Σπύρος Πουλίδας: H IBM θα συνεχίσει τις επενδύσεις της στην Ελλάδα. Έρχονται συνταρακτικές εξελίξεις από τις Ψηφιακές Τεχνολογίες

Σπύρος Πουλίδας: H IBM θα συνεχίσει τις επενδύσεις της στην Ελλάδα. Έρχονται συνταρακτικές εξελίξεις από τις Ψηφιακές Τεχνολογίες

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.