Σάββατο 17-04-2021 | 09:12
14 °c
Athens
15 ° Σα
15 ° Κυ
15 ° Δε
15 ° Τρ
15 ° Τε
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Ολοκληρωμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση από την ΕΥΔΑΠ

07/04/2021
σε: Επιχειρήσεις, Πληροφορική, Υπηρεσίες
Ολοκληρωμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση από την ΕΥΔΑΠ
4
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
60
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η ΕΥΔΑΠ, ως η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα στον τομέα ύδρευσης και αποχέτευσης με πάνω από 4 εκατομμύρια πελάτες, προχωρά σε διαρκείς επενδύσεις στην τεχνολογία και σε έργα βελτιστοποίησης των παρεχόμενων υπηρεσιών της.

Με βασικό στόχο της Εταιρείας να αποτελεί η συνεχώς αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών της, συνέχισε να εμπλουτίζει τις ψηφιακές υπηρεσίες της. Σήμερα, μέσω του eΕΥΔΑΠ, του ηλεκτρονικού καταστήματός της ΕΥΔΑΠ, οι πελάτες της Εταιρείας έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιούν πλήθος αιτημάτων από το σπίτι εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε κατά την επιτόπια επίσκεψή τους σε ένα από τα Περιφερειακά της Κέντρα.

Διεκπεραίωση πλήθους συχνών αιτημάτων ηλεκτρονικά

Το eΕΥΔΑΠ λειτουργεί ως ένα άρτιο ψηφιακό κέντρο εξυπηρέτησης της ΕΥΔΑΠ, μέσω του οποίου οι πελάτες της μπορούν να πραγματοποιήσουν με ταχύτητα και από την ασφάλεια του σπιτιού τους τα αιτήματά τους χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία τους σε κάποιο από τα Περιφερειακά Κέντρα της Εταιρείας.

Ενδεικτικά, μέσω της εγγραφής τους στο eΕΥΔΑΠ, οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν αίτημα για την υπαγωγή τους σε ειδικά τιμολόγια (φιλανθρωπικό, επαγγελματικό, πολυτέκνων, υπερηλίκων) και στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο (ΕΕΤ), να προβούν σε διακανονισμό των οφειλών τους καθώς και να εξοφλούν τις δόσεις τους ηλεκτρονικά, να ενημερώνουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους σε περίπτωση μεταβολής, να ενημερώνονται για παλαιότερους διακανονισμούς των οφειλών τους αλλά και να πραγματοποιήσουν αίτημα για μείωση του λογαριασμού τους λόγω αφανούς διαρροής, ακόμα και να καταχωρούν την ένδειξη του μετρητή τους. Επιπλέον, μέσω του eΕΥΔΑΠ μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη όλων των αιτημάτων τους ηλεκτρονικά.

Πλήρης έλεγχος της κατανάλωσης και του λογαριασμού

Στο eΕΥΔΑΠ οι χρήστες, θα βρουν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής του λογαριασμού τους (eBILL). Επιπλέον, μπορούν να επιλέξουν να λαμβάνουν το λογαριασμό τους μέσω email ή/και sms, καταργώντας, εάν το επιθυμούν, την αποστολή του σε έντυπη μορφή, συμβάλλοντας επιπλέον στην προστασία του περιβάλλοντος.

Η ολοκληρωμένη διαχείριση των παροχών των χρηστών δεν σταματάει εκεί, καθώς η ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού αποτελεί μόνο μία από τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει το ηλεκτρονικό κατάστημα. Με την εγγραφή τους στο eΕΥΔΑΠ, οι πελάτες αποκτούν τον πλήρη έλεγχο των παροχών τους και των καταναλώσεων τους μέσω μίας πληθώρας προσφερόμενων υπηρεσιών, όπως ενδεικτικά η άμεση ενημέρωσή τους μέσω sms σε περίπτωση μεγάλων καταναλώσεων στις παροχές τους. Ειδικά στους ιδιοκτήτες των ακινήτων, το eΕΥΔΑΠ προσφέρει επιπλέον οφέλη καθώς μπορούν να καταθέτουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους για αφαίρεση μετρητή για λόγους ασφαλείας, κατάργηση παροχής αλλά και για διακοπή υδροδότησης λόγω οφειλών.

Η ψηφιακή υπηρεσία eΕΥΔΑΠ προσφέρεται εντελώς δωρεάν και η εγγραφή πραγματοποιείται εύκολα και γρήγορα μέσα από την εταιρική ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ. Το μόνο που χρειάζονται κατά την εγγραφή τους οι νέοι χρήστες, είναι οι προσωπικοί κωδικοί εισόδου τους στο taxisnet, οι οποίοι θα χρειαστούν για την ταυτοποίησή του. Η στροφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες φέρνει μεγάλη διευκόλυνση στους πελάτες και την εξυπηρέτησή τους ενώ ειδικά την εποχή που διανύουμε αποτελεί βασικό σύμμαχο για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Δυνατότητα κρατήσεων ραντεβού μέσω του www.eydap.gr

Για τους πελάτες, για τους οποίους δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση, η ΕΥΔΑΠ σε ευθυγράμμιση με τις τελευταίες εξελίξεις περί περιορισμού των μετακινήσεων και προς τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας προχώρησε στη δημιουργία ηλεκτρονικού ημερολογίου κρατήσεων ραντεβού. Το ημερολόγιο κρατήσεων, το οποίο βρίσκεται αναρτημένο στο www.eydap.gr, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, να επιλέγουν 2ώρα ραντεβού, την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμούν, προκειμένου να διευθετούν τα αιτήματά τους. Αφού συμπληρώσουν τη σχετική φόρμα, εκπρόσωποι της Εταιρείας επικοινωνούν μαζί τους, τηλεφωνικά, για την οριστικοποίηση του ραντεβού και την ακριβή ώρα προσέλευσης. Εναλλακτικά, οι πελάτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού καλώντας στο 1022 ή 210214444, έχοντας διαθέσιμο τον Αριθμό Μητρώου της παροχής τους.

24/7 εξυπηρέτηση μέσω του 1022 και εφαρμογή click2call

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με την ΕΥΔΑΠ μέσω της 24ωρης γραμμής εξυπηρέτησης 1022 έχοντας διαθέσιμο τον Αριθμό Μητρώου της παροχής τους ή του email 1022@eydap.gr. Επιπροσθέτως, στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας www.eydap.gr μπορούν να επιλέξουν την υπηρεσία click2call και αφού καταχωρήσουν τα στοιχεία τους να δεχτούν κλήση από την εταιρεία την ώρα που έχουν δηλώσει για να εξυπηρετηθούν για οποιοδήποτε ζήτημα.

Ας κρατήσουμε επικοινωνία

Δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες της ΕΥΔΑΠ να επικοινωνούν ψηφιακά με την Εταιρεία μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της www.eydap.gr καθώς και μέσα από τις επίσημες σελίδες της ΕΥΔΑΠ στα social media Facebook, Twitter, Instagram και LinkedIn.

Επιπλέον στο κανάλι της ΕΥΔΑΠ στο Youtube και στα βίντεο της ενότητας «Μάθετε πώς…» δίνονται χρήσιμες πληροφορίες βήμα-βήμα για θέματα που σχετίζονται με το υδρευόμενο ακίνητο των πελατών. Στο περιεκτικό βίντεο «Μάθετε πώς… Να εγγραφείτε στο eΕΥΔΑΠ, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα!», περιγράφονται τα βήματα για την εγγραφή σε ένα περιβάλλον υψηλής ασφάλειας και σύμφωνο με την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Λέξεις-κλειδιά: eΕΥΔΑΠΕΥΔΑΠ
Κοινοποίηση2Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Νέα ψηφιακά εργαλεία κατά των fake news από δύο ελληνικούς φορείς

Επόμενη δημοσίευση

“e-λιανικό”: Η επιτυχία του προγράμματος φέρνει δεύτερο κύκλο μέσα στον Απρίλιο

Σχετικά Άρθρα

Όμιλος ΟΤΕ: Οδηγεί τα λιμάνια και τη ναυτιλία στη νέα ψηφιακή εποχή

Όμιλος ΟΤΕ: Οδηγεί τα λιμάνια και τη ναυτιλία στη νέα ψηφιακή εποχή

16/04/2021
Η τηλεργασία ωθεί τα 2/3 των ελληνικών εταιρειών σε νέες επενδύσεις στο ΙΤ

Η τηλεργασία ωθεί τα 2/3 των ελληνικών εταιρειών σε νέες επενδύσεις στο ΙΤ

16/04/2021
Κωτσόβολος: Παιχνίδια για τα παιδιά με δώρο τη λαμπάδα από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Κωτσόβολος: Παιχνίδια για τα παιδιά με δώρο τη λαμπάδα από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

16/04/2021
ΟΑΕΔapp: Σε λειτουργία η νέα εφαρμογή για κινητά του ΟΑΕΔ

Σε λειτουργία η ανανεωμένη ψηφιακή πύλη του ΟΑΕΔ

16/04/2021
Επόμενη δημοσίευση
Nielsen: Ανάπτυξη 8,4% της αγοράς σούπερ μάρκετ στο πρώτο δεκάμηνο

"e-λιανικό": Η επιτυχία του προγράμματος φέρνει δεύτερο κύκλο μέσα στον Απρίλιο

Η πρώτη «έξυπνη» μάσκα κατά του κορωνοϊού

Η πρώτη «έξυπνη» μάσκα κατά του κορωνοϊού

ΔΝΤ: Η Ελλάδα επιστρέφει στα πρωτογενή πλεονάσματα από το 2022

ΔΝΤ: Η Ελλάδα επιστρέφει στα πρωτογενή πλεονάσματα από το 2022

Πόσα ξέρεις για το WiFi; Η devolo απαντά στις 10 πιο συχνές ερωτήσεις

Πόσα ξέρεις για το WiFi; Η devolo απαντά στις 10 πιο συχνές ερωτήσεις

ICTplus

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.