• Τελευταία
Παγκόσμια Έρευνα της KPMG για την Εμπειρία Πελάτη “Global Customer Experience Excellence Research 2020”

Παγκόσμια Έρευνα της KPMG για την Εμπειρία Πελάτη “Global Customer Experience Excellence Research 2020”

29/07/2020
Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

08/02/2023
Το πρώτο Tesla pop-up store βρήκε στέγη στο Golden Hall

Αυξήθηκαν κατά 18% οι πωλήσεις αυτοκίνητων Tesla στην Κίνα

08/02/2023
Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

08/02/2023
Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

08/02/2023
Η Check Point Software παρουσίασε τη νέα στρατηγική της κατεύθυνση στην ετήσια εκδήλωση CPX 360 και αποκάλυψε το ταχύτερο τείχος προστασίας στον κόσμο

Έκθεση ασφαλείας Check Point: Οι γεωπολιτικές συγκρούσεις αυξάνουν τις κυβερνοεπιθέσεις

08/02/2023
Υπ. Εσωτερικών: Έτσι θα λειτουργήσει το δημόσιο εν μέσω δεύτερου κύματος του κορωνοϊού

Σε δημόσια διαβούλευση το ν/σ του υπουργείου Εσωτερικών για την καινοτομία στο Δημόσιο

08/02/2023
Η eBay διευρύνει τη διαχείριση πληρωμών της στην Ελλάδα

H eBay προχωρά σε 500 απολύσεις

08/02/2023
iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

08/02/2023
Στα 650 δισ. δολάρια η βιομηχανία τεχνολογιών καθαρής ενέργειας το 2030

Πειραιώς-Eurobank: Δάνειο στη Sunrider για επένδυση 82 εκατ. ευρώ στη Δράμα

08/02/2023
Ήπια επιδείνωση στην ελληνική αγορά Πληροφορικής τον Σεπτέμβριο

Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις θα ξοδέψουν 1,45 τρισ. δολάρια σε τεχνολογία το 2023

08/02/2023
Η Vodafone ενισχύει  τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

Η Vodafone ενισχύει τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

08/02/2023
H Eurobank καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στη Δυτική Ευρώπη το 2021

Eurobank: Συμφωνία με το ΕΤαΕ για χρηματοδότηση ΜμΕ, ύψους 250 εκατ. ευρώ 

08/02/2023
Συνεργασία Uber με Allianz για κάλυψη οδηγών ταχυμεταφορών

Επιστροφή στην κερδοφορία αναμένει το 2023 η Uber

08/02/2023
H Microsoft πιο κοντά στις ελληνικές startups

CMA: Η εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft θα μπορούσε να βλάψει τον ανταγωνισμό

08/02/2023
Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

08/02/2023
Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

08/02/2023
Συνεργασία Google με Vodafone για προώθηση του Ευρωπαϊκού cloud

Η Vodafone στηρίζει τους πληγέντες από τους σεισμούς σε Τουρκία και Συρία

08/02/2023
Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

08/02/2023
Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

08/02/2023
Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

08/02/2023
Πέμπτη 09-02-2023 | 07:23
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Έρευνες - Μελέτες

Παγκόσμια Έρευνα της KPMG για την Εμπειρία Πελάτη “Global Customer Experience Excellence Research 2020”

29/07/2020
σε: Έρευνες - Μελέτες, Κορωνοϊός
Παγκόσμια Έρευνα της KPMG για την Εμπειρία Πελάτη “Global Customer Experience Excellence Research 2020”

KPMG_Customer Experience 2020

1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
20
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας Πελάτη της KPMG International (Global Customer Center of Excellence) και όπως προκύπτει οι καταναλωτές θεωρούν σε μεγαλύτερο βαθμό ότι οι επιχειρήσεις έχουν βελτιωθεί σε ότι αφορά τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται, ανταποκρίνονται και ξεπερνούν τις προσδοκίες τους μετά την εμφάνιση του COVID-19. Οι μάρκες των διαφόρων εταιρειών που συμμετείχαν στην παρούσα έρευνα, κατατάχθηκαν με βάση τους έξι πυλώνες που ορίζει η KPMG για την επίτευξη μιας άριστης Εμπειρίας Πελάτη: Εξατομίκευση, Ακεραιότητα, Προσδοκίες, Επίλυση, Χρόνος & Κόπος και Ενσυναίσθηση με σκοπό να εντοπιστούν οι κορυφαίες εταιρείες και μάρκες σε κάθε χώρα.

Ο πυλώνας που σημείωσε τη μεγαλύτερη θετική μεταβολή (αύξηση 4%) είναι οι Προσδοκίες. Αυτό υποδηλώνει ότι οι προσδοκίες των καταναλωτών έχουν επαναπροσδιοριστεί βάσει των συνεπειών της πανδημίας, κάτι που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις καταφέρνουν και ανταποκρίνονται σε αυτές, συχνά με τρόπο τέτοιο που κερδίζει τις εντυπώσεις.

«Ο COVID-19 έχει φέρει στο προσκήνιο καταναλωτές που είναι πιο συνετοί και επιλεκτικοί όταν λαμβάνουν αποφάσεις – πολλοί πελάτες πλέον επαναπροσδιορίζουν τις προσδοκίες τους στο πλαίσιο του COVID-19», αναφέρει ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της KPMG. «Παράγοντες όπως η μάρκα, ο σκοπός και η φήμη λαμβάνονται υπόψη κατά την λήψη αποφάσεων στον ίδιο βαθμό με την ασφάλεια, την ευκολία και την αξιοπιστία. Η ακεραιότητα και η εμπιστοσύνη αποτελούν τις λέξεις κλειδιά ενώ οι πελάτες «αγοράζουν» την ίδια την εταιρεία και όχι απλά κάτι από αυτήν».

Τα αποτελέσματα της νόσου COVID-19 συνεχίζουν να γίνονται αισθητά σε ολόκληρο τον κόσμο και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι σε θέση να προβλέπουν και να προετοιμάζονται για τις αλλαγές στις ανάγκες, τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των πελατών τους.

Οι κορυφαίες εταιρείες στη φετινή παγκόσμια έρευνα είναι άριστα προσαρμοσμένες για να ανταποκριθούν στο μέλλον στις καινούργιες και αναδυόμενες απαιτήσεις των πελατών. Πολλές είναι οι νέες επιχειρήσεις που ήδη διέθεταν κουλτούρα επίλυσης προβλημάτων και πριν την πανδημία έχοντας ταυτόχρονα επενδύσει σε ψηφιακά εργαλεία σχεδιασμένα για να διευκολύνουν τη ζωή των πελατών τους.

Βασικά ευρήματα
Τα ευρήματα βασίστηκαν σε 101.162 καταναλωτές σε 27 χώρες, οι οποίοι συμμετείχαν στην έρευνα αξιολογώντας 2.060 μοναδικές μάρκες από διαφορετικούς κλάδους με στόχο τον εντοπισμό των αυτών που προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία πελάτη το 2020.

  •  Η εμπειρία των πελατών βελτιώνεται παγκοσμίως – Συνολικά, σε 17 από τις 19 αγορές που είχαν συμπεριληφθεί στο παρελθόν παρατηρήθηκε ετήσια αύξηση στον δείκτη Άριστης Εμπειρία Πελάτη (CEE).
  • Το Κόστος και η Αξία αποτελούν πλέον καθοριστικούς παράγοντες για την αφοσίωση – σε αντίθεση με προηγούμενα χρόνια όπου είχαν μικρή επίδραση. Επιπλέον, οι μάρκες θεωρούνται ότι προσφέρουν καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής, με τα αποτελέσματα να δείχνουν αύξηση της τάξης του 3%.
  • Όλες οι μάρκες που κατατάχθηκαν στην κορυφή της έρευνας ξεπέρασαν το μέσο όρο της αγοράς για κάθε έναν από τους έξι πυλώνες. Μάλιστα, η κορυφαία στην κατάταξη μάρκα κάθε αγοράς χαρακτηριστικά ξεπέρασε τη μέση βαθμολογία της αντίστοιχης αγοράς για κάθε πυλώνα κατά περίπου 10 με 12%.
  • Η Λιανική εκτός ειδών παντοπωλείου είναι ο κλάδος με την ισχυρότερη απόδοση στην εμπειρία πελάτη το 2020, με τις Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες να ακολουθούν.
  • Οι 12 από τις κορυφαίες εταιρείες είναι χρηματοοικονομικοί οργανισμοί. Στην πλειοψηφία τους παρέχουν παραδοσιακές υπηρεσίες, ωστόσο καμία από αυτές τις εταιρείες δεν λειτουργεί με τον «παραδοσιακό» τρόπο. Αντιθέτως επικεντρώνονται στο να κάνουν τη διαφορά στις ζωές των πελατών τους με βάση δεοντολογικούς και βιώσιμους στόχους.
  • Ο κλάδος των Logistics έχει σημειώσει την μεγαλύτερη αύξηση απόδοσης το 2020 (6%), φανερώνοντας ότι οι προσδοκίες των πελατών για τις παραδόσεις έχουν μετατοπιστεί σύμφωνα με το σημερινό περιβάλλον όπου η κατ’ οίκον παράδοση είναι η νόρμα.

Hall of Fame των brands
Οι κορυφαίες επωνυμίες σε κάθε αγορά επιλέχθηκαν από τους πελάτες για την απόδοσή τους σε σχέση με τους Έξι Πυλώνες Εμπειρίας Πελάτη. Αυτές είναι οι εξής:

  • Αυστραλία: First Choice Liquor
  • Αυστρία: ÖAMTC
  • Βραζιλία: Sodiê Doces
  • Βέλγιο Argenta
  • Τσεχία: Air Bank
  • Γερμανία: Fielmann
  • Χονγκ Κονγκ (ΕΔΠ) Κίνα: Adidas
  • Ιρλανδία: Credit Union
  • Ιταλία: Amazon
  • Ιαπωνία: Tokyo Disney
  • Λουξεμβούργο: LALUX
  • Μεξικό: Marriott
  • Ολλανδία: ASN Bank
  • Νέα Ζηλανδία: Leading FS Brand
  • Πολωνία: iSpot
  • Ρουμανία: ING Bank
  • Ρωσία: Nike
  • Σιγκαπούρη: American Express
  • Σλοβακία: Martinus
  • Ισπανία: Apple Store
  • Σουηδία: Apotea
  • Ταϊβάν: Richart
  • Ταϊλάνδη: AIA
  • Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Emirates
  • ΗΠΑ: USAA
  • ΗΒ: first direct
  • Βιετνάμ: Vietnam Airlines
Λέξεις-κλειδιά: KPMG
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

The Coach: H νέα ψηφιακή πλατφόρμα εκγύμνασης και ευεξίας ήρθε στο ΓΕΡΜΑΝΟ

Επόμενη δημοσίευση

Η πασίγνωστη, «πλατινένια» καλλιτέχνης Noah Cyrus δημιούργησε το νέο της μουσικό video στο Dreams™ και το PlayStation®4

Σχετικά Άρθρα

Ήπια επιδείνωση στην ελληνική αγορά Πληροφορικής τον Σεπτέμβριο

Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις θα ξοδέψουν 1,45 τρισ. δολάρια σε τεχνολογία το 2023

08/02/2023
Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

08/02/2023
Θεόδωρος Λιβάνιος: Αναπτύσσονται 2.600 σημεία σε όλη την Ελλάδα με δωρεάν πρόσβαση στο internet

Αυξάνεται σταθερά η χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα – Χρήστες το 91% του πληθυσμού 

07/02/2023
ΕΥ: Οι «νεοτράπεζες» αλλάζουν το τραπεζικό τοπίο

Το ψηφιακό έγκλημα στοχοποιεί τις ανέπαφες πληρωμές

07/02/2023
Επόμενη δημοσίευση
Η πασίγνωστη, «πλατινένια» καλλιτέχνης Noah Cyrus δημιούργησε το νέο της μουσικό video στο Dreams™ και το PlayStation®4

Η πασίγνωστη, «πλατινένια» καλλιτέχνης Noah Cyrus δημιούργησε το νέο της μουσικό video στο Dreams™ και το PlayStation®4

Η πολυαναμενόμενη φωτογραφική μηχανή της Sony, Alpha 7S III συνδυάζει υψηλής απόδοσης απεικόνιση και την κλασική ευαισθησία της σειράς “S”

Η πολυαναμενόμενη φωτογραφική μηχανή της Sony, Alpha 7S III συνδυάζει υψηλής απόδοσης απεικόνιση και την κλασική ευαισθησία της σειράς “S”

DrayTek VigorAP 802 και VigorAP 918R series από τη LEXIS

DrayTek VigorAP 802 και VigorAP 918R series από τη LEXIS

Vodafone Giga WiFi on the spot: Η νέα λύση της Vodafone για Internet παντού

Vodafone Giga WiFi on the spot: Η νέα λύση της Vodafone για Internet παντού

Τετραετία επιταχυνόμενης ανάπτυξης για την WIND Ελλάς

Η WIND καλύπτει με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας την εφαρμογή Ηλεκτρονικού Συστήματος Διαχείρισης Κρουσμάτων Covid-19 του Ε.Ο.Δ.Υ.

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.