Error 404

Πάμε και όπου βγει

Πάμε και όπου βγει #1

Δεν έχουν περάσει πολλές μέρες από τότε που από τις σελίδες αυτής της έκδοσης σας γράφαμε για τις κινήσεις που ετοιμάζονται για την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου και την (επιτέλους) εγκατάσταση και λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας που θα επιτρέψουν και την μείωση του χρόνου ταξιδιού.

Ο σχεδιασμός δεν αφορούσε κάποιο τεράστιο επενδυτικό πρόγραμμα, ούτε τεράστια κεφάλαια που θα έριχνε ο ΟΣΕ μαζί με τους Ιταλούς  στην αναβάθμιση του δικτύου. Απλά θα πάταγε στο πρόγραμμα και τους διαγωνισμούς του υπουργείου το οποίο είχε αποφασίσει να αλλάξει την εικόνα του ΟΣΕ.

Σε αυτό βοήθησε φυσικά και η «κάρτα» των Βρυξελλών για τις αδιαφανείς διαδικασίες και την πιθανή κατασπατάληση των κεφαλαίων που έχουν χορηγηθεί όλα αυτά τα χρόνια στις γραμμές.

Πάμε και όπου βγει #2

Το ανθρώπινο λάθος συνέβη και ήταν καθοριστικό για την δυστυχή έκβαση των γεγονότων. Ήταν όμως απλά το επιστέγασμα μιας σειράς αβλεψιών, ωχαδερφισμών, συντεχνιακών προβλημάτων, άτολμων πολιτικών και βολεμένων προϊστάμενων και υφιστάμενων.

Και ανέδειξαν με γλαφυρότητα τον τρόπο που λειτουργούν τα περισσότερα πράγματα στη χώρα μας τα τελευταία πολλά χρόνια. «Πάμε και όπου βγει» φέρεται να είπαν μεταξύ τους οι υπεύθυνοι βάρδιας την μοιραία βραδιά.

«Πάμε και όπου βγει» λένε εδώ και χρόνια οι υπουργοί και οι υπάλληλοι. Και «έσκασε» η βραστή πατάτα στα χέρια κάποιου που είχε την εκπαίδευση αλλά όχι την εμπειρία. Που όμως κάποιο σύστημα τον έβαλε εκεί και τον άφησε άοπλο.

Πάμε και όπου βγει #3

Εδώ και καιρό σας γράφουμε ότι η ΔΕΗ έχει σκοπό να μπει πολύ δυνατά στις τηλεπικοινωνιακές υποδομές, με στόχο να γίνει από τους κορυφαίους παρόχους χονδρικής στις οπτικές ίνες.

Σύμφωνα με όσα μαθαίνουμε από το εσωτερικό της επιχείρησης, μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή με την Ρουμανία και τελειώσουν και οι εκλογές, θα βάλει μπροστά την επενδυτική μηχανή και θα ξεκινήσει την επιχείρηση Barbarossa.

Στόχος; Η επικράτηση στις υποδομές οπτικών ινών και ο «στα ίσια» συναγωνισμός με τον Μυτιλιναίο. Πως, που, πότε θα εκδηλωθεί αυτή η επίθεση, θα το δούμε μάλλον από το Καλοκαίρι και μετά.

Πάμε και όπου βγει #4

Η Deutsche Telekom εξακολουθεί να διαρρηγνύει τα ιμάτια της για την ΜΗ πώληση τμήματος του ΟΤΕ και λογικό. Ο ΟΤΕ είναι μια από τις πιο προσοδοφόρες εταιρείες του χαρτοφυλακίου της σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτός όμως είναι και ο λόγος που τον γλυκοκοιτάνε μεγάλοι επενδυτές του εξωτερικού.

Μια από αυτές είναι και η Macquire, το όνομα της οποίας τον τελευταίο καιρό έχει παίξει πολύ σοβαρά για την απόκτηση κομματιού του Οργανισμού. Το κατά πόσο ένα τέτοιο deal θα προχωρήσει, σηκώνει πολύ συζήτηση όμως όπως όλα δείχνουν η πρόθεση υπάρχει και είναι σοβαρή.

Άλλωστε, με τόσες ψηφιακές υποδομές που ετοιμάζονται στη χώρα και άλλες τόσες που λέγεται ότι είναι στην πόρτα και περιμένουν το πράσινο φως, ποιος σοβαρός επενδυτής δεν θα ήθελε να βάλει το πόδι στην πόρτα και να αποκτήσει το μερίδιο του λέοντος στις οπτικές ίνες που συνδέουν όλα αυτά;

Πάμε και όπου βγει #5

Μιας και μιλάμε για οπτικές ίνες και δίκτυα.. Αγαπητή Nova, πότε υπολογίζεις να συνεχίσεις την ανάπτυξη του δικτύου σου στο κέντρο της Αθήνας;

Η εταιρεία ξεκίνησε να σκάβει και συνέχισε με έντονους ρυθμούς, οι οποίοι ανακόπηκαν και τελικά σταμάτησαν όσο ήταν σε ισχύ οι συζητήσεις και η οριστικοποίηση της συμφωνίας με την Wind. H συμφωνία έγινε, κάναμε και πάρτι να την γιορτάσουμε και τώρα;

Πότε θα πιάσουν ξανά δουλειά τα συνεργία και θα συνεχίσει η επέκταση του δικτύου; Όχι τίποτα άλλο, υποτίθεται ότι υπάρχει κι ένα επενδυτικό πρόγραμμα που πρέπει να ολοκληρωθεί. Εκτός αν το κύριο βάρος τώρα έχει πέσει στην επίγεια τηλεόραση.

Πάμε και όπου βγει #6

Επειδή το τελευταίο διάστημα έχουμε ασχοληθεί αρκετά με τις υποδομές και τις τηλεπικοινωνίες, δεν σημαίνει ότι έχουμε ξεχάσει το retail. Το οποίο, όπως μας λένε κάποια πουλάκια, ετοιμάζεται για το μεγάλο reset. Ήδη τα Public ξεκίνησαν να κλείνουν καταστήματα και όπως λένε οι εκπρόσωποι των εργαζόμενων (οι οποίοι όπως και να έχει ξέρουν και μερικά πράγματα παραπάνω) ετοιμάζεται για Amazon-οποίηση.

Να μεταφέρει δηλαδή μεγάλο μέρος των πωλήσεων online και να ακολουθήσει μια πολιτική από-τουβλοποίησης.

Και δεν είναι η μόνη μεγάλη αλυσίδα retail τεχνολογίας που ετοιμάζει σημαντικές αλλαγές.

Σας το γράφαμε και την προηγούμενη εβδομάδα. Κάποιοι νεότεροι δεν έχουν την διάθεση και την όρεξη να ακολουθήσουν το επιχειρηματικό μοντέλο των πατεράδων τους. Και βλέπουν πολύ περισσότερο το online αλλά και τις συνεργασίες/εξαγορές

TAGS:

close menu