Σημαντική αύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις της Πλαίσιο το πρώτο εξάμηνο, καταγράφοντας αύξηση 34,1%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 331,8%.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 199,2 εκατ. ευρώ από 148,6 εκατ. ευρώ, με το ποσοστό της αύξησης να διαμορφώνεται σε 25,2% αφαιρουμένης της επίπτωσης των επιδοτούμενων πωλήσεων της ψηφιακής μέριμνας.
Παράλληλα, ισχυρή άνοδος καταγράφηκε στα EBITDA στα 6,6 εκατ. ευρώ από 5,3 εκατ. ευρώ (24,2%), στα κέρδη προ φόρων στα 1,9 εκατ. ευρώ από 0,5 εκατ. ευρώ (281,5%) αλλά και στα αποτελέσματα μετά από φόρους στα 1,4 εκατ. ευρώ από 0,3 εκατ. ευρώ.
Επίσης, η ταμειακή ρευστότητα διατηρήθηκε υψηλή στα 39,2 εκατ. ευρώ και η καθαρή ρευστότητα, αφαιρουμένου του τραπεζικού δανεισμού, διαμορφώθηκε στα 21,8 εκατ. ευρώ. Τέλος, τα Ίδια κεφάλαια ανήλθαν στα 96 εκατ. ευρώ, που υπερβαίνουν τη χρηματιστηριακή αξία της Εταιρείας.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του εξαμήνου, ο Πρόεδρος της Πλαίσιο, κ. Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε τα εξής: «Οι ενοποιημένες πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2021 (αύξηση 34,1%) αντικατοπτρίζουν εκτός από το συνεχές κτίσιμο εμπιστοσύνης στο brand Πλαίσιο και της αξιοπιστίας μας, την επέκταση της πελατειακής μας βάσης, ιδίως πέρα απo τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, και τη συνεπακόλουθη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς.
Συνεχίζοντας τη στρατηγική του συνεχούς diversification, επεκτείναμε τις εργασίες μας στην κατηγορία των Οικιακών Συσκευών το 2019, πετυχαίνοντας στο τρέχον εξάμηνο σημαντική άνοδο των σχετικών πωλήσεων κατά σχεδόν 150% σε σχέση με το εξάμηνο 2020. Το επίπεδο των πωλήσεων που προσεγγίζει αυτό του εξαμήνου του 2008, της χρονιάς που καταγράψαμε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών, οδήγησε στη βελτιωμένη κερδοφορία του Ομίλου που, σε επίπεδο προ φόρων, ήταν περίπου τετραπλάσια σε σχέση με πέρυσι, αλλά και η υψηλότερη κατά τα τελευταία έξι χρόνια».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος προσέθεσε: «Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου είναι μια απόδειξη της δυναμικής που έχει αποκτήσει το Πλαίσιο σε αυτό που ονομάζουμε post-Covid οικονομία. Στην post-Covid οικονομία, ο καταναλωτής θέλει να μπορεί να δουλεύει από παντού, να παραγγέλνει από κάθε κανάλι και να παραλαμβάνει γρήγορα και στο σημείο και στο χρόνο που τον βολεύει. Αυτές οι συγκυρίες φωτίζουν τον κόσμο της πληροφορικής και της τεχνολογίας που μας κρατάει συνδεδεμένους και καθιστούν τις υποδομές σε logistics, e-commerce και omnichannel πολύ ουσιαστικότερες από το μέγεθος του δικτύου.
Στο timeline του Πλαισίου, η επένδυση σε logistics νέας γενιάς, σε e-commerce τεχνολογίες και σε omnichannel εμπειρίες ξεκινούν από πολύ νωρίς. Σε αυτό προστίθεται το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και η δυναμική μιας ομάδα τόσο δεμένης κι ικανής που μπορεί να αξιοποιήσει με ταχύτητα τις ευκαιρίες της νέας οικονομίας, ακόμα και δουλεύοντας εκτός γραφείου».