Ο μεγαλύτερος και βασικός οργανισμός ασφάλισης δημοσιογράφων και συναφών επαγγελμάτων αντιμετωπίζει προβλήματα πρόσβασης των ασφαλισμένων του στις ψηφιακές του υπηρεσίες οι οποίες ξεκίνησαν την προηγούμενη Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου.
Ο ΕΔΟΕΑΠ εξέδωσε την Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου, την παρακάτω ανακοίνωση:
“Με υπαιτιότητα του παρόχου τηλεπικοινωνιών ο ΕΔΟΕΑΠ αντιμετωπίζει πρόβλημα στις υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους του. Για αυτό και ζητεί την κατανόηση των ασφαλισμένων, καθώς όλες οι ηλεκτρονικές διαδικασίες (συνταγογράφηση, ορισμός ραντεβού, πληρωμές κ.λπ.) υπολειτουργούν.
Ο Οργανισμός καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη σύντομη επίλυση του προβλήματος.”
Το πρόβλημα παραμένει ακόμα και σήμερα (ΣΣ 7 Δεκεμβρίου) προκαλώντας προβλήματα στην πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του οργανισμού με τις τεχνικές ομάδες της COSMOTE να προσπαθούν να αποκαταστήσουν το πρόβλημα.