• Τελευταία
Τηλεπικοινωνίες και λιανεμπόριο, οι παγκόσμιοι ψηφιακοί ηγέτες

PWC: Η πανδημία άλλαξε ριζικά τα καταναλωτικά πρότυπα

19/05/2021
Κεραμέως για Columbia: Πολλά τα οφέλη από την ίδρυση του Διεθνούς Κέντρου Εκπαίδευσης στην Αθήνα

Κεραμέως για Columbia: Πολλά τα οφέλη από την ίδρυση του Διεθνούς Κέντρου Εκπαίδευσης στην Αθήνα

31/01/2023
Νέα συνεργασία του Ομίλου Globalsat-Teleunicom με την Logitech στην Ελλάδα

Νέα συνεργασία του Ομίλου Globalsat-Teleunicom με την Logitech στην Ελλάδα

31/01/2023
Ξεκινάνε τα έργα στο Ελληνικό – στις 25 Ιουνίου η κατάθεση της πρώτης δόσης των 300 εκατ. ευρώ

Sunday Times: Πώς η Αθήνα μετατρέπει το Ελληνικό σε μία έξυπνη πόλη

31/01/2023
Στο Λαύριο το Data Center της Microsoft

Microsoft: Πράσινο φως για τα τρία data centers – Το χρονοδιάγραμμα κατασκευής

31/01/2023
Υπεγράφη στρατηγική συνεργασία για την Ηλεκτρική Διασύνδεση Ελλάδας-Αφρικής

Υπεγράφη στρατηγική συνεργασία για την Ηλεκτρική Διασύνδεση Ελλάδας-Αφρικής

31/01/2023
Password Day 2023: H devolo επανεξετάζει την ασφάλεια των προσωπικών κωδικών

Password Day 2023: H devolo επανεξετάζει την ασφάλεια των προσωπικών κωδικών

31/01/2023
Πέντε ενδιαφερόμενοι για τα Δικαστικά Μέγαρα μέσω ΣΔΙΤ

Πέντε ενδιαφερόμενοι για τα Δικαστικά Μέγαρα μέσω ΣΔΙΤ

31/01/2023
Το πρώτο Tesla pop-up store βρήκε στέγη στο Golden Hall

ProfitLevel: Η επέκταση της παραγωγής της Tesla θα πρέπει να οδηγήσει την εταιρεία πάλι στην κορυφή

31/01/2023
Η κοινή δήλωση στρατηγικής συνεργασίας Ελλάδας – Ιαπωνίας αναβαθμίζει τις διμερείς σχέσεις

Η κοινή δήλωση στρατηγικής συνεργασίας Ελλάδας – Ιαπωνίας αναβαθμίζει τις διμερείς σχέσεις

31/01/2023
Νέο έργο της SABO στη ΜΕΑ Τρίπολης για την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ

Νέο έργο της SABO στη ΜΕΑ Τρίπολης για την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ

31/01/2023
Εντονες διαμαρτυρίες για την πλατφόρμα Spotify

Spotify: Ανάλογα των εκτιμήσεων τα έσοδα, πάνω από τις εκτιμήσεις ο αριθμός χρηστών

31/01/2023
ΔΕΘ-Helexpo: Μετατέθηκαν ένα μήνα οι εκθέσεις Artozyma, Detrop Boutique και Freskon

To Iσραήλ αναμένεται να είναι η τιμώμενη χώρα στην 87η ΔΕΘ

31/01/2023
Σε δημόσια διαβούλευση το Νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για το Πόθεν Έσχες

Σε δημόσια διαβούλευση το Νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για το Πόθεν Έσχες

31/01/2023
Οι ώριμοι Έλληνες έγιναν Ψηφιακοί Πολίτες

Ξεκίνησε σε Αθήνα, Ιωάννινα και Θερμαϊκό η δράση για την ψηφιακή ενδυνάμωση ατόμων άνω των 60 ετών

31/01/2023
H Info Quest Technologies βραβεύεται από την HP Hellas ως o Κορυφαίος διανομέας Hardware στην Ελλάδα

H Info Quest Technologies βραβεύεται από την HP Hellas ως o Κορυφαίος διανομέας Hardware στην Ελλάδα

31/01/2023
Παράδοση της Έκθεσης Πεπραγμένων 2021 στον Πρόεδρο της Βουλής

Παράδοση της Έκθεσης Πεπραγμένων 2021 στον Πρόεδρο της Βουλής

31/01/2023
Ξεκινά η διάθεση ψηφιακών υπηρεσιών COSMOTE με επιδότηση 90%, για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Ξεκινά η διάθεση ψηφιακών υπηρεσιών COSMOTE με επιδότηση 90%, για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

31/01/2023
“Connect Smart” Roadshow από την Vantage Towers Greece

“Connect Smart” Roadshow από την Vantage Towers Greece

31/01/2023
Κακόβουλο λογισμικό κρύβεται πίσω από κορυφαίους υποψηφίους για βραβείο Grammy

Developers, attackers και designers στην κορυφή της λίστας με τις IT ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στο darknet

31/01/2023
Αποτελέσματα της 53ης Συνεδρίασης της Ολομέλειας του BEREC

Ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ, Καθηγ. Κ. Μασσέλος στην Προεδρία του Σώματος Ευρωπαίων Ρυθμιστών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC) για το 2023

31/01/2023
Τρίτη 31-01-2023 | 19:35
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Έρευνες - Μελέτες

PWC: Η πανδημία άλλαξε ριζικά τα καταναλωτικά πρότυπα

19/05/2021
σε: Έρευνες - Μελέτες
Τηλεπικοινωνίες και λιανεμπόριο, οι παγκόσμιοι ψηφιακοί ηγέτες
3
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
43
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η μελέτη «March 2021 Global Consumer Insights Pulse Survey» εντοπίζει τις τάσεις που συνδέονται με τις καταναλωτικές συμπεριφορές όπως αυτές αναδειχθηκαν από την πανδημία. Όπως αποτυπώνεται, η επίδραση του COVID-19 έχει εντείνει την τάση που θέλει τους καταναλωτές πιο ευαισθητοποιημένους σε θέματα βιωσιμότητας, με ακόμα μεγαλύτερη εστίαση στην επίπτωση που έχουν οι αγοραστικές τους επιλογές αναφορικά με τους παράγοντες παράγοντες ESG (περιβάλλον, κοινωνία και διακυβέρνηση) . Παρά τον αντίκτυπο του COVID-19 στο λιανικό εμπόριο, οι αγορές εντός του καταστήματος φαίνεται να παραμένουν η κορυφαία επιλογή για καταναλωτές που ψωνίζουν καθημερινά ή εβδομαδιαία.

Όπως και σε πολλούς άλλους κλάδους, ο τομέας της λιανικής έκανε έντονη στροφή προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών. Αυτό μάλιστα καθίσταται ακόμα πιο σημαντικό καθώς σύμφωνα με τη μελέτη, η πανδημία δημιούργησε έντονες διαφοροποιήσεις μεταξύ των καταναλωτικών συμπεριφορών με αποτέλεσμα τη διαμόρφωση νέων ομάδων καταναλωτών που ενδέχεται να αποτελούν το προμήνυμα νέων στάσεων και συμπεριφορών.

Οι ομάδες αυτές χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες, σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, με δυνατότητα να επηρεάσουν σημαντικά τις επιλογές καναλιών, προϊόντων και brands για τους καταναλωτές.

1. Οι καταναλωτές που εργάζονται κυρίως από το σπίτι συγκριτικά με όσους εργάζονται εκτός σπιτιού, προτιμούν ένα ψηφιακό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής ενώ αναμένεται να ξοδέψουν υψηλότερα ποσά για όλες τις κατηγορίες προϊόντων που συμπεριλαμβάνονται στην έρευνα. Το 64% των καταναλωτών που εργάζονται από το σπίτι προτιμούν να κάνουν τα ψώνια τους διαδικτυακά έναντι 55% όσων εργάζονται εκτός σπιτιού. Εφόσον η εργασία από το σπίτι συνεχιστεί, αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τις εταιρείες λιανικής καθώς αναμένεται μείωση στις προτιμήσεις για τα ψώνια σε φυσικό κατάστημα.

2. Οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανόν να ψωνίσουν στο διαδίκτυο συγκριτικά με μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. 35% της Γενιάς Z και 43% των Millennials καταναλωτών είναι πιο πιθανόν να ψωνίσουν καθημερινά ή εβδομαδιαία μέσω του κινητού τους τηλεφώνου σε σύγκριση με μεγαλύτερες ηλικίες. Επίσης, σύμφωνα με την μελέτη, ο COVID-19 δεν έχει επηρεάσει τις καταναλωτικές συνήθειες των νεότερων καταναλωτών ενώ αναμένεται αύξηση στα ποσά που δαπανούν κατά τους επόμενους μήνες σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά καταναλωτές.

3. Μικρότερη η συχνότητα αγορών σε φυσικά καταστήματα από τους καταναλωτές που θέτουν την υγεία και την ασφάλεια ως προτεραιότητα σε σύγκριση με καταναλωτές που δεν είναι τόσο συνειδητοποιημένοι στο θέμα της ασφάλειας. Σε ποσοστό 23% οι συμμετέχοντες στην έρευνα κατατάσσουν τα «αυξημένα μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια» ως τον πρώτο ή δεύτερο πιο σημαντικό παράγοντα για τις αγορές εντός καταστήματος. Οι συγκεκριμένοι καταναλωτές είναι επίσης πρόθυμοι να αγοράσουν τόσο μεγαλύτερης αξίας όσο και πιο υγιεινά και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.

4. Οι καταναλωτές στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού εστιάζουν στην βιωσιμότητα και είναι λιγότερο συνειδητοποιημένοι σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια στην φυσική τους παρουσία στα καταστήματα. Σε ποσοστό 45% οι καταναλωτές στην περιοχή αυτή ψωνίζουν πιο συχνά εντός καταστήματος σε σχέση με τους καταναλωτές της Δύσης καθώς μειώνονται οι ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλεια λόγω της άρσης των περιορισμών για τον COVID-19. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, την Αφρική και την Μέση Ανατολή οι καταναλωτές εστιάζουν περισσότερο στους παράγοντες ESG σε σύγκριση με άλλες περιοχές του κόσμου. 60% των καταναλωτών στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, και 61% των καταναλωτών στην Αφρική/Μέση Ανατολή είναι συνειδητοποιημένοι για την αγορά προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον . Αυτό αναμένεται να ενταθεί καθώς οι καταναλωτές παγκοσμίως αποκτούν μεγαλύτερη ευαισθησία σε θέματα περιβάλλοντος και βιωσιμότητας.

Ενώ η προσήλωση στην προστασία του πλανήτη συχνά συνδέεται με τους Ευρωπαίους καταναλωτές, η έρευνα καταδεικνύει ότι στον απόηχο της πανδημίας, οι συμμετέχοντες στην μελέτη παγκοσμίως εστιάζουν σε πιο βιώσιμες επιλογές. Ενδεικτικά, 55% των καταναλωτών δήλωσαν ότι κάνουν τις αγορές τους από εταιρείες που είναι ευαισθητοποιημένες ως προς την προστασία του πλανήτη, ενώ κατά 54% ανέφεραν ότι αγοράζουν προϊόντα με οικολογική συσκευασία. Οι καταναλωτές είναι επίσης πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για πιο υγιεινές επιλογές, για τοπικά προϊόντα και για βιώσιμη συσκευασία, ανεξαρτήτως από το αν ψωνίζουν διαδικτυακά ή εντός του καταστήματος.

Ο Αιμίλιος Μελής, Partner, Strategy Consulting Leader, PwC Ελλάδας δήλωσε: «Οι σημερινοί καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ καθώς επιζητούν γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, άμεση διαθεσιμότητα προϊόντων και εκτεταμένη παρουσία ηλεκτρονικών καναλιών ενώ η επίσκεψη σε φυσικά καταστήματα παραμένει ο βασικός τρόπος αγορών. Ωστόσο, μπορεί η αγορά στα φυσικά σημεία πώλησης να υποστηρίζεται από τη χρήση ψηφιακών καναλιών (π.χ. αναζήτηση προϊόντων στο διαδίκτυο κατά την επίσκεψη στο κατάστημα).

Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές, ανάλογα με τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά, έχουν διαφορετικές απαιτήσεις, όπως η φιλικότητα προς το περιβάλλον, η τιμή, η ευκολία και η ασφάλεια, με τα παραπάνω ενδεχομένως να διαφοροποιούνται περαιτέρω βάσει γεωγραφίας.

Για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να έχουν ξεκάθαρη εικόνα των διαφορετικών χαρακτηριστικών των πελατών τους απαιτείται μία ιδιαίτερα εξειδικευμένη λειτουργική και εμπορική προσέγγιση, παρέχοντας ταυτόχρονα συνδυασμό μέσων αλληλεπίδρασης σε ένα μείγμα κατάλληλο ώστε να εξασφαλιστεί η απόδοση των αντίστοιχων επενδύσεων.»

Λέξεις-κλειδιά: PwC Ελλάδας
Κοινοποίηση1Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές οριοθετούν το μέλλον του εμπορίου και των βιώσιμων πόλεων

Επόμενη δημοσίευση

Άδωνις Γεωργιάδης: Το “Thess INTEC” κάνει την Θεσσαλονίκη πόλη υψηλής τεχνολογίας και καινοτομίας

Σχετικά Άρθρα

Για πρώτη φορά αρχεία Office της μορφής “.ZIP past” αναγνωρίζονται ως ο πιο κοινός τύπος κακόβουλου αρχείου

Για πρώτη φορά αρχεία Office της μορφής “.ZIP past” αναγνωρίζονται ως ο πιο κοινός τύπος κακόβουλου αρχείου

31/01/2023
Ευρωπαϊκή Επιτροπή:  Οι ανανεώσιμες υπηρετούν υπέρτατο δημόσιο συμφέρον

Στο 36% η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ στην Ελλάδα το 2021

30/01/2023
Η αδυναμία ανταπόκρισης στο αυξημένο κόστος ζωής, κορυφαίος κίνδυνος για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών

Η αδυναμία ανταπόκρισης στο αυξημένο κόστος ζωής, κορυφαίος κίνδυνος για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών

30/01/2023
ΣΕΒ: Η Ελλάδα επιστρέφει μέσα από την Καινοτομία

Ο Ευρωπαϊκός τεχνολογικός τομέας επανέρχεται στο προσκήνιο

27/01/2023
Επόμενη δημοσίευση
Άδωνις Γεωργιάδης: Το “Thess INTEC” κάνει την Θεσσαλονίκη πόλη υψηλής τεχνολογίας και καινοτομίας

Άδωνις Γεωργιάδης: Το "Thess INTEC" κάνει την Θεσσαλονίκη πόλη υψηλής τεχνολογίας και καινοτομίας

Απόστολος Κάκκος: Το αποτύπωμα των επενδύσεων της Lamda Hellix θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ

Απόστολος Κάκκος: Το αποτύπωμα των επενδύσεων της Lamda Hellix θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ

Ο Χρήστος Σταϊκούρας παρουσίασε τους άξονες της οικονομίας για το επόμενο διάστημα

Ο Χρήστος Σταϊκούρας παρουσίασε τους άξονες της οικονομίας για το επόμενο διάστημα

Διαγωνισμός Εποπτείας Φάσματος προϋπολογισμού 69 εκατ. ευρώ από την ΕΕΤΤ

Διαγωνισμός Εποπτείας Φάσματος προϋπολογισμού 69 εκατ. ευρώ από την ΕΕΤΤ

Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Καινοτομίας και Τεχνολογίας: Η Επιτροπή χαιρετίζει την πολιτική συμφωνία σχετικά με τη στρατηγική για την περίοδο 2021-2027

Η παγκόσμια προσέγγιση της Ευρώπης όσον αφορά την παγκόσμια συνεργασία στον τομέα της έρευνας και της καινοτομίας: στρατηγική, ανοικτή και με βάση την αμοιβαιότητα

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.