Σε ένα νέο κατάστημα iStorm, το οποίο βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Kings Avenue Mall στην Πάφο, οι καταναλωτές θα έρθουν σε επαφή με το μοναδικό οικοσύστημα της Apple και τις ολοκληρωμένες λύσεις που διαθέτει. Tο καταναλωτικό κοινό της Κύπρου έχει αγκαλιάσει εδώ και χρόνια τα καταστήματα iStorm στη Λευκωσία και τη Λεμεσό, αλλά και το τρίτο Apple Premium Reseller Store που άνοιξε πριν ένα χρόνο στη Λάρνακα.
Στόχος της iStorm με το τέταρτο κατάστημά της στην Κύπρο, είναι να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους λάτρεις των προϊόντων της Apple και στην πόλη της Πάφου, χαρίζοντάς τους τη μοναδική αγοραστική εμπειρία που μόνο η ίδια μπορεί να προσφέρει. Οι καταναλωτές θα βρουν την πλήρη γκάμα των προϊόντων της Apple, μια ευρεία ποικιλία περιφερειακών και αξεσουάρ, σε συνδυασμό με στοχευμένες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες από τους ειδικούς της Apple.
Το Apple Premium Reseller Store τηρεί τις διεθνείς προδιαγραφές που θέτει η Apple για τα καταστήματα διάθεσης των προϊόντων της, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα εντυπωσιακό και με καινοτόμες προτάσεις περιβάλλον για τους πελάτες. Οι καταναλωτές λαμβάνουν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση από το άρτια καταρτισμένο και πιστοποιημένο από την Apple προσωπικό, αντάξια της ποιότητας και καινοτομίας που χαρακτηρίζει τα προϊόντα της.
Η iStorm προσκαλεί, την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου τους Κύπριους να γνωρίσουν από κοντά το μαγικό κόσμο της Apple στο νέο της κατάστημα στο Kings Avenue Mall στην Πάφο. Τους περιμένει ένα μεγάλο Opening Party, με δυνατή μουσική και φανταστικές εκπλήξεις, αλλά και ένα εορταστικό τριήμερο με μοναδικές προσφορές και δωροεπιταγή 50€ για αγορές άνω των 200€ στα αγαπημένα προϊόντα Apple.
Τα φυσικά καταστήματα ενισχύουν τον όμιλο Quest
Το δέκατο τρίτο κατάστημα iStorm αποτελεί συνέχεια των επενδύσεων του Ομίλου Quest στην ελληνική και κυπριακή αγορά. Στην Ελλάδα λειτουργούν εννέα καταστήματα της iStorm, εκ των οποίων τέσσερα στην Αθήνα, δύο στη Θεσσαλονίκη, ένα στη Ρόδο, ένα στην Πάτρα και ένα στο Ηράκλειο.
Το πρώτο εξάμηνο του 2022, η iStorm πέτυχε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, σημειώνοντας άνοδο πωλήσεων 43% και μάλιστα όλες σχεδόν οι προϊοντικές κατηγορίες παρουσίασαν διψήφια αύξηση. Τα φυσικά καταστήματα, σύμφωνα με την διοίκηση της μητρικής Quest, ήταν ο βασικός παράγοντας της ανόδου. Επίσης, την εξεταζόμενη περίοδο, θετικά συνεισέφερε και το νέο κατάστημα στην Λάρνακα που δεν λειτουργούσε στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Για το δεύτερο εξάμηνο, η Quest εκτιμά ότι θα συνεχισθεί η θετική πορεία που καταγράφηκε κατά το πρώτο εξάμηνο, με περαιτέρω άνοδο σε όλα τα επίπεδα.
Η iStorm σκοπεύει να συνεχίσει τις επενδύσεις, τόσο σε επίπεδο φυσικών καταστημάτων, όσο και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, όπως και σε νέες υπηρεσίες που σχεδιάζει να λανσάρει τους επόμενους μήνες, οι οποίες θα βελτιώσουν περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη. Ταυτόχρονα, ξεκίνησε και θα συνεχίσει να υλοποιείται η επένδυση στην εγκατάσταση και λειτουργία του κεντρικού CRM της εταιρείας, κάτι το οποίο εκτιμάται πως, θα βοηθήσει εμπορικά και θα βελτιώσει την εξυπηρέτηση και παρακολούθηση των πελατών. Ακόμη, η iStorm θα συνεχίσει την περαιτέρω βελτίωση του ηλεκτρονικού της καταστήματος και του call center, ως εναλλακτικά κανάλια πώλησης, επαφής και υποστήριξης των πελατών.
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της iStorm εντάσσονται στον τομέα “Προϊόντα Πληροφορικής” της Quest, ο οποίος συμπεριλαμβάνει τις Info Quest Technologies, Quest on Line (you.gr), iSquare, iStorm, Clima Quest και FoQus.