Τηλεπικοινωνίες

“Σαφάρι” της ΕΕΤΤ στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) τους ελέγχους στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Τους τελευταίους 15 μήνες, η ανεξάρτητη Αρχή πραγματοποίησε 36 ελέγχους και αυτοψίες στις υποδομές δικτύων και 400 επιτόπιους ελέγχους σε καταστήματα των παρόχων σταθερής / κινητής τηλεφωνίας και διαδικτύου.

Στόχος ήταν ο έλεγχος της εφαρμογής των διαδικασιών που αφορούν στην ανάπτυξη και λειτουργία δικτύων νέας γενιάς, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών νέας γενιάς και υπηρεσιών τοπικού βρόχου.

Αντίστοιχα, στα καταστήματα ελέγχθηκε η συμμόρφωση των παρόχων με τις υποχρεώσεις προς τους συνδρομητές, οι οποίες απορρέουν από τους “Κανονισμούς Γενικών Αδειών” και φορητότητας αριθμών.

Βαίνει μειούμενος ο αριθμός των καταγγελιών
Οι καταγγελίες που δέχτηκε η ΕΕΤΤ για τις τηλεπικοινωνικές εταιρείες ανήλθαν, το 2021, σε σχεδόν 9.000, έναντι 12.000 το 2020 και 14.600 το 2019.

Αυτό σημαίνει ότι, τα τελευταία τρία χρόνια, παρατηρήθηκε μια ετήσια μείωση σχεδόν 22% στον αριθμό των καταγγελιών, κάτι το οποίο αποτελεί θετική εξέλιξη.

Σχετικά με το “ακανθώδες” φαινόμενο των πρακτικών μονομερούς παράτασης / ανανέωσης της χρονικής ισχύος των συμβολαίων, η ΕΕΤΤ διενεργεί, από τον Δεκέμβριο του 2021, ελέγχους στις 3-4 μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, με σκοπό την πάταξη τυχόν παραβατικών συμπεριφορών.

Μάλιστα, στην τηλεπικοινωνιακή αγορά φημολογείται ότι οι έλεγχοι της ΕΕΤΤ ενεργοποίησαν στους παρόχους εσωτερικούς μηχανισμούς επανεξέτασης ορισμένων διαδικασιών.

Συνολικά, το 2021 η ΕΕΤΤ επέβαλε πρόστιμα 650.000 ευρώ και το 2020 πρόστιμα 263.000 ευρώ.

Τη διετία αυτή δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθούν ακροάσεις με φυσική παρουσία των ενδιαφερομένων, λόγω της πανδημίας.

πηγή: Capital

TAGS:

close menu