Λίγες ημέρες απομένουν μέχρι την Black Friday, με τους καταναλωτές να έχουν «μπει» για τα καλά στο «κυνήγι» των προσφορών. Η Search Magic, ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο του SEO, είναι σε θέση να προσφέρει 5 έξυπνες και αποτελεσματικές συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσετε την φετινή Black Friday για να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες, να ξεχωρίσετε στις αναζητήσεις της Google και να μετατρέψετε την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις.
Άλλωστε, είναι κοινό μυστικό στην αγορά, πως αυτές οι μέρες αποτελούν τη μεγαλύτερη ευκαιρία της χρονιάς για να καταφέρουν οι εταιρείες να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να «κλείσουν» το έτος με μεγάλη δυναμική. Την ίδια στιγμή όμως, η δυσκολία για να πετύχετε την προβολή της επιχείρησής σας στο Διαδίκτυο αυξάνεται ραγδαία σε σχέση καθώς ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος.
- Χρησιμοποιήστε την ίδια σελίδα κάθε χρόνο
Αποφύγετε να βάζετε την ημερομηνία στη σελίδα των προσφορών σας. Έτσι, μπορείτε να διατηρήσετε τα rankings που έχει αποκτήσει η σελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης και να τη χρησιμοποιείτε κάθε χρόνο, με μικρές προσαρμογές.
- Στοχεύστε long-tail keywords
Αντί για γενικές λέξεις-κλειδιά όπως “Black Friday προσφορές”, επικεντρωθείτε σε long-tail keywords όπως “Black Friday τηλεοράσεις [Όνομα κατασκευαστή]” ή “Black Friday στρώματα yoga”. Αυτές οι φράσεις έχουν χαμηλότερο ανταγωνισμό και στοχεύουν σε καταναλωτές που βρίσκονται πιο κοντά στην απόφαση αγοράς.
- Δημιουργήστε στοχευμένο περιεχόμεο για το blog σας
Ένα blog μπορεί να σας φέρει επισκεψιμότητα με άρθρα όπως: “Τα 10 καλύτερα gadgets για δώρα Black Friday” ή “Οδηγός για να βρείτε την ιδανική τηλεόραση Black Friday 2024”. Δημιουργήστε περιεχόμενο που προσφέρει λύσεις και βοηθά τους χρήστες να αποφασίσουν τι να αγοράσουν.
- Βελτιστοποιήστε τα meta data σας
Προσαρμόστε τα meta titles και descriptions για στοχευμένες κατηγορίες προϊόντων. Για παράδειγμα, αν έχετε μια κατηγορία με αθλητικά παπούτσια, το meta title θα μπορούσε να είναι: “Εξοικονόμησε έως 50% σε Αθλητικά Παπούτσια – Black Friday 2024 Προσφορές”.
- Δημιουργήστε μια FAQ σελίδα αποκλειστικά για τη Black Friday
Απαντήστε σε συχνές ερωτήσεις όπως: “Ποια προϊόντα περιλαμβάνονται στις εκπτώσεις;” ή “Τι ώρα ξεκινούν οι προσφορές της Black Friday;”. Με αυτόν τον τρόπο, θα διευκολύνετε τους χρήστες να βρουν γρήγορα απαντήσεις και ταυτόχρονα θα ενισχύσετε την εμπιστοσύνη τους προς την επιχείρησή σας.
Με τα παραπάνω tips της Search Magic, η Black Friday μπορεί να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία και να δώσει νέα ορμή στην επιχείρησή σας, καθώς εκτός από πωλήσεις, μπορεί να συμβάλλει στην αναγνωρισιμότητα του brand σας, και μάλιστα σε μία περίοδο που οι καταναλωτές γίνονται ιδιαίτερα ενεργοί στην αγορά.
Για περισσότερες πληροφορίες και εξειδικευμένη υποστήριξη, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Search Magic https://searchmagic.io/