Media

SEO success story – Πώς η Search Magic αύξησε τα οργανικά έσοδα επιχείρησης κατά 170%

Η Search Magic, κορυφαίο SEO agency με εξειδίκευση στην ανάπτυξη e-commerce επιχειρήσεων, βοήθησε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου να υπερδιπλασιάσει τα έσοδά του σε ελάχιστο χρονικό διάστημα με την ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής SEO και την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνικών. Συγκεκριμένα, το κατάστημα πώλησης ταξιδιωτικών και διακοσμητικών προϊόντων είδε τα καθημερινά του pageviews να αυξάνονται από 7.000 σε 16.000 μέσα σε οκτώ μήνες, ενώ κατά το ίδιο διάστημα τα οργανικά του έσοδα εκτοξεύτηκαν από 14.000 δολάρια σε 38.000 δολάρια.

Όταν η Search Magic ανέλαβε να βοηθήσει την εν λόγω επιχείρηση, κλήθηκε να αντιμετωπίσει μία σειρά τεχνικών και στρατηγικών προβλημάτων καθώς ο ιστότοπος είχε σοβαρά ζητήματα ταχύτητας και κακή δομή σε URL. Ο συνδυασμός αυτών των δύο παραγόντων με την έλλειψη σημαντικού αριθμού προϊόντων και την ανυπαρξία συνολικής στρατηγικής περιεχομένου, είχε ως αποτέλεσμα άσχημη εμπειρία χρήσης, κακά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης και πολύ μικρό αριθμό πωλήσεων.

Για την επίλυση των παραπάνω προβλημάτων της αμερικανικής επιχείρησης εφαρμόστηκε μια ολοκληρωμένη στρατηγική SEO και αναβαθμίστηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ιστότοπου. Αρχικά, η ταχύτητα φόρτωσης αυξήθηκε ραγδαία με την αφαίρεση ανενεργών εφαρμογών Shopify και τη μετατροπή των εικόνων σε WebP. Παράλληλα, αναδιοργανώθηκε η δομή των URL και έγινε εκκαθάριση των sitemaps από σφάλματα 404 για να ξεπεραστούν σημαντικά τεχνικά προβλήματα. Στη συνέχεια, εφαρμόστηκαν νέες μέθοδοι διαχείρισης προϊόντων με αυτοματοποιημένους κανόνες που διασφάλιζαν σωστή διαχείριση των μη διαθέσιμων προϊόντων.

Μεγάλη έμφαση δόθηκε και στην σωστή κατηγοριοποίηση των προϊόντων με βάση τις αναζητήσεις των πελατών και τους επιχειρηματικούς στόχους. Αφενός πραγματοποιήθηκε ενδελεχής έρευνα για να ομαδοποιηθούν τα προϊόντα με τις κατάλληλες λέξεις – κλειδιά και αφετέρου δημιουργήθηκαν θεματικά πακέτα προϊόντων, όπως «Πικνίκ», «Απόδραση για Σαββατοκύριακο», «Ημέρα στην Παραλία» κ.α. Επίσης δημιουργήθηκαν κατηγορίες δώρων με επιλογές σύμφωνα με το διαθέσιμο budget των πελατών, ενώ εφαρμόστηκε μια δυναμική στρατηγική περιεχομένου με ενημερωτικά άρθρα και εσωτερικά links που βελτίωσαν τόσο την εμπειρία πλοήγησης όσο και την απόδοση στις μηχανές αναζήτησης.

Ως αποτέλεσμα, οι ετήσιες εμφανίσεις αυξήθηκαν από 3,2 εκατομμύρια σε 7,8 εκατομμύρια, ενώ το μέσο ποσοστό κλικ (CTR) βελτιώθηκε από 2,9% σε 5,5%. Εντυπωσιακή βελτίωση καταγράφηκε επίσης σε συγκεκριμένες αναζητήσεις προϊόντων στις μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα:

  • Eco-conscious gifts: Άνοδος στη 2η θέση των αναζητήσεων, με 600 μηνιαίες αναζητήσεις (βελτίωση 90 θέσεων).
  • Reusable paper towels: Άνοδος στην 5η θέση των αναζητήσεων, με 13.000 μηνιαίες αναζητήσεις (βελτίωση 64 θέσεων).
  • Wrap scarf: Άνοδος στη 2η θέση των αναζητήσεων, με 50 μηνιαίες αναζητήσεις (βελτίωση 63 θέσεων).

Το επιτυχημένο case study αποδεικνύει τη σημασία της στρατηγικής προσέγγισης στην ανάπτυξη ενός e-commerce καταστήματος. Η χρήση των σωστών εργαλείων και τεχνικών μπορεί να απογειώσει την οργανική επισκεψιμότητα και τα έσοδα, παρέχοντας στους πελάτες μία άριστη εμπειρία αγοράς. Όλα αυτά επιτεύχθηκαν χάρη στην εξειδίκευση και τις στρατηγικές που ανέπτυξε η Search Magic, βοηθώντας το κατάστημα να κατακτήσει νέες κορυφές στον ψηφιακό κόσμο.

close menu