“Μια εταιρεία πληροφορικής που δραστηριοποιείται στον χώρο των επιχειρήσεων, με σκοπό να υποστηρίξει τη λειτουργία τους, πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζει η ίδια τις ανάγκες των πελατών της και να μην περιμένει από αυτούς να της πουν τι θέλουν. Αυτό είναι κάτι πρέπει να το κάνουμε εμείς, αφού εμείς είμαστε οι εξειδικευμένοι”, υποστήριξε ο Χάρης Δημητρακόπουλους, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Softweb σε συνέντευξή του στο ΕΤΒΑVIPEStudio, που λειτουργεί στα γραφεία της ΕΤΒΑ, στη Σίνδο Θεσσαλονίκης και αποτελεί προϊόν συνεργασίας της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. ΑΕ με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ).
Αναφερόμενος ειδικότερα στις ανάγκες της Βιομηχανίας, είπε πως πρέπει να αναγνωρίσει κανείς δύο πολύ βασικά χαρακτηριστικά που έχει ο χώρος αυτός. Το ένα είναι ότι έχει ονοματισμένους πελάτες, δηλαδή πελάτες που τους ξέρει και το άλλο είναι ότι, συνήθως υπάρχει πολύ διευρυμένο πελατολόγιο και μεγάλο πλήθος κωδικών από προϊόντα που παρέχει.
Κι εδώ είναι, σύμφωνα με τον κ. Δημητρακόπουλο, που εντοπίζεται το μεγάλο διαχειριστικό κόστος. “Είναι στο κομμάτι της αλληλεπίδρασης που έχει η εταιρεία με το οικοσύστημά της, το πελατολόγιό της και τους συνεργάτες της. Δηλαδή, όταν έχω να επικοινωνήσω με 1000 ή 2000 πελάτες και να τους ενημερώνω καθημερινά για παλιά και νέα προϊόντα και για τις προσφορές, αν αυτό το κάνω με παραδοσιακούς τρόπους θα χρειαστούν απίστευτες εργατοώρες και ενδεχομένως να γίνουν και πολλά λάθη, τα οποία επίσης μεταφράζονται σε εργατοώρες και οικονομικό κόστος”, σημείωσε.
Για τέτοιου είδους ανάγκες χρειάζονται σύγχρονα και καινοτόμα προϊόντα που θα δίνουν ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις, είπε ο κ. Δημητρακόπουλος και αναφέρθηκε στο Softweb Business Souite, το νέο εργαλείο που ανέπτυξε η Softweb, το οποίο και χαρακτήρισε ναυαρχίδα των προϊοντικών λύσεων που προτείνει η εταιρεία. Όπως εξήγησε: “Είναι μια πλατφόρμα με πάρα πολλές λειτουργικότητες που ψηφιοποιούν τις καθημερινές εργασίες που κάνει κάθε εταιρεία με το οικοσύστημά της. Από το κομμάτι των πωλήσεων, των επιστροφών, της ενημέρωσης για νέα προϊόντα ή και τις προσφορές, μέχρι και τις ανάγκες διαχείρισης της αποθήκης”. Πρόσθεσε ότι “πρόκειται για ένα καινοτόμο εργαλείο που ουσιαστικά ενώνει δύο κόσμους: Έχει στην καρδιά του και το web και το mobile περιβάλλον και έτσι “πιάνει” οποιονδήποτε τύπο χρήστη”
Σε ό,τι αφορά τους ανθρώπους κάποιας ηλικίας που δεν είναι απολύτως εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, ο κ. Δημητρακόπουλος είπε ότι αυτούς πρέπει να τους μυήσουμε σε πιο απλά πράγματα στην αρχή, έτσι ώστε να εξοικειωθούν για να ζητήσουν στη συνέχεια περισσότερα πράγματα”.
Σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην Ελλάδα είπε ότι “παρόλο που το ευαγγελίζονται πάρα πολλές επιχειρήσεις, επί της ουσίας δεν έχει γίνει ακόμη πραγματική δουλειά στο κομμάτι αυτό”.
Η εταιρεία Softweb εξειδικεύεται στην ανάπτυξη Web και Mobile επιχειρηματικών λογισμικών και λύσεων και απασχολεί 55 εργαζόμενους με μέσο όρο ηλικίας τα 35 έτη.