Η Vodafone είναι ο ανάδοχος του έργου του δήμου Πειραιά για την υλοποίηση “Συντονιστικού Κέντρου και Κέντρου Επαναφοράς Λειτουργίας σε περίπτωση καταστροφής για την παρακολούθηση της ασφάλειας και λειτουργίας του δήμου”, έναντι 1,38 εκατ. ευρώ.
Το έργο περιλαμβάνει:
- Κέντρο Λειτουργίας και Συντονισμού, το οποίο θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα σε 24ωρη βάση να λαμβάνει πληροφορίες, να τις διαχειρίζεται, να ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες. –
- Κέντρο Επαναφοράς Λειτουργίας σε περίπτωση καταστροφής (disaster recovery).
- Σύστημα διαχείρισης σχεδίων πολιτικής προστασίας και πολιτικών ασφαλείας.
- Προηγμένο σύστημα Κυβερνοασφάλειας (Cybersecurity) και Ασφάλειας με λειτουργίες Τεχνητής Νοημοσύνης.
- Σύστημα καταμέτρησης πληθυσμού και επιτήρησης κοινόχρηστων χώρων του δήμου μέσω έξυπνων καμερών.
- Ολοκληρωμένο σύστημα ελεγχόμενης πρόσβασης σε κοινόχρηστους χώρους για την ασφάλεια και την αποφυγή συνωστισμού.