Την Digimark εμπιστεύθηκε η Αρτοποιία Καραμολέγκος για την υλοποίηση του ψηφιακού της μετασχηματισμού, επιλέγοντας λύση Unified Communications με τηλεφωνικό κέντρο IP από την 3CX. Το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια λογισμικού, τις τηλεφωνικές συσκευές καθώς και υπηρεσίες εγκατάστασης και παραμετροποίησης. Η λύση που πρότεινε και εγκατέστησε η Digimark περιλαμβάνει IP τηλεφωνικά κέντρα διασυνδεδεμένα μεταξύ τους.
Τα κέντρα που εγκατέστησε η Digimark βρίσκονται σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες στα εργοστάσια της Αθήνας, στο εργοστάσιο της Ρουμανίας και της αλυσίδας Απολλώνιο. Η λύση καθιστά δυνατή και δωρεάν την επικοινωνία των χρηστών του ενός τηλεφωνικού κέντρου με χρήστη άλλου τηλεφωνικού κέντρου καλώντας απλώς τον εσωτερικό του αριθμό, είτε όταν βρίσκεται στο σταθερό, στο κινητό, στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή στο tablet. Η καλύτερη διαχείριση των εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων με χρήση Webclient, Apps, καταγραφής κλήσης, HelpDesk και γραμμής καταναλωτών μείωσε
σημαντικά τον αριθμό των αναπάντητων κλήσεων.
«Με την εγκατάσταση της λύσης Unified Communications με IP PBX της 3CX από την Digimark στον όμιλο, αυξήθηκε η παραγωγικότητα και βελτιώθηκε η εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία, αφού παρέχει στους χρήστες εξελιγμένες δυνατότητες. Με το νέο τηλεφωνικό κέντρο οι εργαζόμενοι της εταιρείας είναι πλέον πιο αποτελεσματικοί και ευέλικτοι αφού δεν εξαρτώνται από τη συσκευή του γραφείου τους και μπορούν να είναι συνεχώς και από παντού συνδεδεμένοι με αυτό», δήλωσε ο Γιώργος Αχιλλιάς, IT Manager στην Καραμολέγκος