Η εταιρεία branding, σχεδιασμού και κατασκευής ιστοσελίδων k2design ανέλαβε και ολοκλήρωσε τη νέα ιστοσελίδα του Ούζου Βαρβαγιάννη.
Ο πλήρης επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας είχε ως προτεραιότητα την ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης του χρήστη από οποιαδήποτε συσκευή, από κοινού με την πλήρη ανανέωση της εταιρικής εικόνας, βάσει του rebranding που ολοκλήρωσε η Ποτοποιία Ι. Βαρβαγιάννης ΕΠΕ σε εταιρικό λογότυπο και ετικέτες. Η νέα ιστοσελίδα περιλαμβάνει ιστορική κατηγορία, όπου ο επισκέπτης μπορεί να «ταξιδέψει» από το 1860 έως το σήμερα, εμβαθύνοντας στην ιστορία του ούζου, να ανακαλύψει τη διαδικασία από την προετοιμασία μέχρι το τελικό προϊόν κι ακόμη, να γνωρίσει τις τέσσερις διαφορετικές διαθέσιμες εμπορικές ετικέτες.
Η εταιρεία δίνει βάση στον ξεκάθαρο προϊοντικό ανασχεδιασμό, με την ενσωμάτωση των brands Εύζωνα και Αφροδίτης σε κόκκινη και μαύρη ετικέτα Ούζου Βαρβαγιάννη αντίστοιχα, με φρέσκια διάθεση και αίσθηση μινιμαλισμού. Κυριαρχούν λευκοί χώροι και μεγάλες φόρμες, όπως και σχήματα και σχέδια, βασισμένα στα βασικά χαρακτηριστικά και προδιαγραφές της ιστορικής ετικέτας του Ούζου Βαρβαγιάννη