Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Στην Mellon Technologies τα smart lockers και η πλατφόρμα ραντεβού των ΕΛΤΑ

Στην Mellon Technologies κατοχυρώθηκαν τελικά οι δυο διαγωνισμοί που είχε προκηρύξει ο ΕΛΤΑ, με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιων προς τους καταναλωτές.

Ο ένας διαγωνισμός αφορά στην “Εγκατάσταση Συστημάτων Smart Lockers” με συνολική τιμή προσφοράς 420.000 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (520.800 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.). Η υπηρεσία Smart Lockes. έχει στόχο να μειώσει τις ουρές στα ταχυδρομεία και την οποία περιλαμβάνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ που βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα, εμπλουτίζοντας τις υποδομές της εταιρείας με αυτοματισμούς και αυξάνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει στον τελικό καταναλωτή.

Τα ντουλάπια αυτόματης παραλαβής (Smart Lockers), θα επεκτείνει την δυνατότητα εξυπηρέτησης σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τα ψηφιακά καταστήματα 24ωρης λειτουργίας, θα αρχίσουν να τοποθετούνται άμεσα σε καταστήματα των ΕΛΤΑ και σε άλλα πολυσύχναστα σημεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Στόχος είναι βέβαια είναι να επεκταθούν και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, ούτως ώστε ο πελάτης να μπορεί να παραδίδει και να παραλαμβάνει την αλληλογραφία ή το δέμα του 24 ώρες το 24ώρο με την χρήση ενός ειδικού κωδικού που θα λαμβάνει μέσω της εφαρμογής στο smartphone του.

Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά τη Διαγωνιστική Διαδικασία για την Εγκατάσταση συστημάτων προτεραιότητας για επιλεγμένα καταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων με δυνατότητα web, mobile ticketing και ραντεβού». Ανάδοχος είναι η εταιρεία MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε., σύμφωνα με την Προσφορά της (Τεχνική και Οικονομική), με συνολική τιμή προσφοράς 416.200 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, (516.088 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%).

Η εφαρμογή, θα ειδοποιεί τον πελάτη των φυσικών καταστημάτων για το πότε έρχεται η σειρά του να εξυπηρετηθεί στο γκισέ. Μέσω της εφαρμογής, οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας για ταμειακή εξυπηρέτηση από το Κατάστημα των ΕΛΤΑ και στη συνέχεια να ειδοποιούνται (ηλεκτρονικά μέσω του smartphone τους) όταν πλησιάζει η σειρά τους, ώστε να επιστρέψουν σε αυτό. Η εν λόγω εφαρμογή εκτιμάται ότι θα μειώσει δραστικά την άσκοπη αναμονή εντός και εκτός των καταστημάτων αλλά και τις ουρές που παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα λόγω κορονοϊού.

close menu