Τραγική ημέρα η 1η Μαρτίου για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε προς το παρόν την ζωή σε 32 συμπολίτες μας. Οι συνθήκες θα διερευνηθούν (ως συνήθως) θα διαπιστωθούν τα αίτια (ως συνήθως), θα καταλογισθούν οι ευθύνες (ως συνήθως), θα τιμωρηθούν κάποιοι (ως συνήθως), όμως αν δεν αποκτήσουν επί τέλους τα ανάλογα συστήματα ασφαλείας (που πρέπει φυσικά και να λειτουργούν) θα θρηνούμε θύματα και θα λέμε τα ίδια και τα ίδια.
Μπορεί και πρέπει να καμαρώνουμε για την ψηφιακή Ελλάδα, δυστυχώς όμως ο ελληνικός σιδηρόδρομος έχει μείνει στην εποχή του Τρικούπη, όσον αφορά στην ασφάλεια των σιδηροδρομικών δικτύων και τα ψηφιακά συστήματα που απαιτούνται για να έχουμε τρένα με 200 χιλιόμετρα την ώρα την στιγμή που στην Ευρώπη αυτή η ταχύτητα είναι πλέον ξεπερασμένη.
ΕΔΩ διαβάστε την καταγγελία του Πρόεδρου των Μηχανοδηγών ότι «Δεν λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας».
ΕΔΩ διαβάστε ρεπορτάζ στο ethnos.gr που από το 2020 περιέγραφε την τραγική κατάσταση στην ασφάλεια των σιδηροδρόμων