• Τελευταία
To Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έτοιμο για διαπραγματεύσεις για τις ψηφιακές αγορές

Στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο

08/03/2022
Η Επιτροπή ξεκινά διαβούλευση σχετικά με τη δέσμη μέτρων νομοθετικής πράξης για τις ψηφιακές υπηρεσίες

Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για την προστασία των πολιτών από τον κίνδυνο ριζοσπαστικοποίησης και στρατολόγησης στο διαδίκτυο από εξτρεμιστές

26/01/2023
H Google έχασε την έφεση για πρόστιμα 9,5 δισ. δολαρίων από την ΕΕ

Η Google δεσμεύεται να συμμορφωθεί με τους κανόνες της ΕΕ

26/01/2023
Επενδύσεις 687 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

Επενδύσεις 687 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

26/01/2023
Διαγωνισμός 55 εκατ. ευρώ για  πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας από την ΚτΠ

Η Κομισιόν εγκαινίασε αγροτικό παρατηρητήριο

26/01/2023
Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

26/01/2023
Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

26/01/2023
Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

26/01/2023
Κακόβουλο λογισμικό κρύβεται πίσω από κορυφαίους υποψηφίους για βραβείο Grammy

Kaspersky: Πώς το ChatGPT αλλάζει τον κόσμο της κυβερνοασφάλειας

26/01/2023
Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

26/01/2023
Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

26/01/2023
ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

26/01/2023
Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

26/01/2023
Οι εταιρείες πληροφορικής οδηγούν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το 2021

ΚΕΠΕ: Η ανάκτηση επενδυτικής βαθμίδας θα έχει θετικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη

26/01/2023
Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

26/01/2023
“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

26/01/2023
Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

26/01/2023
Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

26/01/2023
Τεχνητή Νοημοσύνη, ΙοΤ και blockchain στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Κυριάκος Πιερρακάκης: “Θα ψηφιοποιήσουμε το σύνολο του κράτους”

26/01/2023
Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

26/01/2023
Κατά 198% αυξήθηκαν οι αφίξεις digital nomads στην Αθήνα σε μια πενταετία

Διαγωνισμός 72,46 εκατ. ευρώ για την τηλεργασία στον Δημόσιο από την ΚτΠ

26/01/2023
Παρασκευή 27-01-2023 | 12:27
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Έρευνες - Μελέτες

Στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο

08/03/2022
σε: Έρευνες - Μελέτες, Τάσεις & εξελίξεις, Τεχνολογίες
To Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έτοιμο για διαπραγματεύσεις για τις ψηφιακές αγορές
3
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
42
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η ραγδαία αύξηση του ηλεκτρονικού τζίρου στην Ελλάδα συνεχίστηκε και το 2021, μετά την μεγάλη αύξηση που παρατηρήθηκε το 2020 λόγω της πανδημίας με ολοένα και περισσότερους καταναλωτές να αγοράζουν για πρώτη φορά προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο.

Τα στοιχεία της έρευνας που προέκυψαν από την Focus Bari και το Pricefox.gr, δείχνουν ότι οι 3 επικρατέστεροι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) και οι ηλεκτρονικές αγορές. Το πρώτο εξάμηνο του 2021 παρατηρήθηκε μεγάλη αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2019, με την αύξηση να φτάνει το 22%. Παρατηρείται μια στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Χρήση διαδικτύου ανά ηλικιακή ομάδα
Το 94% των Ελλήνων είναι ενεργοί χρήστες του διαδικτύου. Παρόλο που οι Έλληνες μέχρι 44 ετών είναι όλοι χρήστες του διαδικτύου, η πανδημία έχει επιταχύνει την διείσδυση μεγαλύτερων ηλικιακών ομάδων στο διαδίκτυο με το 76% της ηλικιακής ομάδας 65-74 να είναι πλέον ενεργοί χρήστες του διαδικτύου, αύξηση που φτάνει το 23% τα τελευταία 2 χρόνια.

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
To Facebook είναι το πιο δημοφιλές μέσω κοινωνικής δικτύωσης, ακολουθεί το Messenger και το Viber. Οι νέοι λογαριασμοί στο Instagram αυξήθηκαν, προσπερνώντας το YouTube. Το TikTok είναι το μέσο με την μεγαλύτερη αύξηση το 1ο εξάμηνο του 2021 σε σχέση με το 2o εξάμηνο του 2020 με αύξηση που έφτασε το 43%.

Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα
Οι Έλληνες αναδεικνύονται πρωταθλητές στην Ευρώπη στο πόσο γρήγορα αγκαλιάζουν τις online αγορές.

Οι Έλληνες αγοράζουν δεκάδες προϊόντα και υπηρεσίες. Ρούχα, Παπούτσια, Ηλεκτρονικά, Ηλεκτρονικές Συσκευές και καλλυντικά, είναι πιο συνήθεις κατηγορίες ηλεκτρονικών συναλλαγών. Με τις κατηγορίες που παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση να είναι οι ηλεκτρονικές συσκευές (+61%) και τα είδη σπιτιού όπως επίσης και τα έπιπλα (+40%).

Πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες στο ηλεκτρονικό τους καλάθι

Σε επίπεδο 6μήνου οι Έλληνες καταναλωτές κατά μέσο όρο σχεδόν διπλασίασαν το ποσό που ξοδεύουν online από 473 ευρώ το 2020 σε 806 ευρώ το 2021. Οι ηλικίες 35-44 έχουν το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό καλάθι κατά μέσο όρο σε εξάμηνη βάση στα 944 ευρώ.

Πώς πληρώνουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο

Η πληρωμή με μετρητά κατά την παραλαβή και οι χρεωστικές κάρτες, είναι με διαφορά οι πιο κοινοί τρόποι πληρωμής. Οι πληρωμές με μετρητά αυξήθηκαν σημαντικά (+18%) επιστρέφοντας στην πρώτη θέση αλλά πολύ κοντά με τις χρεωστικές κάρτες που ακολουθούν. Στους υπόλοιπους τρόπους πληρωμής παρατηρείται αύξηση στις τραπεζικές μεταφορές και στις πληρωμές viva wallet (+50%).

Ηλεκτρονικές συναλλαγές σε ασφαλιστικά προϊόντα

Μετά από μια αύξηση το 1ο εξάμηνο του 2020 (+112%), το ποσοστό των καταναλωτών που αγόρασε ασφαλιστικά προϊόντα online, έχει παραμείνει σχεδόν σταθερό στο 10.8%.

Αναλύοντας το προφίλ των καταναλωτών που αγόρασαν ασφάλεια online, προκύπτει ότι το 33% αυτών (δηλαδή 1 στους 3) προχώρησε σε περισσότερες από μία αγορές ασφάλειας online κατά τη διάρκεια του 1ου εξαμήνου 2021. Οι καταναλωτές που αγοράζουν ασφάλεια online είναι ως επί το πλείστον πιο εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές συνολικά. Επίσης το ηλεκτρονικό καλάθι όσων αγοράζουν ασφάλεια online, είναι αρκετά μεγαλύτερο από αυτούς που δεν αγοράζουν ασφάλεια οnline, με τους πρώτους να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 1293 ευρώ το εξάμηνο σε σχέση με 806 ευρώ.

Επιπλέον, όσοι αγοράζουν ασφάλεια online πραγματοποιούν περισσότερες ηλεκτρονικές συναλλαγές (29 σε σχέση με 21) κατά τη διάρκεια ενός εξαμήνου σε σχέση με αυτούς που δεν σκέφτονται την online ασφάλεια.

Ασφάλεια αυτοκινήτου online

Αν και στην Ελλάδα το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν ασφάλεια αυτοκινήτου online είναι μικρότερο από τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο, παρατηρούμε ότι όλο και περισσότεροι Έλληνες κατανοούν ότι στο διαδίκτυο δεν μπορείς μόνο να αγοράσεις στην καλύτερη τιμή, αλλά και να λάβεις ένα εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης κάτι που αποτελεί προτεραιότητα στην αγορά υπηρεσιών. Στην Ελλάδα, μόλις σχεδόν το 11% των Ελλήνων αγοράζει την ασφάλεια του online και περίπου οι μισοί από αυτούς χρησιμοποιούν πλατφόρμες αναζήτησης για να συγκρίνουν τιμές της αγοράς. Πολύς κόσμος ακόμη δεν γνωρίζει ότι μπορεί να εξοικονομήσει έως και 40% ετησίως για το ίδιο πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου επωφελούμενος από την σύγκριση προσφορών της αγοράς. Οι καταναλωτές μέσα από τις online πλατφόρμες σύγκρισης τιμών για ασφάλεια αυτοκινήτου μπορούν να φτιάξουν το πακέτο με τις καλύψεις που θέλουν online, να συγκρίνουν όλη την ασφαλιστική αγορά και να πληρώσουν την ασφάλεια αυτοκινήτου τους ακόμη και με άτοκες μηνιαίες δόσεις.

 

Λέξεις-κλειδιά: Focus Baripricefox.grηλεκτρονικό εμπόριο
Κοινοποίηση1Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Restart mAI city: το ψηφιακό μέλλον των Τρικάλων μέσα από ψηφιακό νόμισμα και μέτρηση ευεξίας των πολιτών

Επόμενη δημοσίευση

Ενημερωτική εκδήλωση «Χρηματοδότηση και Υποστήριξη της Καινοτομίας στον Ορίζοντα Ευρώπη»

Σχετικά Άρθρα

Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

26/01/2023
Κακόβουλο λογισμικό κρύβεται πίσω από κορυφαίους υποψηφίους για βραβείο Grammy

Kaspersky: Πώς το ChatGPT αλλάζει τον κόσμο της κυβερνοασφάλειας

26/01/2023
Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

26/01/2023
Τα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εκφράζουν μεγάλη αισιοδοξία για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, που μετριάζεται όμως από μια διάθεση ρεαλισμού

Τα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εκφράζουν μεγάλη αισιοδοξία για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, που μετριάζεται όμως από μια διάθεση ρεαλισμού

25/01/2023
Επόμενη δημοσίευση
Ενημερωτική εκδήλωση «Χρηματοδότηση και Υποστήριξη της Καινοτομίας στον Ορίζοντα Ευρώπη»

Ενημερωτική εκδήλωση «Χρηματοδότηση και Υποστήριξη της Καινοτομίας στον Ορίζοντα Ευρώπη»

ΚΕΜΕΦΙ και Eurolife χαρτογραφούν την θέση της γυναίκας στην σύγχρονη ελληνική κοινωνία

ΚΕΜΕΦΙ και Eurolife χαρτογραφούν την θέση της γυναίκας στην σύγχρονη ελληνική κοινωνία

Aύξηση 56% στις online πωλήσεις σούπερ μάρκετ το 2021

Οι ΗΠΑ απαγόρευσαν την εισαγωγή ρωσικού πετρελαίου και βάζουν “φωτιά” στη αγορά ενέργειας

Οι ΗΠΑ απαγόρευσαν την εισαγωγή ρωσικού πετρελαίου και βάζουν "φωτιά" στη αγορά ενέργειας

Εργασία από το σπίτι. Μπορούν οι επιστήμονες να εργαστούν απομακρυσμένα;

Διαγωνισμός για την υβριδική εργασία και το μέλλον της τηλεργασίας από την ΚτΠ

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.