Media

Συνδρομητικά παιχνίδια χωρίς διαφημίσεις μέσω smartphones από το Netflix

Η δημοφιλής πλατφόρμα του Netflix προσπαθώντας να επεκτείνει περαιτέρω τα έσοδά της και να  διεισδύσει σε μία νέα αγορά, έχοντας ως κύριο στόχο να πολλαπλασιάσει τους συνδρομητές της, εγκαινιάζει τα πρώτα συνδρομητικά βιντεοπαιχνίδια.

Αυτά τα βιντεοπαιχνίδια προσφέρονται  μέσω «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων (smartphones) παγκοσμίως χωρίς διαφημίσεις. Η εταιρεία μάλιστα  άρχισε ήδη την κυκλοφορία μίας αναβαθμισμένης εφαρμογής  για κινητά Android, η οποία θα δείχνει ποια games είναι διαθέσιμα για «κατέβασμα» (download) από τους χρήστες.

Για αρχή, σύμφωνα με το BBC, θα είναι διαθέσιμα στους συνδρομητές του Netflix, τα εξής mobile games: Stranger Things: 1984, Stranger Things 3: The Game, Card Blast, Teeter Up και Shooting Hoops. Τα πρώτα δύο παιγνίδια σχετίζονται με τη δημοφιλή ομώνυμη σειρά Stranger Things του Netflix. Περισσότερα παιγνίδια θα ακολουθήσουν και το Netflix υπόσχεται ότι δεν θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις ούτε αγορές μέσα στην εφαρμογή, όπως συμβαίνει συχνά σε άλλα παιγνίδια.

Η εταιρεία ανέφερε ότι «αυτή είναι η αρχή ενός μακριού ταξιδιού» και θα κάνει τη διαφορά προσφέροντας «αποκλειστικά παιγνίδια κινητής χωρίς διαφημίσεις ή αγορές μέσα στην εφαρμογή, τα οποία θα περιλαμβάνονται στη συνδρομή του Netflix». Προς το παρόν, τα παιγνίδια αφορούν μόνο κινητά και τάμπλετ με Android, αλλά τους επόμενους μήνες θα υπάρξουν και παιγνίδια για συσκευές iOS της Apple

TAGS:

close menu