Σκληρή είναι η μάχη του ανταγωνισμού μεταξύ των παρόχων συνδρομητικών υπηρεσιών τηλεόρασης. Cosmote και NOVA, με «όχημα» -και- τις αθλητικές τους μεταδόσεις, έχουν καταφέρει να αποκτήσουν τη «μερίδα του λέοντος» στην αγορά, με τη Vodafone ΤV να έχει μπει κι εκείνη δυναμικά στο «παιχνίδι» το τελευταίο διάστημα, με μία σειρά προσφορών.
Σε κάθε περίπτωση, τα νούμερα των συνδρομητών που εμφανίζονται δεν έχουν και μεγάλη σχέση με τον αριθμό των πραγματικά ενδιαφερόμενων. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι συνολικά οι συνδρομητές Cosmote και ΝΟVA ξεπερνούν οριακά το 1,1 εκατ., την ώρα που οι χρήστες πειρατικών προγραμμάτων στη χώρα μας υπολογίζονται μέχρι και στις 900.000.
Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι μιλάμε για 1,1 εκατ. συνδέσεις και όχι χρήστες. Κι αυτό διότι είναι σύνηθες το φαινόμενο κάποιος να διαθέτει συνδρομή και στις δύο πλατφόρμες που προσφέρουν αθλητικό περιεχόμενο. Αντιθέτως, στην «πειρατική» συνδρομητική, ο λόγος γίνεται για πελάτες. Εύκολα λοιπόν εξάγεται το συμπέρασμα ότι για κάθε έναν θεατή που επιλέγει την νόμιμη οδό, ένας άλλος αναζητά «πλάγιους» τρόπους για να απολαύσει το σχετικό περιεχόμενο.
Γι’ αυτό, διάφορες έρευνες οι οποίες κάνουν λόγο για χαμηλή διείσδυση των συνδρομητικών υπηρεσιών στη χώρα μας (αλλά και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, όπου επίσης υπάρχει έντονο το φαινόμενο της πειρατείας) δε μπορούν να θεωρηθούν 100% αξιόπιστες, επειδή ακριβώς δεν συνυπολογίζουν το συγκεκριμένο στοιχείο.
Για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου πατήστε ΕΔΩ