Η e-satisfaction.com και η Toyota Ελλάς, επεκτείνουν τη συνεργασία τους για την παρακολούθηση και μέτρηση της Εμπειρίας Καταναλωτή (Customer Experience) σε ολόκληρο το δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων. Μέσα από τη συνεργασία που έχει ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2022, συλλέγεται και αναλύεται η ανατροφοδότηση από πελάτες των συνεργείων και της έκθεσης, με στόχο την ανάδειξη των καλών πρακτικών που οδηγούν σε μία ουσιαστική εμπειρία για τον πελάτη, τη διαφοροποίηση που απαιτούν στην εξυπηρέτησή τους, αλλά κυρίως την κατανόηση των ζητημάτων ή των νέων τάσεων που εντοπίζονται.
«Στην Toyota Ελλάς, όπως άλλωστε ισχύει παγκοσμίως για τις μάρκες Toyota και Lexus που εκπροσωπούμε, ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο. Η συνεργασία μας με την e-satisfaction.com διατρέχει όλο το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυό μας ανά την Ελλάδα και στοχεύει στην έγκαιρη παροχή όχι μόνο των ζητημάτων που ενδέχεται να προκύψουν, αλλά κυρίως την κατανόηση των διαφορετικών αναγκών των πελατών μας και του τρόπου που μπορούμε να οδηγήσουμε τις αλλαγές που θα βελτιστοποιήσουν την εμπειρία τους μαζί μας», αναφέρει η Customer Experience Director της Toyota Ελλάς, Αγγελική Τσενέ. Αντίστοιχα η Γενική Διευθύντρια της e-satisfaction.com, Μαντλέν Μπαλατλιάν, δηλώνει «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επέκταση αυτής της συνεργασίας. Η Toyota Ελλάς είναι μια εταιρεία αφοσιωμένη στον πελάτη, έτοιμη να κάνει το παραπάνω βήμα στο CX, μετατρέποντας την ανατροφοδότηση από τους πελάτες σε ενέργειες, με τη χρήση της λύσης μας. Στην e-satisfaction.com μας ενδιαφέρει η ανατροφοδότηση των πελατών (customer feedback) να έχει και λειτουργικό και πρακτικό χαρακτήρα, ώστε να βοηθά άμεσα τις εταιρείες όπως η Toyota Ελλάς, να λαμβάνουν αξία από αυτό.»
H επέκταση της συνεργασίας επισφραγίστηκε ήδη με την πρώτη επιτυχία, με τη διάκριση της ομάδας στα φετινά UX | CX Awards, με Silver Βραβείο στην κατηγορία Best in Automotive για το case “e-satisfaction.com & Toyota Hellas: How to become the best Customer Centric Automotive Player”.