Πέμπτη 22-04-2021 | 02:16
15 °c
Athens
16 ° Πε
16 ° Πα
16 ° Σα
14 ° Κυ
15 ° Δε
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Tailwind & GWI φέρνουν την μεγαλύτερη έρευνα καταναλωτών παγκοσμίως και στην Ελλάδα

29/03/2021
σε: Έρευνες - Μελέτες, Τεχνολογίες
Tailwind & GWI φέρνουν την μεγαλύτερη έρευνα καταναλωτών παγκοσμίως και στην Ελλάδα
2
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
28
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η Tailwind, μια εταιρεία του ομίλου TDG,  συστήνει στην Ελλάδα την GWI (πρώην GlobalWebIndex), την κορυφαία εταιρία έρευνας καταναλωτών και δίνει στους σύγχρονους Έλληνες marketers άμεσα και ψηφιακά τις απαντήσεις που χρειάζονται για να αποκωδικοποιήσουν τις στάσεις, συμπεριφορές και ανάγκες των σύγχρονων Ελλήνων.

Η έρευνα σκιαγραφεί τον Έλληνα καταναλωτή χρησιμοποιώντας 40.000 χαρακτηριστικά και αποτυπώνει με μοναδικό τρόπο τη σημασία όλων των σημείων επαφής μεταξύ καταναλωτών και brands. Μέσω της real time πρόσβασης στην online πλατφόρμα της GWI και με την υποστήριξη της τοπικής ομάδας, επιχειρήσεις και brands στην Ελλάδα μπορούν πλέον να καθορίσουν και να κατανοήσουν το κοινό τους με υψηλή ευκρίνεια, να διαμορφώσουν και να αξιολογήσουν το positioning και το μήνυμά τους και να αποκτήσουν πραγματικά πελατοκεντρική στρατηγική βασισμένη σε στοιχεία.

Εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο όπως η Linkedin, η Microsoft, το Spotify και το Twitter χρησιμοποιούν την GWI για να λάβουν σημαντικές αποφάσεις για τη στρατηγική επικοινωνίας τους.

Η Εύα Χριστοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της TailWind EMEA, δηλώνει:
«Οι συνθήκες κάνουν ακόμη πιο επιτακτική την ανάγκη για βαθιά κατανόηση των καταναλωτών με άμεσο και λεπτομερή τρόπο ώστε η λήψη αποφάσεων να βασίζεται σε ενημερωμένα insights. Η GWI εκσυγχρονίζει την έρευνα καταναλωτών σε 40+ χώρες στον κόσμο και πετυχαίνει να δίνει σε εταιρείες και brands τη σαφήνεια που χρειάζονται για να λάβουν real time αποφάσεις αποτυπώνοντας με ακρίβεια τη συμπεριφορά των τοπικών, ειδικών και παγκόσμιων κοινών.
Είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε και στην Ελλάδα να συμβάλλουμε σε αυτή την κατεύθυνση βοηθώντας τους συνεργάτες μας να πλοηγηθούν με σιγουριά ακόμη και σε περιόδους μεγάλων αλλαγών».

Ο Jason Mander, Chief Research Officer της GWI προσθέτει:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσθέτουμε την Ελλάδα ως την 47η αγορά στη πλατφόρμα μας, επιτρέποντας στους marketers να εμβαθύνουν στις επιλογές, τις ψηφιακές συνήθειες και τις συμπεριφορές των σύγχρονων Ελλήνων καταναλωτών. Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις εφαρμογές και τους ιστότοπους που χρησιμοποιούν, μέχρι τα media που προτιμούν, τις online «διαδρομές» που ακολουθούν όταν αγοράζουν στο διαδίκτυο και την αλληλεπίδρασή τους με τα brands, η GWI δείχνει στους marketers τι κάνει το κοινό-στόχος τους και γιατί».

Λέξεις-κλειδιά: GWITailwind
Κοινοποίηση1Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

TP – Link: Κάμερες εσωτερικού και εξωτερικού χώρου του brand Tapo για 24ωρη παρακολούθηση οικιακών και επαγγελματικών εγκαταστάσεων

Επόμενη δημοσίευση

Στην παγκόσμια λίστα “World’s Most Ethical Companies®” του Ethisphere Institute συμμετέχει ο ΟΤΕ

Σχετικά Άρθρα

Οριστικοί πίνακες κατάταξης 3.400 ωφελουμένων του νέου Προγράμματος Ψηφιακής Επαγγελματικής Κατάρτισης ΟΑΕΔ – Google Ελλάδας

Μνημόνιο συνεργασίας Amazon και ΟΑΕΔ για ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων

21/04/2021
Το διαβόητο Phorpiex Botnet, το πιο διαδεδομένο κακόβουλο λογισμικό τον Νοέμβριο

1.3 δισ. δολάρια σε ανεπιθύμητες συναλλαγές από malware στο κινητό απέτρεψε η UPSTREAM

21/04/2021
Οι προβλέψεις της SAS για το 2021: Συνεχίζεται η επιτάχυνση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της ψηφιακής μετάβασης

Ευρωπαϊκό όραμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη

21/04/2021
Cisco: Σχεδόν 9 στους 10 εργαζόμενους θέλουν να συνεχίσουν την τηλεργασία και μετά την πανδημία

“Μπαράζ” προσλήψεων ετοιμάζουν οι ελληνικές εταιρείες μετά την πανδημία

21/04/2021
Επόμενη δημοσίευση
Υπερδιπλασιασμό των καθαρών κερδών του ΟΤΕ στο δ’ τρίμηνο και αύξησή τους κατά σχεδόν 46% στο δωδεκάμηνο

Στην παγκόσμια λίστα “World’s Most Ethical Companies®” του Ethisphere Institute συμμετέχει ο ΟΤΕ

Η Nereus Digital Bunkers παρουσιάζει την καινοτόμο ψηφιακή πλατφόρμα εμπορικής διαχείρισης ναυτιλιακών καυσίμων, NEREUS

Η Nereus Digital Bunkers παρουσιάζει την καινοτόμο ψηφιακή πλατφόρμα εμπορικής διαχείρισης ναυτιλιακών καυσίμων, NEREUS

‘Παίξε δυνατά’ σε υψηλότερο επίπεδο με τις LG OLED BX τηλεοράσεις και απόκτησε επιστροφή αξίας έως και 300€

‘Παίξε δυνατά’ σε υψηλότερο επίπεδο με τις LG OLED BX τηλεοράσεις και απόκτησε επιστροφή αξίας έως και 300€

Oι μισοί CEOs παγκοσμίως δεν αναμένουν επιστροφή στην κανονικότητα πριν το 2022

Oι μισοί CEOs παγκοσμίως δεν αναμένουν επιστροφή στην κανονικότητα πριν το 2022

ICTplus

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.