Η συνολική αξία του ψηφιακού περιεχομένου θα φτάσει τα 432 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2026, σύμφωνα με μελέτη της Juniper Research, από 211 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 105% κατά την επόμενη πενταετία. Αυτό το μεγάλο νούμερο περιλαμβάνει έσοδα από πληρωμές ανά λήψη, τις δαπάνες περιεχομένου εφαρμογών και παιχνιδιών, τα έσοδα από συνδρομές και τις διαφημιστικές δαπάνες σε ψηφιακό περιεχόμενο.
Η νέα μελέτη προσδιόρισε τα παιχνίδια ως τον τομέα που θα δημιουργήσει τα υψηλότερα έσοδα έως το 2026. αντιπροσωπεύοντας το 45% της παγκόσμιας αξίας. Προέβλεψε ότι, καθώς οι συνδρομητικές υπηρεσίες αυξάνονται σε δημοτικότητα, οι πάροχοι ψηφιακών παιχνιδιών πρέπει να διαφοροποιούν τις υπηρεσίες τους μέσω μοναδικού περιεχομένου (π.χ. τα αμφιλεγόμενα loot boxes). Τόνισε ,επίσης, την άμεση ανάγκη σχέσεων μεταξύ πλατφορμών ψηφιακού περιεχομένου και εξειδικευμένου περιεχομένου για την καλύτερη θέση των υπηρεσιών για μελλοντική ανάπτυξη.
Μεγιστοποίηση της αξίας των συνδρομών
Η έκθεση προβλέπει ότι θα υπάρχουν πάνω από 3,3 δισεκατομμύρια χρήστες παιχνιδιών μέχρι το 2026, από 2,7 δισεκατομμύρια το 2021 και προέτρεψε τους εκδότες παιχνιδιών να αξιοποιήσουν αυτή την ανάπτυξη προσφέροντας συνδρομές που αξιοποιούν εκτεταμένες συνεργασίες περιεχομένου για την παροχή τακτικά ενημερωμένου περιεχομένου που να δικαιολογεί το συνεχιζόμενο κόστος συνδρομής.
Πάνω από το ήμισυ των δαπανών ψηφιακού περιεχομένου θα προέρχεται από τα smartphones. Ωστόσο, καθώς οι συνδρομές γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικές, εξειδικευμένοι τομείς, όπως η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Η έκθεση προσδιόρισε 2 βασικές κατηγορίες συσκευών που αναμένεται να παράσχουν τις νέες ευκαιρίες εσόδων κατά την επόμενη πενταετία: headset εικονικής και ενισχυμένης πραγματικότητας και έξυπνα ηχεία. Προέβλεψε ότι τα έσοδα από το ψηφιακό περιεχόμενο που αποδίδονται σε αυτές τις κατηγορίες συσκευών θα αυξηθούν από 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, σε 8,1 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026.
Τέλος, το 50% του ποσού αυτού θα πάει στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α. και το υπόλοιπο στην Ασία – Κίνα.