Το συνέδριο «The Power of e-Commerce by Skroutz» ολοκληρώθηκε με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή από επαγγελματίες εμπόρους και brands, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση για τις εξελίξεις του κλάδου παγκοσμίως. Το all-day συνέδριο που διοργάνωσε το Skroutz, προσέφερε πολύτιμα δεδομένα για τις τάσεις του κλάδου και τις νέες παγκόσμιες αγορές, και παρουσίασε τα πιο καινοτόμα εργαλεία στο χώρου του e-Commerce.
To skroutz έχει μια αποστολή. Όπως ανέφερε ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO & Co-Founder στην αρχή του συνεδρίου, στόχος του skroutz είναι να απλοποιήσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική εμπειρία για τους καταναλωτές και να βοηθήσει τους περισσότερους από 8.000 συνεργάτες να αναπτυχθούν σε νέες αγορές. Τη σκυτάλη πήρε η Εριέττα Τοσίδου, Commercial Director, όπου αναφέρθηκε στις αλλαγές που συμβαίνουν διαρκώς στο χώρου του e-Commerce, με μόνη σταθερά την τέλεια εμπειρία του καταναλωτή στις ηλεκτρονικές αγορές.
Οι δύο παράλληλες ενότητες του συνεδρίου εστίασαν σε σημαντικά θέματα που απασχολούν τόσο τους εμπόρους (merchants) όσο και τα brands.
Στην ενότητα Merchants, ο Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Founder Convert group, ανέλυσε τις τρέχουσες τάσεις και τις προοπτικές ανάπτυξης των ηλεκτρονικών αγορών διεθνώς, εστιάζοντας στη δυναμική που έχουν τα marketplaces στη διαμόρφωση του σύγχρονου e-Commerce. Ενώ ο Ραφαήλ Παπαγιάννης, Senior Product Manager, παρουσίασε τα διαφημιστικά εργαλεία του Skroutz, που μετατρέπουν την επισκεψιμότητα της πλατφόρμας σε πωλήσεις. Οι επαγγελματίες του λιανεμπορίου που παρακολούθησαν το συνέδριο ενημερώθηκαν από τον Κώστα Κοντογιάννη, CFO, για τα εργαλεία Skroutz Wallet και Skroutz Pay τα οποία ενισχύουν τη ρευστότητα των επιχειρήσεων, διευκολύνοντας περαιτέρω τις επενδύσεις για τα καταστήματα. Επιπλέον, ο Νικόλαος Μπόμπος, Marketplace Operations Director, και ο Γιώργος Καρανατσίδης, Business Operations and Strategy Lead, μίλησαν αντίστοιχα για το πώς οι επιχειρησιακές διαδικασίες της πλατφόρμας εξελίσσονται και προσαρμόζονται στις ανάγκες των καταναλωτών για ταχύτητα και αξιοπιστία, προσφέροντας στα καταστήματα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς και για τα σχέδια του Skroutz σχετικά με την επέκταση σε νέες διεθνείς αγορές, και το πώς η επέκταση αυτή βοηθά τα συνεργαζόμενα καταστήματα του Skroutz να κερδίζουν πωλήσεις από καταναλωτές του εξωτερικού.
Στην παράλληλη ενότητα Brands, παρουσιάστηκαν οι στρατηγικές που ακολουθούν τα brands για να προσαρμοστούν στο σύγχρονο απαιτητικό περιβάλλον του online εμπορίου και της διαφήμισης από τον Σπύρο Χριστοφύλλη, Brands Growth Manager, ενώ η Γιώτα Τζαβάρα, Head of Brands Growth, μίλησε για το ρόλο της κοινότητας του Skroutz στη μετατροπή αυτών των στρατηγικών σε μοχλούς ανάπτυξης. Αναφορά έγινε και σε πραγματικά success stories από brands που αξιοποίησαν τα εργαλεία της πλατφόρμας και είδαν άμεση ενίσχυση της παρουσίας τους στην αγορά. Για τη σημασία των insights μέσω του Skroutz Market Intelligence, μιας υπηρεσίας που παρέχει δεδομένα σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στο Skroutz, μίλησε ο Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Founder Convert group, τονίζοντας πόσο σημαντικές για τη στρατηγική των brands είναι οι πληροφορίες για τη δυναμική της αγοράς και τη θέση τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ο Γιάννης Χρόνης, Advertising Manager, αναφέρθηκε στις στρατηγικές αποφάσεις και πρακτικές ενέργειες που ενισχύουν την εικόνα και την ανάπτυξη των brands μέσω της διαφήμισης, ενώ οι Νίκος Πανές, Brand Success Manager, και Μάνος Κυριακάκης, Product Lead, συζήτησαν την αξία των commercial events ως πολύτιμο εργαλείο στην ενίσχυση των πωλήσεων.
Σημαντική στιγμή του συνεδρίου αποτέλεσαν οι ιστορίες επιτυχίας από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και brands, τα οποία παρουσίασαν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τις λύσεις που υιοθέτησαν μέσω Skroutz, καθώς και τις υπηρεσίες που αξιοποιούν για να ενισχύουν τις πωλήσεις τους στο Skroutz.