H κινεζική εφαρμογή ροής βίντεο TikTok λανσάρει τη δυνατότητα αναρτήσεων που περιλαμβάνουν μόνο κείμενο, καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των κολοσσών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της πλατφόρμας, η νέα δυνατότητα δίνει στους χρήστες «έναν άλλο τρόπο να εκφραστούν», ενώ νωρίτερα τον Ιούλιο ξεκίνησε και μια νέα υπηρεσία ροής μουσικής σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες όπως το Spotify και η Apple Music.
Πλέον, οι χρήστες του TikTok θα έχουν τρεις επιλογές στην εφαρμογή: Να δημοσιεύουν φωτογραφίες, βίντεο ή κείμενο. Θα μπορούν επίσης να προσαρμόζουν τις αναρτήσεις προσθέτοντας ήχο, τοποθεσία ή αντιδράσεις βίντεο σε αναρτήσεις άλλων χρηστών του TikTok. Οι αναρτήσεις κειμένου θα έχουν ένα όριο 1.000 λέξεων και τη δυνατότητα επιλογής χρωματισμού φόντου.
«Αυτές οι δυνατότητες το καθιστούν έτσι ώστε οι αναρτήσεις κειμένου σας να είναι εξίσου δυναμικές και διαδραστικές με κάθε ανάρτηση βίντεο ή φωτογραφίας» υποστηρίζει το TikTok, ανακοινώνοντας τη νέα δυνατότητα.
Το TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική ByteDance, κυκλοφόρησε πρόσφατα μια νέα υπηρεσία ροής μουσικής, την TikTok Music, στη Βραζιλία και την Ινδονησία. Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης μια beta έκδοση της υπηρεσίας στη Σιγκαπούρη, το Μεξικό και την Αυστραλία. Εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι θα επιτρέψει στους χρήστες να «ακούνε, να μοιράζονται και να κατεβάζουν τη μουσική που έχουν ανακαλύψει στο TikTok, καθώς και να μοιράζονται τα αγαπημένα τους κομμάτια και καλλιτέχνες με την κοινότητά τους στο TikTok».
Η εφαρμογή δοκιμάζει άλλες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας λειτουργίας τοπίου με επιλεγμένους χρήστες σε όλο τον κόσμο.
Το 2021, το TikTok έγινε ο πιο δημοφιλής διαδικτυακός προορισμός στον κόσμο, καθώς είχε περισσότερες επιτυχίες από τον αμερικανικό γίγαντα των μηχανών αναζήτησης Google. Την ίδια χρονιά, η εφαρμογή έφτασε να αριθμεί περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ αντίπαλων εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης – όπως η μητρική του Instagram, η Meta και η X, όπως «βάφτισε» αυτή την εβδομάδα το Twitter ο Έλον Μασκ – έχει ενταθεί τις τελευταίες εβδομάδες.
Αυτόν τον μήνα, η νέα πλατφόρμα Threads της Meta κυκλοφόρησε σε καταστήματα εφαρμογών Apple και Android σε 100 χώρες. Ο επικεφαλής της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, δήλωσε αργότερα ότι το Threads αριθμούσε περισσότερους από 100 εκατομμύρια χρήστες σε λιγότερο από πέντε ημέρες.
Στο «στρατόπεδο» του Twitter, αυτή την εβδομάδα, ο Έλον Μασκ άλλαξε την επωνυμία και το διάσημο λογότυπο με το μπλε πουλί, με ένα λογότυπο με ένα λευκό Χ σε μαύρο φόντο. Ο όρος tweets θα αλλάξει επίσης σε «x’s», σύμφωνα με τον ίδιο.