Οι ρυθμιστικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Βρετανίας έβαλαν στο στόχαστρο τους το Facebook και την πολιτική του για τις μικρές αγγελίες, προκειμένου να ερευνήσουν πιθανή μονοπωλιακή πρακτική.
Όπως μεταδίδει το Reuters,
η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών ερευνούν εάν το Facebook χρησιμοποιεί δεδομένα από διαφημιζόμενους για να τους ανταγωνιστεί.
Η έναρξη της πρώτης αντιμονοπωλιακής έρευνας της επιτρόπου Ανταγωνισμού Margrethe Vestager στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο σηματοδοτεί τον πιο πρόσφατο αγώνα της ενάντια σε έναν από τους μεγαλύτερους τεχνολογικούς γίγαντες των ΗΠΑ.
«Το Facebook συλλέγει πολλά δεδομένα από τη δραστηριότητα των χρηστών του δικτύου και πέραν αυτού», δήλωσε η Margrethe Vestager.
Η Vestager θα επικεντρωθεί στο τεράστιο πλήθος δεδομένων του Facebook από σχεδόν 7 εκατομμύρια εταιρείες που διαφημίζονται σε αυτό.
«Θα εξετάσουμε λεπτομερώς αν αυτά τα δεδομένα παρέχουν στο Facebook ένα αδικαιολόγητο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ιδίως στον τομέα των διαδικτυακών μικρών αγγελιών, όπου οι άνθρωποι αγοράζουν και πωλούν αγαθά καθημερινά και όπου το Facebook ανταγωνίζεται επίσης εταιρείες από τις οποίες συλλέγει δεδομένα», είπε.
Επίσης, θα εξεταστεί κατά πόσο το Facebook συνδέει παράτυπα τη διαφημιστική πλατφόρμα που διαθέτει -το Marketplace- με το κοινωνικό δίκτυο.