• Τελευταία
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη διατηρεί αμείωτη τη δυναμική του και μετά την πανδημία

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη διατηρεί αμείωτη τη δυναμική του και μετά την πανδημία

28/11/2022
Νέο κεφάλαιο δράσεων για τις ΜμΕ από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Νέο κεφάλαιο δράσεων για τις ΜμΕ από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

03/02/2023
Κωτσόβολος: Νέος CFO ο Γιώργος Ρούσσος

Κωτσόβολος: Νέος CFO ο Γιώργος Ρούσσος

03/02/2023
Η Nova διαθέτει για προ-παραγγελία τη νέα σειρά Galaxy της Samsung S23

Η Nova διαθέτει για προ-παραγγελία τη νέα σειρά Galaxy της Samsung S23

03/02/2023
Θεόδωρος Πελαγίδης: Σε ανοδική τροχιά η ελληνική οικονομία τα επόμενα πέντε χρόνια

Θεόδωρος Πελαγίδης: Σε ανοδική τροχιά η ελληνική οικονομία τα επόμενα πέντε χρόνια

03/02/2023
Ολοκληρώνεται η δικαστική διαδικασία στις για το μέλλον της πλατφόρμας TikTok

TikTok: Στηρίζοντας τους δημιουργούς με ένα ανανεωμένο σύστημα επιτήρησης λογαριασμών (account enforcement system)

03/02/2023
Λύση στις ελλείψεις WiFi εξοπλισμού με άμεση διαθεσιμότητα EnGenius

Δέκα χρόνια λειτουργίας της Professional Services

03/02/2023
Ιδιωτικότητα

Γιατί τα δεδομένα σας είναι πιο πολύτιμα από όσο νομίζετε

03/02/2023
«Τουρισμός για Όλους»:  Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ του προγράμματος  – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

Πού εξαργυρώνονται τα vouchers για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους»

03/02/2023
Το Disney+ ξεκινάει την αντιστροφή μέτρηση για την πρεμιέρα του τρίτου κύκλου της σειράς «The Mandalorian»

Το Disney+ ξεκινάει την αντιστροφή μέτρηση για την πρεμιέρα του τρίτου κύκλου της σειράς «The Mandalorian»

03/02/2023
Διαρκής άνοδος της Ελλάδας, στην ευρωπαϊκή κατάταξη, για την απορρόφηση του ΕΣΠΑ 2014-2020

Άδωνις Γεωργιάδης: Ένταξη των franchisees στα προγράμματα του ΕΣΠΑ

03/02/2023
Ψηφιακές Γωνιές στις 25 Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων

Ψηφιακές Γωνιές στις 25 Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων

03/02/2023
Η LG διευρύνει τη γκάμα των premium επιλογών ψυχαγωγίας που διατίθενται στο WEBOS HUB

Η LG διευρύνει τη γκάμα των premium επιλογών ψυχαγωγίας που διατίθενται στο WEBOS HUB

03/02/2023
Η Dotsoft A.E. – βασικός συνεργάτης για εφαρμογές Έξυπνων Πόλεων της Vodafone, στο Giga Campus by Vodafone & Demokritos

Η Dotsoft A.E. – βασικός συνεργάτης για εφαρμογές Έξυπνων Πόλεων της Vodafone, στο Giga Campus by Vodafone & Demokritos

03/02/2023
Η Deloitte “βάζει λουκέτο” σε Ρωσία και Λευκορωσία

Νέα έρευνα της Deloitte αποκαλύπτει ότι η πλειονότητα των επιχειρήσεων αύξησε τις επενδύσεις στη βιωσιμότητα τον τελευταίο χρόνο εν μέσω παγκόσμιας αβεβαιότητας

03/02/2023
H Space Innovation Solutions στοχεύει να φέρει την επανάσταση στις δορυφορικές τηλεπικοινωνίες μέσα στην Θερμοκοιτίδα του ESA στην Ελλάδα

H Space Innovation Solutions στοχεύει να φέρει την επανάσταση στις δορυφορικές τηλεπικοινωνίες μέσα στην Θερμοκοιτίδα του ESA στην Ελλάδα

02/02/2023
Χρίστος Δήμας: «Καθοριστικός ο ρόλος του Smart Attica για την ψηφιακή ωριμότητα μικρομεσαίων επιχειρήσεων και δημόσιας διοίκησης»

Χρίστος Δήμας: «Καθοριστικός ο ρόλος του Smart Attica για την ψηφιακή ωριμότητα μικρομεσαίων επιχειρήσεων και δημόσιας διοίκησης»

02/02/2023
Ermis Awards 2022: Οι μεγάλοι νικητές της γιορτής της δημιουργικότητας στον κλάδο της Επικοινωνίας

Ermis Awards 2022: Οι μεγάλοι νικητές της γιορτής της δημιουργικότητας στον κλάδο της Επικοινωνίας

02/02/2023
Τράπεζα Κύπρου και Kyndryl πρωτοστατούν στην ψηφιακή καινοτομία 

Η Kyndryl στην Ελλάδα, έναν χρόνο μετά δίνει έμφαση στα έργα του δημόσιου τομέα

02/02/2023
Η Check Point Software παρουσίασε τη νέα στρατηγική της κατεύθυνση στην ετήσια εκδήλωση CPX 360 και αποκάλυψε το ταχύτερο τείχος προστασίας στον κόσμο

H Check Point Software ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung για να αναβαθμίσουν την ασφάλεια των κινητών συσκευών

02/02/2023
Νέα σειρά SAMSUNG Galaxy S23: Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Νέα σειρά SAMSUNG Galaxy S23: Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

02/02/2023
Σάββατο 04-02-2023 | 10:41
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Επιχειρήσεις Retail

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη διατηρεί αμείωτη τη δυναμική του και μετά την πανδημία

Το 76% των Ελλήνων καταναλωτών κάνει αγορές online τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα

28/11/2022
σε: Retail, Έρευνες - Μελέτες
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη διατηρεί αμείωτη τη δυναμική του και μετά την πανδημία
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
19
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Ως μία τακτική, η οποία έχει πλέον εδραιωθεί τόσο στον επιχειρηματικό κόσμο όσο και στη συνείδηση των καταναλωτών, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη δεν σταμάτησε να σημειώνει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σύμφωνα με την έρευνα ‘PayPal eCommerce Index 2022’, σήμερα το 97% του πληθυσμού ψωνίζει και πληρώνει διαδικτυακά για τα αγαθά που επιλέγει . Οι νεότερες γενιές αναδεικνύονται σε μία ολοένα και πιο ισχυρή κινητήρια δύναμη για τον κλάδο, ο οποίος δεν φαίνεται να επιβραδύνεται, παρά την παγκόσμια κρίση. Η κατάσταση δεν διαφέρει στην ελληνική αγορά, όπου οι online πωλήσεις διαδραματίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο, με ανοδικές τάσεις.

Αληθεύει ότι οι εκτιμήσεις για το μέλλον του e-commerce μετά την πανδημία είχαν σημαντικές διακυμάνσεις, όπως δείχνει πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την PayPal ανάμεσα σε περισσότερους από 15.000 Ευρωπαίους καταναλωτές, όπου συγκαταλέγονται και Έλληνες. Αναφορικά με τις ηλεκτρονικές αγορές, οι συνήθειες των Ελλήνων, κατοίκων μιας από τις κύριες χώρες στην περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης, είναι όντως αξιοσημείωτες, με φόντο τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Γηραιά Ήπειρος. Σε κάθε περίπτωση, ο κλάδος αυτός αποδείχτηκε σε μεγάλο βαθμό απαραίτητος, αλλά και ανθεκτικός με την πάροδο του χρόνου, και πλέον η μεγάλη πλειοψηφία των Ευρωπαίων δεν μπορεί καν να φανταστεί τις καθημερινές αγορές να διεξάγονται αποκλειστικά και μόνο σε φυσικά καταστήματα. Μάλιστα, τα δύο τρίτα εξ αυτών αγοράζουν από e-shops τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση, πραγματοποιώντας κατά μέσο όρο 3,7 αγορές την εβδομάδα .

‘Πρωταθλητές’ επί ευρωπαϊκού εδάφους αναδεικνύονται οι Ολλανδοί, με το 78% των εγχώριων καταναλωτών να προβαίνει σε αγορές μέσω Διαδικτύου μία φορά την εβδομάδα ή και ακόμα συχνότερα, κατά μέσο όρο 4,3 φορές . Εξίσου εντυπωσιακά τα ποσοστά για τους Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι τους ακολουθούν κατά πόδας, κατέχοντας την 2η θέση στη λίστα των πιο τακτικών e-shoppers, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της PayPal: το 76% αγοράζει και πληρώνει online τουλάχιστον άπαξ εβδομαδιαίως, πραγματοποιώντας κατά μέσο όρο 4,8 αγορές σε διάστημα 7 ημερών .

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές διαθέτουν σταθερή και ευρεία υποστήριξη από τις διαθέσιμες λύσεις κινητής τηλεφωνίας, τη μεγάλη γκάμα εξειδικευμένων εργαλείων τεχνολογίας, καθώς και από την ενσωμάτωση πολλαπλών καναλιών πωλήσεων από τους εμπόρους, ώστε να είναι σε θέση να επιλέγουν εύκολα τις συσκευές εκείνες που ταιριάζουν καλύτερα στις καθημερινές ανάγκες τους. Σύμφωνα με τη μελέτη της PayPal, το 2022 οι Ευρωπαίοι προτίμησαν κυρίως τα smartphones ή τα tablets για τις διαδικτυακές αγορές τους (50% εκ των ερωτηθέντων), ενώ αρκετοί χρησιμοποίησαν επίσης ηλεκτρονικούς υπολογιστές (42%) .

Οι Millennials και η Generation Ζ δείχνουν τον δρόμο και διαμορφώνουν τις τάσεις

Τα ευρήματα της έρευνας με τίτλο PayPal eCommerce Index 2022 καθιστούν σαφές ότι το μέλλον των ηλεκτρονικών αγορών (με έντονη την εμπλοκή του mobile shopping) ανήκει δικαιωματικά στις νεότερες γενιές, και κυρίως σε όσους γεννήθηκαν μετά το 1980. Η εν λόγω τάση είναι ιδιαίτερα εμφανής και στους νεαρούς Έλληνες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, το 35% των Millennials και το ένα τέταρτο της Γενιάς Z αγοράζουν online αρκετές φορές την εβδομάδα . Για τον σκοπό αυτόν, κάνουν χρήση smartphone και άλλων κινητών συσκευών τόσο το 77% των Millennials, όσο και το 72% της Generation Z, σε ποσοστό αρκετά μεγαλύτερο από τον εθνικό μέσο όρο (το 50% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα) .

Το online κανάλι σημαίνει εύκολες, απρόσκοπτες και ταχείες πληρωμές
Είτε μεγαλύτεροι ή νεότεροι σε ηλικία, οι Ευρωπαίοι είναι σαφώς πρόθυμοι να πληρώσουν διαδικτυακά για τα αγαθά και τις υπηρεσίες της προτίμησής τους: κατά κανόνα, ξοδεύουν 342 ευρώ το μήνα στο Διαδίκτυο. Στην Ελλάδα, από την άλλη, η αντίστοιχη δαπάνη ανέρχεται στα 333 ευρώ . Σημειωτέον δε, υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων μεθόδων πληρωμής για τους καταναλωτές στις μέρες μας, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να προσαρμόζουν ανάλογα τις προσφορές τους, ώστε να διευκολύνουν και να βελτιώνουν, όσο γίνεται περισσότερο, τη συνολική αγοραστική εμπειρία.

«Οι προσιτές και διαφοροποιημένες λύσεις πληρωμών, όπως οι γρήγορες μεταφορές χρημάτων και οι άμεσες πληρωμές μέσω κινητών συσκευών, θεωρούνται τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του online shopping, καθώς παρέχουν ένα νέο και ξεχωριστό επίπεδο άνεσης και ευκολίας. Οι Έλληνες αρέσκονται να έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα μεθόδων πληρωμής και καλό είναι να το έχουν αυτό υπόψη τους οι λιανέμποροι. Το να επικεντρωθεί κανείς σε έναν και μόνο τρόπο πληρωμής μπορεί αυτόματα να σημαίνει απώλειες στις πωλήσεις, καθώς ο καταναλωτής ενδέχεται κάλλιστα να επιστρέψει σε ένα κατάστημα που του είναι οικείο, αντί να ασχοληθεί με έναν άγνωστο τρόπο πληρωμής σε ένα νέο κατάστημα που δεν γνωρίζει ακόμη καλά. Το γεγονός αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να προσφέρουμε πολλές επιλογές μεθόδων πληρωμής – η τακτική αυτή ενισχύει τη φήμη και την αξιοπιστία της επιχείρησης και ως εκ τούτου βοηθά στην εδραίωση της εμπιστοσύνης ενός ευρύτερου κοινού», αναφέρει ο Efi Dahan, Γενικός Διευθυντής της PayPal για την Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη, τη Ρωσία και το Ισραήλ.

Η ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου διαθέτει, ομολογουμένως, ισχυρή παρουσία. Χάρη στις τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας, τις συνήθειες πληρωμής του καταναλωτικού κοινού και την αυξανόμενη αγοραστική δύναμη των νεότερων γενεών, το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι ο τομέας αυτός θα εξακολουθεί και στο μέλλον να είναι ζωτικής σημασίας και να παραμένει στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής καινοτομίας.

Λέξεις-κλειδιά: PayPalηλεκτρονικό εμπόριο
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Η Huawei εμπλουτίζει τη σειρά nova με το πρωτοποριακό HUAWEI nova 10 SE

Επόμενη δημοσίευση

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Sony Pro Conference 2022 στη Θεσσαλονίκη

Σχετικά Άρθρα

Διαρκής άνοδος της Ελλάδας, στην ευρωπαϊκή κατάταξη, για την απορρόφηση του ΕΣΠΑ 2014-2020

Άδωνις Γεωργιάδης: Ένταξη των franchisees στα προγράμματα του ΕΣΠΑ

03/02/2023
Η Deloitte “βάζει λουκέτο” σε Ρωσία και Λευκορωσία

Νέα έρευνα της Deloitte αποκαλύπτει ότι η πλειονότητα των επιχειρήσεων αύξησε τις επενδύσεις στη βιωσιμότητα τον τελευταίο χρόνο εν μέσω παγκόσμιας αβεβαιότητας

03/02/2023
Διαδικτυακή πλατφόρμα προώθησης προϊόντων γυναικών επιχειρηματιών

Όμιλος Adecco: Η ενσωμάτωση των γυναικών και οι διακρίσεις στην αγορά εργασίας

02/02/2023
“Fulfilled by Skroutz”: Το ηλεκτρονικό εμπόριο της νέας εποχής

Πως διαμορφώθηκε το online shopping το 2022 σύμφωνα με τα στοιχεία του Skroutz Marketplace

02/02/2023
Επόμενη δημοσίευση
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Sony Pro Conference 2022 στη Θεσσαλονίκη

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Sony Pro Conference 2022 στη Θεσσαλονίκη

Οι προβλέψεις της SAS για το 2021: Συνεχίζεται η επιτάχυνση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της ψηφιακής μετάβασης

Διάλεξη για την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις κοινωνικές επιπτώσεις των εφαρμογών της

H τεχνολογία διαμορφώνει νέες online και offline εμπειρίες στο retail

BestPrice: Αυτά αγόρασαν οι καταναλωτές στην Black Friday

Σε διαβούλευση ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ. Θα επαναπροκηρυχθεί μέσα στο 2021. Στόχος η κατακύρωση χωρίς καθυστερήσεις

Η κοινοπραξία ΤΡΑΙΝΟΣΕ-DAMCO την μοναδική προσφορά για το Θριάσιο ΙΙ

ΕΚΤ: Οι 4 τεχνολογίες που αξιοποίησαν οι ελληνικές επιχειρήσεις για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

Διαγωνισμός 15 εκατ. ευρώ για πλατφόρμα ψηφιακού κέντρου ενημέρωσης του υπ. Εξωτερικών

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.