Κυριακή 28-02-2021 | 11:04
14 °c
Athens
10 ° Κυ
10 ° Δε
10 ° Τρ
11 ° Τε
12 ° Πε
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Advertisement
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Το Papaki γιόρτασε από το σπίτι την πιο πρωτότυπη Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Για 4η συνεχή χρονιά το Papaki υλοποίησε δράσεις στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως 10 Οκτωβρίου. Αυτή τη φορά όμως, όλη η εταιρεία γιόρτασε remotely!

14/10/2020
σε: Εκδηλώσεις, Επιχειρήσεις
Το Papaki γιόρτασε από το σπίτι την πιο πρωτότυπη Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
1
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
8
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, γιόρτασε για 4η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Με κεντρικό μήνυμα: “Be our superhero”, το Papaki θέλησε να φέρει και πάλι τους ανθρώπους του κοντά: να τους υπενθυμίσει ότι τα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης είναι πραγματικά οι superheroes της εταιρίας και να τους πει ένα μεγάλο ευχαριστώ για την απαιτητική δουλειά τους.

Φέτος οι συνθήκες ήταν λίγο διαφορετικές εξαιτίας της εξ αποστάσεως εργασίας. Η εταιρία  όμως βρήκε δημιουργικούς τρόπους για να επιβραβεύσει και να διασκεδάσει τους εργαζομένους της που έχουν αναδείξει το Κέντρο Υποστήριξης πελατών του Papaki ως ένα από τα πιο οργανωμένα και αποτελεσματικά του κλάδου.

Έτσι λοιπόν διοργανώθηκαν διάφορες δράσεις από μακριά και όλη η ομάδα γιόρτασε από το σπίτι! To Papaki τονίζοντας για άλλη μια φορά πόσο σημαντική είναι η καλή ψυχολογία και η ευεξία, ειδικά στο μοντέλο της τηλεργασίας, προσέφερε σε όλη την ομάδα ένα εξαιρετικό webinar με θέμα “Ψυχική Υγεία και Διατροφή” από το HR PSYCHOLOGY TODAY.

Άλλες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα 5-10 Οκτωβρίου:

  • Η εταιρεία έστειλε στα σπίτια όλων των superheroes της εξυπηρέτησης πελατών κούπες-έκπληξη και χαλαρωτικές μάσκες λεβάντας.
  • Όλα τα μέλη της υπολοιπης εταιρείας ζωγράφισαν και έστειλαν ευχές οι οποίες συγκεντρώθηκαν σε μια ευχαριστήρια κάρτα για όσους “γιόρταζαν”.
  • Διοργανώθηκε online τουρνουά παιχνιδιών όπου όλα τα μέλη της εταιρείας έπαιξαν σε ζευγάρια μέχρι που αναδείχθηκε ένας νικητής.
  • “Γνωριζόμαστε από κάπου;” – Φτιάχτηκε ένα κουίζ με fun facts εργαζομένων όπου συμμετείχε όλη η εταιρεία.
  • Έγινε ψηφοφορία και όλοι ψήφισαν και ανέδειξαν τον αγαπημένο τους superhero από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
  • Οι νικητές από όλες τις παραπάνω δράσεις έλαβαν δωροεπιταγές.
  • Όλη η εταιρία κλήθηκε σε online συνάντηση όπου χειροκροτήθηκε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.

Η Στέλλα Πάνου, Head of Sales, ηγήθηκε της ομάδας διοργάνωσης των δράσεων και σχολιάζει: «Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί μία ιδανική ευκαιρία να τονώσουμε το ηθικό των εργαζομένων και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πρώτη γραμμή της εταιρείας που εργάζεται αδιάκοπα για την εξυπηρέτηση όλων των φίλων του Papaki. Ειδικά φέτος που εργαζόμαστε όλοι από το σπίτι διοργανώσαμε δράσεις που υπενθύμισαν στην ομάδα πόσο δυνατή είναι και πόσο κοντά πραγματικά είμαστε. Δίνουμε επίσης κι ένα μήνυμα στους πελάτες μας αλλά και σε άλλες ελληνικές εταιρείες ότι η εξυπηρέτηση μπορεί και λειτουργεί άψογα ακόμη και από το σπίτι!”.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας διεθνής θεσμός, που λαμβάνει χώρα σε περισσότερες από 60 χώρες και έχει ως στόχο την ανάδειξη του ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών. Οι δράσεις που αναπτύσσονται αυτήν την εβδομάδα υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και σκοπεύουν στην επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, στην πρώτη γραμμή

Λέξεις-κλειδιά: Papaki
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Διαγωνισμοί και πλούσια δώρα κάθε μέρα από την Mastercard στα τρία μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Επόμενη δημοσίευση

Siemens Energy και Siemens Mobility προωθούν την ανάπτυξη συγκοινωνιών υδρογόνου

Σχετικά Άρθρα

Huawei: O COVID-19 έκλεισε πολλές πόρτες, αλλά η καινοτομία προσφέρει ένα παράθυρο ελπίδας

Huawei: O COVID-19 έκλεισε πολλές πόρτες, αλλά η καινοτομία προσφέρει ένα παράθυρο ελπίδας

26/02/2021
Ενημερωτική ημερίδα της Epsilon Net για τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Ενημερωτική ημερίδα της Epsilon Net για τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

26/02/2021
Η Intracom Telecom διακρίθηκε με το βραβείο “Outstanding Contribution to TM Forum assets”

Το εργαστήριο δοκιμών της Intracom Telecom διαπιστεύθηκε σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17025:2017

26/02/2021
Νέα διοικητική δομή για την Παπαστράτος

Νέα διοικητική δομή για την Παπαστράτος

26/02/2021
Επόμενη δημοσίευση
Siemens Energy και Siemens Mobility προωθούν την ανάπτυξη συγκοινωνιών υδρογόνου

Siemens Energy και Siemens Mobility προωθούν την ανάπτυξη συγκοινωνιών υδρογόνου

Σήμερα, Τρίτη και 13 του σωτηρίου έτους 20 και 20 και «WiFi4GR» στον αέρα και με το ΕΣΠΑ στο Ερεβος λέμε να είμαστε φρόνιμοι. Φρονιμότατοι! Πουλερικά !!

Σήμερα, Τρίτη και 13 του σωτηρίου έτους 20 και 20 και «WiFi4GR» στον αέρα και με το ΕΣΠΑ στο Ερεβος λέμε να είμαστε φρόνιμοι. Φρονιμότατοι! Πουλερικά !!

Cisco: Σχεδόν 9 στους 10 εργαζόμενους θέλουν να συνεχίσουν την τηλεργασία και μετά την πανδημία

Cisco: Σχεδόν 9 στους 10 εργαζόμενους θέλουν να συνεχίσουν την τηλεργασία και μετά την πανδημία

H κορυφαία LED οθόνη Samsung The Wall ήρθε στην Ελλάδα

H κορυφαία LED οθόνη Samsung The Wall ήρθε στην Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Huawei: O COVID-19 έκλεισε πολλές πόρτες, αλλά η καινοτομία προσφέρει ένα παράθυρο ελπίδας

Huawei: O COVID-19 έκλεισε πολλές πόρτες, αλλά η καινοτομία προσφέρει ένα παράθυρο ελπίδας

26/02/2021
Ενημερωτική ημερίδα της Epsilon Net για τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Ενημερωτική ημερίδα της Epsilon Net για τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

26/02/2021
Ψηφιακό Συνέδριο της Check Point για την Ψηφιακή Ασφάλεια στον Δημόσιο τομέα

Το Security Report της Check Point Software αποκαλύπτει το μέγεθος της παγκόσμιας πανδημίας στον κυβερνοχώρο

26/02/2021
Ο Χρίστος Δήμας στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Έρευνας & Καινοτομίας της Ε.Ε για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

Ο Χρίστος Δήμας στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Έρευνας & Καινοτομίας της Ε.Ε για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

26/02/2021
Η Kaspersky αναλύει την κατάσταση του stalkerware το 2020 – τη χρονιά της πανδημίας

Η Kaspersky αναλύει την κατάσταση του stalkerware το 2020 – τη χρονιά της πανδημίας

26/02/2021
Η Intracom Telecom διακρίθηκε με το βραβείο “Outstanding Contribution to TM Forum assets”

Το εργαστήριο δοκιμών της Intracom Telecom διαπιστεύθηκε σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17025:2017

26/02/2021
ICTplus

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.