Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, ανταποκρίνεται στην πρωτόγνωρη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω του COVID-19 προσφέροντας μία πρωτοποριακή και εντελώς δωρεάν τηλεφωνική συμβουλευτική υπηρεσία με στόχο να βοηθήσει τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τους ιδιώτες στην ψηφιακή τους μετάβαση και ανάπτυξη.
Η υπηρεσία περιλαμβάνει ένα εκπαιδευτικό session μέσω τηλεφώνου, ώστε να υποστηριχθούν όλοι εκείνοι που θέλουν να αποκτήσουν τη δική τους ιστοσελίδα ή ακόμη και το δικό τους e-shop μέσα σε λίγες ώρες.
Η αξία της υπηρεσίας έγκειται στο ότι βοηθάει τον καταναλωτή να πάρει απαντήσεις σε ερωτήσεις που έχει ως προς την μετάβασή του στον online κόσμο, ανεξάρτητα από τον βαθμό εξοικείωσής του με τις νέες τεχνολογίες ή αν έχουν προηγηθεί άλλες έρευνες που έχει κάνει στο internet που ενδεχομένως να έχουν γεννήσει νέα ερωτήματα.
“Πώς μπορώ να αποκτήσω online παρουσία; Τι είναι το domain name και το hosting και σε τι χρειάζονται; Πώς επιλέγω τα κατάλληλα εργαλεία; Πώς φτιάχνω μια ιστοσελίδα, ένα e-shop, ένα blog; Χρειάζομαι εταιρικό email; Πώς θα φέρω πελάτες στο site μου; Τι είναι το SEO;”
Αυτές είναι μερικές μόνο από τις απορίες που προκύπτουν όταν κάποιος αποφασίσει να χτίσει την online παρουσία του και είναι δύσκολο να καταλάβει ποια ακριβώς είναι τα σωστά βήματα και με ποια σειρά πρέπει να γίνουν.
Η νέα δωρεάν υπηρεσία που προσφέρει το Papaki έρχεται να αντιμετωπίσει αυτές τις δυσκολίες γρήγορα και αποτελεσματικά.
Μέσα από τα εκπαιδευτικά sessions, το Papaki παρέχει καθοδήγηση όσων θέλουν να αποκτήσουν ηλεκτρονική παρουσία στα πρώτα βήματα αυτής της διαδικασίας. Όπως δήλωσε ο Φρανκ Μαούνης, CEO του Papaki, «Όλοι εμείς εδώ στο Papaki νιώθουμε την ανάγκη να συνδράμουμε ενεργά ώστε να μειώσουμε κατά κάποιο τρόπο τις απώλειες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και να τις ενδυναμώσουμε για τη μετά-κορωνοϊού εποχή, παρέχοντας εξατομικευμένες συμβουλές σε όσους θέλουν να αποκτήσουν ηλεκτρονική παρουσία, αλλά θεωρούν τη διαδικασία πολύπλοκη. Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας μπορεί να αποδειχθεί μια εξαιρετικά δημιουργική ενασχόληση και με όλο τον ελεύθερο χρόνο που έχουμε πλέον στα χέρια μας, είναι η κατάλληλη στιγμή να αναπτύξουμε τις δεξιότητες μας, φτιάχνοντας ένα blog, μία ιστοσελίδα ή ένα e-shop και έτσι να μεταφέρουμε online τις απόψεις, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που δημιουργούμε».
Πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία
- Ο ενδιαφερόμενος καλεί στο 215 215 2020 και η ομάδα του Papaki απαντά. Κατανοεί το ζήτημα, δίνει εξηγήσεις και προτείνει λύσεις για μια ομαλή online μετάβαση και μια ολοκληρωμένη παρουσία χωρίς καμία απολύτως δέσμευση από τον καταναλωτή.
- Η ομάδα φροντίζει να εξυπηρετήσει άμεσα ή σε διαφορετική χρονική στιγμή με ραντεβού, ανάλογα με την πολυπλοκότητα της περίπτωσης.
- Η κλήση διαρκεί έως και 20 λεπτά και, σε περίπτωση αναμονής, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να αφήσει μήνυμα για να τον καλέσει η ομάδα του Papaki πίσω (call-back) εντελώς δωρεάν.
Το hotline της υπηρεσίας ανοίγει την Τρίτη στις 14 Απριλίου 2020 και εξυπηρετεί Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00-17:00.