Ένα νέο υπερ-κατάστημα 3.000 τμ (το μεγαλύτερο στην αλυσίδα των 26 καταστημάτων της εταιρείας) εγκαινίασε χθες το Πλαίσιο στο εμπορικό πάρκο του αεροδρομίου της Αθήνας. Πρόκειται για το 26ο και μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας. Εκτείνεται σε 3.000 τ.μ. και φιλοξενεί τόσο λευκές συσκευές όσο και οικιακό εξοπλισμό. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Κώστα Γεράρδο «τo 26o κατάστημα Πλαίσιο στο εμπορικό πάρκο Αεροδρομίου, είναι το μεγαλύτερο του δικτύου και έχει τη νέα retail ταυτότητα της εταιρείας. Βρίσκεται σε σημείο που εξυπηρετεί τα ανατολικά προάστια, καθώς και μέρος των βορείων και νοτίων προαστίων. Στεγάζεται σε έναν χώρο με άνετο parking, λειτουργεί Κυριακές για έξι μήνες το χρόνο και «συμβιώνει» με τρία υπέροχα brands».
Επενδύσεις 30 εκατ. ευρώ και 10 νέα καταστήματα σε ορίζοντα 2ετίας
Το νέο κατάστημα είναι μια επένδυση της τάξης του 1 εκατ. ευρώ και εντάσσεται στο επενδυτικό πλάνο για ανάπτυξη 10 καταστημάτων στη διετία 2024-2026. Στο κατάστημα αυτό που απασχολεί 40 εργαζόμενους, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο σύνολό της, η εξελιγμένη και σύγχρονη προσέγγιση της Πλαίσιο στον τομέα του λιανικού εμπορίου.
Όπως ανέφερε χθες ο κ. Γεράρδος, στο περιθώριο των εγκαινίων, το νέο κατάστημα στο εμπορικό πάρκο του αεροδρομίου Ελ. Βενίζελος αποτελεί επίσης το νέο μοντέλο καταστημάτων για την αλυσίδα. Στο πλαίσιο επέκτασης της παρουσίας της έχει ήδη εγκαινιάσει ένα νέο σημείο στα Ιωάννινα και εκτιμά ότι θα προσθέσει έως το 2026 ακόμη οκτώ σημεία, επενδύοντας αθροιστικά περίπου 30 εκατ. ευρώ. Όλες οι νέες επεκτάσεις θα συμπεριλαμβάνουν και τις λευκές συσκευές, εκπροσωπώντας πλέον τη νέα ταυτότητα της Πλαίσιο.
Συγκατοίκηση με ΙΚΕΑ και Όμιλο Φουρλή
Το νέο Πλαίσιο που δημιουργήθηκε στο εμπορικό πάρκο του αεροδρομίου, γειτνιάζει με τα υπόλοιπα εμπορικά καταστήματα του Ομίλου Φουρλή, τα Intersport, Holland & Barret και τα ΙΚΕΑ, τα οποία “παραχώρησαν” μέρος των αποθηκών τους για την δημιουργία του καταστήματος.
Η αναμόρφωση του πρώτου ΙΚΕΑ στην Αθήνα με τον περιορισμό των τετραγωνικών των αποθηκών στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της εταιρείας που αφήνει μικρότερο χώρο για την παραλαβή των προϊόντων, μοντέλο που ήδη έχει δοκιμαστεί στα Ιωάννινα, τώρα στην Αθήνα και έπεται η Λάρισα, απελευθέρωσε χώρο για εμπορική εκμετάλλευση και για τη «συγκατοίκηση» των αλυσίδων. «Στόχος μας είναι να λειτουργήσουν συνεργειακά οι πωλήσεις των καταστημάτων, να καταστεί ένας εμπορικός μαγνήτης για όλα τα brands» όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρος του ομίλου, Βασίλης Φουρλής στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου καταστήματος της αλυσίδας Πλαίσιο.
Κωνσταντίνος Γεράρδος: “Ήρθε το νέο μοντέλο καταστημάτων”
Κατά τον διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας, κ. Κ. Γεράρδο το νέο κατάστημα αποτελεί επίσης το νέο μοντέλο καταστημάτων για την αλυσίδα. Όπως ανέφερε ο κ. Γεράρδος, η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από την “κινεζική επέλαση” καθώς τα τελευταία χρόνια παράλληλα με την αύξηση των πωλήσεων φτην’ων προϊόντων από την Κίνα, η αλυσίδα είδε αντίστοιχη αύξηση στις δικές της online πωλήσεις.
Τόνισε επίσης πως τόσο όλα τα νέα καταστήματα όσοι και κάποια από τα παλαιότερα θα διαθέτουν λευκές οικιακές συσκευές καθώς η συγκεκριμένη κίνηση, όπως την χαρακτήρισε, ήταν η πιο έξυπνη απόφαση που έχει πάρει η εταιρεία. “Ο κλάδος της τεχνολογίας, μπορεί να είναι το προπύργιο της ύπαρξης μας σαν αλυσίδα, όμως είναι πεπερασμένος καθώς απευθύνεται σε συγκεκριμένο πελατειακό κοινό. Από την άλλη, οι οικιακές συσκευές απευθύνονται σε όλους τους καταναλωτές, αυξάνοντας το μερίδιο της αγοράς μας”.
Ένα εμπορικό κέντρο για όλους
Το νέο κατάστημα Intersport στο εμπορικό πάρκο Αεροδρομίου, αποτελεί το 61ο κατάστημα του δικτύου Intersport. Είναι 1.000 τ.μ , απασχολεί 10 εργαζόμενους και αποτελεί ιδανικό προορισμό για όλες τις ανάγκες γύρω από τον αθλητισμό και τα αθλητικά είδη, αλλά και πολλές άλλες life style επιλογές των επισκεπτών του.
H Holland & Barrett, στο εμπορικό πάρκο αεροδρομίου διαθέτει το 10ο κατάστημα του δικτύου στην Ελλάδα και παρουσιάζει στο κοινό την ολοκληρωμένη σειρά καινοτόμων βιταμινών & συμπληρωμάτων διατροφής, αθλητικών συμπληρωμάτων, φυσικών προϊόντων ομορφιάς και τροφίμων & ροφημάτων που διαθέτει, με κύριο στόχο να κάνει την υγεία και την ευεξία τρόπο ζωής για όλους. Όπως σημείωσαν στελέχη του Ομίλου Fourlis, το brand μετρά μόλις δύο χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά και οι επιδόσεις ξεπερνούν τις αρχικές προσδοκίες.
Πέρυσι άνοιξαν τρία καταστήματα και φέτος άνοιξαν επτά. Πάνω από τους στόχους κινούνται και τα shop in shop που έχουν αναπτυχθεί στο δίκτυο ΑΒ Βασιλόπουλος. Ήδη λειτουργούν τρία σε μεγάλα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας και θα αναπτυχθούν περαιτέρω. Σημειώνεται ότι προϊόντα H&B τοποθετούνται πιλοτικά και στα καταστήματα του δικτύου Intersport.