Το Project Agora και η Taboola φέρνουν το Maximize Conversions, μια νέα στρατηγική bidding για native ads, που κάνει αυτόματο optimization των καμπανιών για performance με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Το Project Agora και η Taboola συνεργάζονται κατά αποκλειστικότητα σε 26 αγορές στην περιοχή ΕΜΕΑ, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Με αυτή τη νέα ΑΙ τεχνολογία, οι διαφημιζόμενοι δεν χρειάζεται πια να προσαρμόζουν χειροκίνητα το CPC μιας καμπάνιας. Ορίζουν απλά το budget και ο αλγόριθμος της Taboola προσαρμόζει αυτόματα το CPC, ώστε να φέρει όσο περισσότερα conversions γίνεται εντός του budget.
Μέσα σε τρεις μήνες πάνω από 50% των διαφημιζομένων της Taboola παγκοσμίως έχουν ήδη υιοθετήσει το Maximize Conversions, συμπεριλαμβανομένων brands, όπως Hyundai, ERGO, Leica Camera, Peugeot και Opel. Με αυτή την αλλαγή στο bidding strategy έχουν δει έως και 110% αύξηση των conversions, διατηρώντας παράλληλα σταθερό το CPA, ενώ πολλοί διαφημιζόμενοι έχουν παράλληλα πετύχει και μείωση του CPA έως και 20%. Εκτός από την αύξηση των conversions, το Maximize Conversions κάνει τις καμπάνιες και πιο αποδοτικές, μειώνοντας στο μισό το χρόνο στον οποίο οι διαφημιζόμενοι φτάνουν στα βέλτιστα αποτελέσματά τους.
Το Maximize Conversions μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ή χωρίς ορισμένο στόχο CPA. Χωρίς ορισμένο στόχο CPA, το Maximize Conversions παραδίδει τα περισσότερα δυνατά conversions στο χαμηλότερο κόστος, εντός του ημερήσιου διαφημιστικού budget. Όταν χρησιμοποιείται με ορισμένο στόχο CPA, φέρνει όσο περισσότερα conversions γίνεται εντός του CPA που ορίζει ο διαφημιζόμενος ή πιο χαμηλά.
«Το Maximize Conversions υιοθετήθηκε από τους διαφημιζόμενους πιο γρήγορα από σχεδόν κάθε άλλο προϊόν», λέει ο Adam Singolda, CEO και ιδρυτής της Taboola. «Κι αυτό γιατί τους έχει λύσει τα χέρια: αυτοματοποιεί το CPC bidding, φέρνει σίγουρα αποτελέσματα και βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη που έχει εκπαιδευτεί με βαθιά κατανόηση του καταναλωτή τους».
«Οι διαφημιζόμενοι δεν είναι πια αναγκασμένοι να κάνουν πειράματα με το CPC. Ορίζουν τους στόχους τους και το ΑΙ κάνει όλη τη δουλειά. Το ΑΙ της Taboola έχει εκπαιδευτεί πάνω σε first-party contextual signals από πάνω από 9,000 publishers και 600Μ Daily Active Users, εξασφαλίζοντας στους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν το Maximize Conversions ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο να προσεγγίσουν αποτελεσματικά τους πελάτες τους», συμπληρώνει ο Νίκος Κομνηνός, Managing Director του Project Agora.