Στην πρόσοψη του Διοικητικού Μεγάρου ΟΤΕ, στο Μαρούσι, τοποθετήθηκε τo σήμα «T» της Deutsche Telekom κάτω από το λογότυπο του Ομίλου ΟΤΕ.
Η τοποθέτηση εγκαινιάζει τη νέα στρατηγική επικοινωνίας με την COSMOTE να αποτελεί την ενιαία εταιρική πλατφόρμα brand για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ η εμφάνιση της Deutsche Telekom, εκτός των άλλων, θα προσδίδει μία ισχυρή εικόνα σε τομείς του ICT και εκτός αυτών, όπου κινείται ήδη ο Όμιλος ΟΤΕ.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο Όμιλος DT καταγράφει 245 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 21 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις. Σύμφωνα με τη μελέτη «Brand Finance Global 500», η DT έχει αναδειχθεί ως το brand με τη μεγαλύτερη αξία στην Ευρώπη στα 63 δισ. δολάρια, είναι με μεγάλη διαφορά στην κορυφή των τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη και στην 11η θέση στον κόσμο.
Σχετικά με την αξιοποίηση στην Ελλάδα του λογοτύπου «Τ» ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, μιλώντας στους μετόχους στην ετήσια γενική συνέλευση του ΟΤΕ, είχε αναφέρει ότι:
«Αποτελούμε μέλος του Ομίλου Deutsche Telekom, ενός εκ των κορυφαίων Ομίλων τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με το Νο1 brand στην Ευρώπη, το brand “T”. Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσουμε αυτό το brand, ενσωματώνοντας σταδιακά το σήμα “T” στις επικοινωνίες μας. Αξιοποιώντας τη δύναμη της μάρκας CΟSMOTE στην εγχώρια αγορά και ένα εμπορικό σήμα που αναγνωρίζουν εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως, θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας».