Οι λογαριασμοί του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Αλέξη Τσίπρα στο Tik Tok, το You Tube και τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «κέντρισαν» το ενδιαφέρον του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, το οποίο κάνει εκτενή αναφορά στα ψηφιακά κανάλια μέσα από τα οποία διεξάγεται η προεκλογική καμπάνια. με στόχο τους αναποφάσιστους που ανήκουν στην «χαμένη γενιά».
Με στόχο τους αναποφάσιστους που ανήκουν στην «χαμένη γενιά», τη γενιά που μεγάλωσε μέσα στα μνημόνια και την οικονομική κρίση, επιβίωσε μέσα στην πανδημία και καλείται τώρα να αποφασίσει τι θα ψηφίσει εν μέσω ακρίβειας και υψηλού πληθωρισμού, οι πολιτικοί καθημερινά ανεβάζουν βίντεο όπου προσπαθούν να φανούν πιο «ανθρώπινοι», να διασκεδάσουν την εικόνα τους και να πλησιάζουν όσους ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν.
«Καθώς πλησιάζουν οι ελληνικές εκλογές, τα κόμματα διεκδικούν ψήφους της “χαμένης γενιάς” αναφέρει το ρεπορτάζ που παρακολουθεί, μεταξύ άλλων την καθημερινότητα μιας Ελληνίδας που μια δεκαετία μετά που ολοκλήρωσε τις σπουδές προσπαθεί να καλύψει τους λογαριασμούς της και να αποφασίσει τι θα κάνει στο μέλλον.
Αυτό το κομμάτι της κοινωνίας, τους αναποφάσιστους επιδιώκουν με κάθε τρόπο να προσεγγίσουν οι Έλληνες πολιτικοί επενδύοντας ολοένα και περισσότερο στην εφαρμογή Tik Tok ενόψει των εθνικών εκλογών του 2023. To αξιοσημείωτο ωστόσο είναι ότι ενώ σε αρκετές χώρες οι κυβερνήσεις σε πολλές χώρες απαγορεύουν τη χρήση της συγκεκριμένης εφαρμογής για λόγους ασφαλείας στην Ελλάδα οι πολιτικοί το επιλέγουν γιατί έχει μεγάλο αντίκτυπο στη νεολαία που είναι ο «άγνωστος χ» των εκλογών της 21ης Μαΐου.
Πηγή: Reuters | EΡΤ