Υπηρεσίες

To Viber παρουσιάζει νέα υπηρεσία πληρωμών μέσω chatbots

Τις δυνάμεις της στον χώρο του fintech δοκιμάζει η Rakuten Viber, προσπαθώντας να “εξαργυρώσει” την αναγνωρησιμότητα και την επιτυχία που έχει η εφαρμογή αποστολής προσωπικών μηνυμάτων της. Με την χρήση chatbots, οι χρήστες του Viber θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να αγοράσουν αγαθά και υπηρεσίες και να πληρώνουν με το Google Play και άλλες μορφές πορτοφολιού στο κινητό.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η κίνηση αυτή απoτελεί σταθμό για την επέκταση του Viber σε τομείς πέραν των μηνυμάτων, καθώς δημιουργείται μια end-to-end πλατφόρμα που φροντίζει για όλες τις ανάγκες των χρηστών της, δίνοντας πάντα έμφαση στα εξαιρετικά μέτρα προστασίας της ιδιωτικότητάς τους. Η Ουκρανία θα είναι η πρώτη χώρα που θα παρουσιαστεί η λειτουργία και το Viber σκοπεύει να το λανσάρει και σε άλλες αγορές το 2021.

Ειδικότερα, οι Έλληνες πολίτες εμφανίζονται ως αρκετά πιο δεκτικοί (64%) σε σχέση με τους περισσότερους Ευρωπαίους (κατά μέσον όρο 54%) και απαντούν θετικά στο ερώτημα εάν οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να παίξουν έναν σημαντικό ρόλο στην επίλυση των προβλημάτων της κλιματικής αλλαγής.

Επίσης, οι Έλληνες έρχονται πρώτοι ανάμεσα σε όλους τους Ευρωπαίους όταν ερωτώνται για τη δυναμική των ψηφιακών τεχνολογιών στην οικονομική δραστηριότητα: το 67% βλέπει οφέλη στη μεταποίηση και τη βιομηχανία (56% κατά μέσον όρο), 60% στην παραγωγή καθαρής ενέργειας (53% στις υπόλοιπες 12 χώρες), 48% στις μεταφορές και τις συγκοινωνίες (40% κατά μέσον όρο), 54% στις κατασκευές («έξυπνα κτίρια) έναντι 40% στις υπόλοιπες χώρες, 47% στις επικοινωνίες αντί 34% που καταγράφει η έρευνα κατά μέσον όρο.

Παράλληλα, από την έρευνα προκύπτει ότι στην Ελλάδα οι πολίτες γνωρίζουν την «Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία» και, μάλιστα, σε ελαφρώς μεγαλύτερο βαθμό, σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες που συμμετείχαν στη μέτρηση (42%)

close menu