Το Twitter θα είχε κερδίσει περισσότερα χρήματα τους τελευταίους μήνες, αν ο Elon Musk δεν ήταν στο προσκήνιο. Τουλάχιστον, αυτό αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του β’ τριμήνου, αναφέροντας τον Musk ως παράγοντα στα αποτελέσματα των εσόδων της, τα οποία μειώθηκαν σε ετήσια βάση σε 1,18 δισ. δολάρια από 1,19 δισ. δολάρια, σύφωνα με το The Verge.
Η εταιρεία επικαλείται επίσης προβλήματα στον κλάδο των διαφημίσεων και στο γενικότερο οικονομικό περιβάλλον. Αλλά, η «αβεβαιότητα που σχετίζεται με την επικείμενη εξαγορά του Twitter από θυγατρική του Elon Musk» είναι το πιο συγκεκριμένο πρόβλημα για το Twitter στη λίστα.
Ο Μασκ σύναψε συμφωνία για την αγορά του Twitter τον Απρίλιο και τώρα προσπαθεί να υπαναχωρήσει από αυτήν μόλις λίγες εβδομάδες μετά. Τελικά, ο Musk κατέθεσε αίτηση στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς σε μια προσπάθεια να τερματίσει επίσημα τη συμφωνία νωρίτερα αυτό το μήνα, και οι δύο πλευρές οδηγούνται τώρα στο δικαστήριο τον Οκτώβριο. Το Twitter ελπίζει να κάνει τον Musk να ακολουθήσει την εξαγορά.
Μειωμένα έσοδα από τις διαφημίσεις
Προς το παρόν, ωστόσο, η εξαγορά φαίνεται να δυσκολεύει την πώληση διαφημίσεων από το Twitter. Το Bloomberg ανέφερε προηγουμένως ότι το Twitter προσπαθούσε με κάθε τρόπο να κατευνάσει τις ανησυχίες των διαφημιστών σχετικά με το πώς ο Musk μπορεί να αλλάξει την πλατφόρμα, ενώ το Ad Age ανέφερε πιο πρόσφατα ότι το δράμα έχει στείλει τις πωλήσεις διαφημίσεων της εταιρείας σε «αταξία».
Τούτων λεχθέντων, οι πωλήσεις διαφημίσεων του Twitter εξακολουθούσαν να είναι αυξημένες κατά 2% σε ετήσια βάση, ακόμη και αν τα συνολικά έσοδα ήταν μειωμένα. Αλλά η εταιρεία πρέπει να αυξήσει τα έσοδα από τις πωλήσεις διαφημίσεων πολύ πιο γρήγορα. Το Twitter ανακοίνωσε καθαρές ζημίες ύψους 270 εκατομμυρίων δολαρίων, από κέρδη 66 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.
Ο αριθμός των εσόδων είναι πολύ χειρότερος αν εξετάσουμε την πορεία ανάπτυξης. Πέρυσι τέτοια εποχή, τα έσοδα του Twitter αυξήθηκαν κατά 74% σε ετήσια βάση. Τώρα συρρικνώνονται.
Ο Μασκ βοήθησε στο να αυξηθούν οι χρήστες του Twitter
Ένα πράγμα για το οποίο το Twitter δεν δίνει τα εύσημα στον Musk; Στην αύξηση των χρηστών του. Η υπηρεσία ανέφερε ότι έφτασε σε περισσότερους από 237 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες, από 229 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο, κάτι που οφείλεται στις «συνεχείς βελτιώσεις του προϊόντος».